I´m loosing my mind!

-græd -uha -uh -bleg -græd -ked -uha

Ihhhhhhhh…

Vi bestilte sidste sommer en lille hunde hvalp… en Eurasier… En tæve,
Og har fulgt med fra Tæven gik i løb og til den blev parret og blev scannet…

Og vi er begyndt at købe ind og navnet er som sådan også fundet…

Og Vi ved at den fødte fredag nat… og at de min er en Tæve i kuldet og de har det godt… -thumbs

Men mere ved vi ikke… hun ville ringe til os når der var “faldet ro på” og hun viste om alle tog på som de skulle…

Og det forstår jeg udemærket, jeg ved jo fra Katte verden at der kan ske meget de første par uger…

Men men men men…

Min Tålmodighed forstår det atså ikke… -øøøvvvs -what -øøøvvvs -what

Jeg vil vide det hele og se 9278456303 billeder… -græd -græd

JEG HAR DET HÅRDT NÅ!!! -rulleøjne

Uhhhhhhhhh Naja

Det er ikke sjovt -græd men som du slev siger, de skal lige have helt ro på. -sorry

Jeg forstår dig til fulde, Naja.

Har prøvet det samme med en mis fra udlandet, og det var uudholdeligt, da jeg også vil vide alt, og have billeder, billeder og flere billeder -uh

Hvor bliver det spændende med sådan en lille pelsklump -bananer

Jaaa jeg glæder mig sååååååå meget… har også “ventet” siden sidste sommer… -høhø

Puha, det er ALT for lang tid - jeg var gået i spåner allerede [smilie=hate-wall.gif]

Flot med din tålmodighed -thumbs

Nej nej… jeg er jo ved at blive vanvittigt…

Kan ikke tænke på andet…næsten… -øøøvvvs -øøøvvvs

[quote=“Naja”]

Kan ikke tænke på andet…næsten… -øøøvvvs -øøøvvvs[/quote]

Altså Naja, skal du have aflastning med dine misser, nu du kun tænker på den vaps -lyside

Så har jeg lige snakket med hende… -thumbs -thumbs -thumbs

Vi må først komme derned i uge 25… men det er godt nok… der er de 5 uger… Kuldet vi skulle have fra er på 3 tæver og 3 Hanner. [smilie=hate-tunz.gif]

hun ville hurtigst muligt tage nogle billeder… men de er ved at skifte udbyder så det skulle først lige på plads… Så der går noget endnu… for med 13 hvalpe at holde øje med er jeg ikke sikker på nettet for første priotet. -uha

MEN nu ved vi idet mindste noget!! [bigloony]

Og hun spurgte også om vi havde tænkt over et navn… og det har vi jo… så det fik hun også så tavlerne kan blive søgt… og passer det ikke så finder vi jo bare på noget andet… -høhø

Kan ikke tænke på andet…næsten… -øøøvvvs -øøøvvvs[/quote]

Altså Naja, skal du have aflastning med dine misser, nu du kun tænker på den vaps -lyside[/quote]

Du skal være mere end velkommen!

[quote=“Denise”]

Du skal være mere end velkommen![/quote]

Ha ha, næh nej, de skal afleveres herude -muhaha

Hehe, kan helt klart godt forstå dig, og kan også godt huske hvordan det var den gang jeg ventede på en killing, der ikke var født… Det er SÅ hårdt, og ventetiden er SÅ lang… Åååhhh…

Men men men, en dag sider den lille søde hvalp hjemme hos jer, og så kan du nyde synet af hende hver dag [bigloony]
Og nu har ud jo også fået en dato for hvornår du skal besøge hende ik? -høhø

fik ikke lige læst dit indlæg med hvornår det var… Men kan se det er i uge 25… Puha, der er lang tid til… Du må finde på noget at fordrive tiden med ind til da… hehe… [bigloony]

Du skal være mere end velkommen![/quote]

Ha ha, næh nej, de skal afleveres herude -muhaha[/quote]

At du tosset Quinde… NO WAY!!

Ja der er lang tid til… Øøøøv!

og så tror jeg endda ikke helt på hun for taget sig sammen til at sende billeder inden da… -græd

Vi kan dele vores lidelser sammen, Jeg har ventet på en killing et godt stykke tid, (dog ikke et år) Han blev født i torsdags, og jeg skal også først besøge ham i uge 25… Så kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det… -felixsylvester

Aiii hvor dejligt der er en til at dele sin længsel med…
[bigloony]

Hvad er det for en lille sag du venter på…??

En dejlig “lille” mco, som skal være min udstillingskat, har kun lige set et kuld billede hvor han ligger sammen med sine søskende og dier hos moderen. Håber snart på billeder af dem enkeltvis så jeg kan se hans kønne ansigt. -tænkekitty

Ihhh hvor spændene… [bigloony]

Kender selv til lidelserne. Vi fik først Rumle, da han var 5½ måned og vi har fulgt ham, helt siden han blev født. Han er ventetiden værd, men jeg gør det ALDRIG mere. Det er helt sikkert.

NEEEJ vi har ikke fået nogen billeder endnu

ØV øV Øv ØV!!!