I morgen tager jeg - Hans Herlighed Buster - på ferie

I morgen skal jeg på ferie.:thumbup:
Jeg skal på på det 5-stjernede kattehotel Søften Kattepension.
Dernede er der bare så dejligt at være. Forplejningen er i top, vi får alt det dejlige mad, som Slaven ikke serverer herhjemme (Fordi jeg skal tabe mig, siger hun. Hvad ved hun om det:thumbdown:)
På hotellet plejer jeg at have en stor suite med privat vindueskarm, og privat løbegård, så jeg kan få lidt luft i knurhårene.
Hver dag kommer os gæster på skift ud i gangen og gå, så kan man drille hinanden. Der er nemlig trådnet omkring alle værelserne, så der er ikke noget der kan komme og og slås:thumbup:
Slaven siger at jeg må få vådfoder hver dag mens jeg er dernede:wehu: Hun har købt det, for det er noget jeg selv skal have med.

Nå, ville bare lige nævne det, så I ved hvorfor jeg slet ikke er herinde de næste 8 dage…

Mange spin-brum fra Buster

Hvor er du heldig Buster. Vi døjer med støv og larm i denne tid. Det er fordi vores mennesker er ved at dele huset i to. Dem der kommer og bor her, har en hund. Jeg tror ikke jeg er bange for den, selvom den gjorde mig forskrækket den anden dag. Hvem ville ikke blive forskrækket, når man lige har fundet en varm kølerhjelm på en bil og den så begynder at gø, ja jeg spør bare.
Bare det var mig der skulle på ferie, men jeg håber du får en dejlig tur og vil tænke lidt på os der døjer her i huset.
Mange spindbrum fra Leopold og resten af banden.

:pote: :pote: :pote:

Kære Buster.

Jeg vil ønske dig en rigtig dejlig ferie - jeg håber, at du får dejligt røde kinder af al den friske luft.

Og måske finder du en dejlig missepige ??

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvis du får tid til det, må du meget gerne sende et kort til mig - det plejer man vist at gøre, når man er ude og opleve ??

Miaaauuuoooooo fra

Silkepige

:wehuu:

Rigtig god tur, Buster, det lyder virkelig lækkert. -wehu -wehu

God ferie til jer begge to :slight_smile:

Du dejlige Herlighed Buster. :inlove:

Rigtig god ferie.
Skulle du kede dig - kommer vi gerne med lidt katte-slik.
Vi får lomme-penge; så vi kan tage bussen eller toget. :slight_smile: