I skulle høre ham spinde :-)

Godt nok er man ved at blive en stor dreng på hele 9 uger… men det er nu så hyggeligt også a være et pattebarn :hjerte:

:smelter:

Kommer han nogensinde til at flytte Ann :stuck_out_tongue: Hvor er han dog bare skøn :hjerte:

er det allerede 9 uger siden :uha:

hvor er han dog nuser :smelter:

Behold ham! :hjerte: Han kan bakke dig op i at edderkopper er farlige, lige meget hvad resten af huset siger :wink: :smiley:

Ham får du aldrig vænnet fra. Det er alt for hyggeligt - for jer begge to… :smiley:

Han er da bare noget af det sødeste…han vil nok gerne fortsætte med at være en lille killing, ligge i arm og få sutteflaske :slight_smile:

Og så kan jeg ikke lade være med at sige, at det var vel nok en god beslutning, at du tog ham hjem til dig. :thumbup:

:smelter:

Der VAR lille Oddy (eller er det Berlioz nu?) jo :hjerte:

Han er da det ultimativt mest bedårende som han ligger der med sin sutteflaske. Menneskebabyer kan godt pakke sammen, det her slår alt :smiley: Nårh… Jeg får lyst til at kramme min skærm :hjertehop:

K*ft hvor er han kær altså. :hjerte: Det bette blå skind… :inlove:

Årrrhhhh…
Nurh, han er sød! Stadigvæk… :hjerte:

Hvor er han dejlig :smelter:

Hvordan går det med hans brystkasse?

[QUOTE=Panthera;1028484]Hvor er han dejlig :smelter:

Hvordan går det med hans brystkasse?[/QUOTE]

Når man tænker på de udfordringer, han ellers har været igennem, så er hans brystkasse faktisk ikke slem - det er den udadvendte sternumkrog, der føles “dramatisk”:slight_smile:

årh hvor er han kær!!! :smiley:

men skal vi aldrig se et billeder ham - sådan opretstående i fuld figur? :smiley:

[QUOTE=PiaB;1028495]årh hvor er han kær!!! :smiley:

men skal vi aldrig se et billeder ham - sådan opretstående i fuld figur? :D[/QUOTE]

Det forudsætter han står stille:tihi: Det er ikke en af hans veludviklede evner:muhaha:

Han er bare for cute, den lille mus. :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

• Jeg glæder mig til at se ham igen.

Hvor skønt at høre :ok: Jeg synes det er vildt interessant hvordan killinger formår at rette sig når de fødes klemte eller med mindre defekter :slight_smile:

1000 tak allesammen for de pæne ord om Oddy Pattebarn :hjerte:
Det tager evigheder, for egentlig sutter han ikke, for at få noget at drikke, men fordi det er sååååå hyggeligt… Ting er nemlig begyndt at afvise ham, når han vil ligge og sutte på hendes mave - og det er jo hårdt for sådan en lille dreng :smiley:

Kommer han nogensinde til at flytte Ann :stuck_out_tongue: Hvor er han dog bare skøn :hjerte:[/QUOTE]

Hmm, tja… øhmm… Altså… vi har ikke BRUG for endnu en kat jo!!!
Men… øh… ja… hmm… han er jo sød :hjerte: Og han vil sikkert ikke kunne klare at flytte… og det er desuden synd for Emil at han mister sin lillebror… og ja, han er jo sød :hjerte:

Se… det ville være et argument for at han flytter hjem til Camilla… Jan er godt nok træt af min araknofobi ind i mellem… og hvis katten så også… så…
:lol:

Det håber jeg dælme at jeg gør!
Kan du lige se en fuldvoksen korathankat på fem killo ligge i mine arme og patte på en sutteflaske et par gange om dagen? :klapper:
Jeg rent ud nægter at være med til det - katten er jo tung :stuck_out_tongue:

Jeg ville egentlig gerne begynde at kalde ham Berlioz - for jeg synes det er et fint navn, der passer så godt til ham… Men Jan er på en eller anden måde i stand til at udtale det, så det lyder som LeLus, hvilket får Leo (LeLu/Lus) til at komme farende hver gang :smiley:
Og når nu kræet faktisk nogle gange adlyder navnet Oddy, så… tja…

Som Camille skrev, så kræver det at han er stille i mere end 2 sekunder af gangen… damn, han kører i højt gear! :smiley:
Jeg er derfor i gang med at lave en “Erstatningsliste” til Camilal for de ting, som han får ødelagt hen af vejen…
Indtil videre står der:
Nye betræk til sofapuderne - de gamle bruges til at hvæsse kløer i…
Nye læsebriller - Ting har lært ham at mine læsebriller SKAL leges med og helst smides på gulvet og ind under sofaen…
Ny sofa - han kratter rundt på vores sofa, og skrammer den, gør han!
Ny perserkilling - den vi har, er ødelagt, fordi den hele tiden tvinges til at skulle følge med i Oddy tempo… dvs at den ikke er særlig racetypisk hvad angår aktivitetsniveau!
Og sådan føjes der hele tiden nye ting til listen…

[QUOTE=Ann K;1028536]
Nye betræk til sofapuderne - de gamle bruges til at hvæsse kløer i…
Nye læsebriller - Ting har lært ham at mine læsebriller SKAL leges med og helst smides på gulvet og ind under sofaen…
Ny sofa - han kratter rundt på vores sofa, og skrammer den, gør han!
Ny perserkilling - den vi har, er ødelagt, fordi den hele tiden tvinges til at skulle følge med i Oddy tempo… dvs at den ikke er særlig racetypisk hvad angår aktivitetsniveau!
Og sådan føjes der hele tiden nye ting til listen…[/QUOTE]

og når det er Ting der har lært ham det - så er det en unode der allerede var i huset! :tihi: det kan umuligt være Camillas skyld at dine katte lære unoderne fra sig! :høhø:

men det lyder dælme ikke godt han har ødelagt din perserkilling :S man kan håbe perseren ikke får varige mén af det, men efter en periode uden Oddy vil blive rolig igen! :smiley:

[QUOTE=PiaB;1028545]og når det er Ting der har lært ham det - så er det en unode der allerede var i huset! :tihi: det kan umuligt være Camillas skyld at dine katte lære unoderne fra sig! :høhø:
[/QUOTE]

Men når det kun er min egen ene kat, der laver det stunt, så kan jeg hente mine reservebriller frem og har så stadig et par læsebrillerr til når Jan engang kommer hjem og kan grave dem frem fra under sofaen…
Det har jeg jo ikke, når nu det der lille kræ smider reservebrillerne væk, vel?

men det lyder dælme ikke godt han har ødelagt din perserkilling :S man kan håbe perseren ikke får varige mén af det, men efter en periode uden Oddy vil blive rolig igen! :smiley:

Jeg tror at det er meget for sent nu…
Emil er også begyndt at fare rundt, selv om Oddy er lukket inde i sin kravlegård… dvs at han gør det bare fordi han kan :S
Og hvad værre er… der er tegn på at Oddy også er ved at ødelægge min voksne perserkat… i torsdag fór denen i hvert fald rundt sammen med de to killinger og abyen :uha:
Jeg ved simpelthen ikk,e hvad jeg skal gøre :frowning:

[QUOTE=Ann K;1028549]Men når det kun er min egen ene kat, der laver det stunt, så kan jeg hente mine reservebriller frem og har så stadig et par læsebrillerr til når Jan engang kommer hjem og kan grave dem frem fra under sofaen…

Emil er også begyndt at fare rundt, selv om Oddy er lukket inde i sin kravlegård… dvs at han gør det bare fordi han kan :S
Og hvad værre er… der er tegn på at Oddy også er ved at ødelægge min voksne perserkat… i torsdag fór denen i hvert fald rundt sammen med de to killinger og abyen :uha:
Jeg ved simpelthen ikk,e hvad jeg skal gøre :([/QUOTE]

det jo beviset på at killinger ER farlige :høhø:

[QUOTE=Ann K;1028549]Men når det kun er min egen ene kat, der laver det stunt, så kan jeg hente mine reservebriller frem og har så stadig et par læsebrillerr til når Jan engang kommer hjem og kan grave dem frem fra under sofaen…

Jeg ved simpelthen ikk,e hvad jeg skal gøre :([/QUOTE]
-kramer det må næsten være en sag for den nye mægler-ordning der er i FD? ellers må opdrætters klub helt bestemt ind over!

:høhø: