Ja, jeg valgte altså lige at skifte mit brugernavn Eva K ud med Eife.
Og I må helt selv bestemme om jeg skal kaldes Eva eller Eife i fremtidige tråde -tihi
He he , jeg var i en tråd hvor du først hed Eva , så lige bagefter stod der Eife Troede jeg var begyndt at se syner :høhø:
Kaja - Haha, det kan jeg godt forstå. Synes også det er helt underligt at se at der nu står Eife - nu har jeg heddet Eva K de sidste 4-5 år på diverse fora
Det gjorde jeg så ikke, men det var jo også mig der ændrede det
Ja, det er godt man har en MOD til at efterkomme ens ønsker -høhø
Pt. er du slet og ret Eva uden K i mit hoved men jeg begynder nok med tiden at kalde dig Eife, da jeg jo er så -olding at jeg sikker glemmer at du rent faktisk hedder Eva K.
Ak ja den det med navne er svært i mine alder… var det -buba
du hed???
Uhh, nu skal der lige gå lidt tid inde på skifter profilbillede ud eller laver dit banner om. Ellers kan jeg heller ikke finde ud af det!
Tillykke med navneskiftet
Laina - Hehe, så for din skyld da. Banneret bliver dog nok ikke ændret forløbig alligevel.
Mai - Der er også en Eva (uden andet) her på forummet, så derfor jeg tænker på mig selv som Eva K Og nu er det så Eife, så må vi se om jeg kan vænne mig til det…
Annie - Mange tak
åhh er det dig
jeg så godt den “nye” bruger og tænkte at det opdrætternavn havde jeg da set før…
tillykke med navnet har jo selv været turen igennem dengang jeg blev til Battlestar
Regitze - Ja, det tænkte jeg også lige da jeg læste den første sætning i dit indlæg Men jep, det er bare mig
Jeg synes altså Eva klæder dig bedst Og bare du ikke ændrer dit billede, så ved jeg i hvert fald hvem du er :høhø:
Denise - Hehe, okay…
jeg sad altså osse og studsede over navnet, især da jeg så hvor mange indlæg du havde lavet, men lyset gik op for mig da du nævnet det med admin på hestegalleriet.
det kræver nok noget tilvænning og jeg tror altså jeg blir ved med at kalde dig Eva, man ka altså ikke bare sån skifte navn:p
Første jeg tænkte da jeg så navnet var HOV nu har vi fået en franskmand ind:ups: Husk at få en fransk avls kat ville passe PERFEKT til Eife
Tillykke med det nye navn:)
Johnny - Hehe, Eva er også bare helt okay
Tzari - Mange tak. Haha, i og med at jeg vil opdrætte europé er det tætteste jeg måske kan komme på det en avlskat med et fransklydende navn
Ja og i kraft af at du vil opdrætte europee så er det da smart at importere fra Frankrig, på deres internat plakater kaldes alle huskatte nemlig europee, så der er nok at tage af
Edit, bliver ved med at glemme at bede om en copy når jeg er hos min dyrlæge. Det er jo en påstand som bør bevises
Birthe - Haha, ja jeg må bare tage ned og finde den lækreste huskat på et internat i Frankrig
Det undre mig blot at det gør det, så jeg skal huske at spørge hvorfor når det nu er en race for sig selv
Det kan jo være at man med ‘‘læg mands øje’’ ser det anderledes i Frankrig, who knows
Birthe - Jeg tror mest bare det er noget navne forvikling. Nogle mener jo også at europæisk korthår (som er det danske navn) er det samme som en huskat her i DK. Så det handler om definition af navne/termer