I´m baaaaaack

Har i saaaaavnet mig?

I må godt lyve og sige ja.
Jeg bliver jo bare helt ked, hvis det går op for mig at ingen rent faktisk opdagede at jeg har været væk…

I fredags (d.8), gravede en kluddermikkel vores kabler over her i byen, så vi har ikke haft internet i en hel uge nu…

Jeg mente at det kunne jeg sagtens overleve, jeg ville da bare kaste mig ud i det der “det virkelige liv”, som nogen har sagt findes.

Og det gør det faktisk.

Meen jeg har nu savnet jer herinde…

Nu vil jeg lige bruge et par timer på at læse op, på hvad i har “begået” i min fraværsuge, og så må jeg jo vende frygtligt tilbage…

Nye brugere bør starte med at præsentere sig … :stuck_out_tongue:

Velkommen tilbage … jeg har faktisk undret mig over din selvbeherskelse i nogle tråde :tihi::tihi:

:velkommen:

[quote=Skattekat;240004]Nye brugere bør starte med at præsentere sig … :stuck_out_tongue:

Velkommen tilbage … jeg har faktisk undret mig over din selvbeherskelse i nogle tråde :tihi::tihi:[/quote]

Flab siger jeg bare…:p:p

Åh derfor - jeg må tilstå, at jeg tænkte, at du måske bare holdt lidt pause - det kan man jo trænge til, hvis debatten bliver for ophedet.
Glad for at se dig herinde igen :slight_smile:

Godt du er tilbage - øhh, er det ikke dig, der har 2-3 forkælede katte?

-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Eva;240031]Godt du er tilbage - øhh, er det ikke dig, der har 2-3 forkælede katte?

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Så mange har hun da ikke???:tihi::tihi:

Jeg har undret mig.

Dejligt… at du er tilbage :besvimer:

:velkommen: tilbage til det virkelige liv :ups:

Velkommen tilbage. -velkommen
Sig mig … hvordan er det der “det virkelige liv”? :? -høhø

Daaavs igen, godt at se dig.
Jeg hader når mit internet er nede, det ender altid med jeg får mere ondt i ryggen en jeg plejer, fordi jeg giver mig til at lave noget helt åndsvagt.
Jeg håber ikke du har opført dig ligså fjollet:tihi::tihi:
Knus Elin

Velkommen tilbage Dorte :smiley:

Velkommen retur - jeg har bestemt ikke savnet dig!

:høhø::stuck_out_tongue:

Joh da :):wehuu:

Surt med de kabler! Godt det virker igen :ok:

:velkommen: - sådan er der jo en forklaring på så mange ting :tihi: