I morgen (Never)

-forelsket så er det snart Fredag -forelsket Jubbiiiee så er det i morgen, jeg katnapper min smukke Never More…
Hold da helt op hvor jeg glæder mig… [bigloony]

Og Karen, -HUG -kramer -HUG jeg er bare så glad for at hun skal her hjem alligevel… -hopla -hopla -hopla suk…

Uuuuu hvor jeg altså gælder mig… -hop -bananer -hop

IHHHHHHHHHHH kan godt forstå at du glæder dig til at få den lækre mis hjem

[img]http://www.kattegale.dk/galleri/albums/userpics/10020/bams141.gif[/img]

[i]Åh Hanne, jeg kan sagtens forstå du glæder dig, hvem ville ikke glæde sig til at få sådan en skønhed i huset -love -love -love

Du skriver du er glad for hun skal hjem til dig alligevel, det var måske lige før det ikke var blevet til noget :? -ked [/i]

Ja det kostede store overtalelses evner fra Hannes side. :smiley: :smiley: :smiley:
-bananer

Jeg blev lidt usikker på et tidspunkt… men, det gik over, for hvem kan står for hende, og så fra karen

Ja det kostede store overtalelses evner fra Hannes side. :smiley: :smiley: :smiley:
-bananer[/quote]
shhhhhh… jep… men jeg fik lov… [bigloony]

-bananer[/quote]

[i]Okay så -hæhæ Ja hun er en rigtig “plageånd” hende Hanne -rofl

Ikke sandt Hanne -nananana [/i]

-bananer[/quote]

Ikke sandt Hanne -nananana [/i][/quote]

jov, jeg har svært ved at give op, når jeg har sæt mig noget for… især ang smukke katte

-bananer[/quote]

Ikke sandt Hanne -nananana [/i][/quote]

jov, jeg har svært ved at give op, når jeg har sæt mig noget for… især ang smukke katte
[/quote:o77mvnbs]

Man skal heller ikke sådan give op… uden kamp -hæhæ
-gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig

Ihhhh Hanne hop hop hop

Så det lige om snart… hvor bliver det dog spændende!!!

Jeg glæder mig så meget på dine vegne… Karens isbjørne er jo fantastiske!!!

det er jo lige det de er… jeg glæder mig også bare så meget

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Hvor det dejligt at ventetiden eeeeeeeeeeendelig er slut nu,Hanne -HUG

:smiley: :smiley: :smiley: Åhhhh hvor må det være dejligt for dig, endelig at få hende hjem [bigloony]

Jeg er overbevist om, at hun vil vise sig at være hele ventetiden værd :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Da Den smukke kokat hjemme hos den skønne Karen, har valgt at det er i dag, der skal kommer små ny bamser til vreden, har karen og jeg valgt at udsætte, Nevers flytning, af respekt for missemor