I skal da lige se

… “min hest”

Hun er en hollandsk varmblod på ca. 166 cm i stang. Hendes navn er Rola, og jeg synes, at hun er verdens bedste hest. Siden sidste år har jeg drømt om at få lov til at ride på hende, og nu er drømmen blevet til virkelighed. Jeg rider på hende to gange om ugen. Jeg er fuldstændig skudt i hende, synes hun er super dejlig. Hun er rolig men alligevel fremadgående… Fantastisk hest, så jeg måtte lige vise hende frem. Tog billederne i onsdags, de blev ikke så gode men der kommer nok flere (og forhåbentlig bedre) billeder snart :slight_smile:

Uh jeg elsker simpelthen røde heste, de er SÅ smukke!

Og dejligt du har fået lov til og ride hende fast :smiley:

Hvor er hun smuk - dejligt udtryksfuldt hoved.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Du er en lykkens pamfilius, at hun næsten er din!

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Mange mange dybe suk fra min mand, hesten ligner hans dejlige jagthest Albert, der nu er gået til de evig grønne enge på den anden side.
Din hest er rigtig dejlig og smuk.
Knus Elin

Hold da op, hvor er hun smuk
Hilsen Lisbeth

Hun har et ret pænt, ædelt udseende, ja. Kan godt forstå, at du er faldet for hende, når temperamentet tilmed også er i orden.

Det nederste billede er egentlig meget sødt. Jeg har rettet lidt på farverve her, så sløret ikke er så dominerende:

Åh smelte! :besvimer: Elsker røde heste :wehuu: især når de har hvid bliss :hjerte:

Mange tak! :slight_smile:

Lige et billede (ikke helt skarp, desværre):