I slagsmål igen, igen

Vimmer har fået klø igen :frowning:

Nu er det ellers gået godt i lang tid…

Det er gået lidt hårdt ud over hans fine lille næse (og meget tæt på øjet), men der er mere der skal undersøges, når han har fået sovet. Synes jeg kunne mærke bid i nakken og det ene forben, men jeg kan aldrig få lov til at kigge ordentligt på ham, før han har sovet chokket væk.
Og det kan godt vente lidt, for han hverken halter, eller er beværet på andre måder. Han har lige fået vådfoder og er blevet puttet i seng.
Krydser I for, at vi kan slippe for infektion denne gang?

stakkels stakkels Vimmer:(:frowning:

håber han kommer sig over chokket og slipper for infektion denne gang:kryds:

Kæreste Vimmer og Lise…:wehuu:

I får mine allerbedste og varmeste tanker.
Og mange ekstra kys herfra til Vimmer.

Mona :danse:det varer ikke længe; så kan du danse igen.

Åhhh stakkels Vimmer, :kryds::kryds::kryds: for at alt er godt og at du ikke får nogen infektion :kryds::kryds::kryds:

Arme lille Vimmer :ked:… De store drenge er alt for hårde ved ham …Håber at han ikke får men efter den tur :kryds::kryds::kryds:

Åhh nej, har lille Vimmer igen forsvaret sit område :frowning: Har du ikke nogle Bachs nødhjælps dråber “Rescue Remedy” du kan give ham i vandet? Det hjælper ham ud af hans chock! Håber ikke han har fået bid som han skal behandles for :kryds::kryds::kryds::kryds:

Mie: Nej, jeg kender slet ikke de dråber du nævner… men han drikker heller ikke før han har det bedre. Han plejer at komme sig, efter nogle timers søvn i fred og ro. Han ligger i soveværelset med lukket dør, så Molly ikke kan drille ham. Er lidt spændt på at skulle gå ham efter.

Bachs nødhjælpsdråber er gode både til mennesker og dyr. En del udstillere på katteudstillingerne kender og bruger dem til kattene hvis de bliver skræmte på udstillingerne, her er lidt om hvad der skrives om dråberne på dette link Bach Rescue Remedy 20 ml

[I]Hvornår kan de bruges?
Ved alle former for krisesituationer: Ulykker, traumer, chok, dødsfald, skænderier etc. Kan bruges mod eksamensskræk, tandlægeskræk, før jobsamtaler, før man skal holde tale etc.

Hvordan bruges de?
Man tager 4 dråber fra essensflasken i et glas vand og drikker af dette i små slurke til man føler, man er faldet til ro. Da man ikke kan overdosere kan man tage efter behov og tilberede nye glas om nødvendigt. Kan også tages direkte på tungen, hvis man ikke har vand i nærheden.

Hvem kan bruge dem?
Ikke bare mennesker men også dyr og planter kan have gavn af Nødhjælpsdråberne.

Dosis:
4 dråber i et glad vand, drikkes i små slurke eller 4 dråber på tungen. Kan alternativt tilsættes 30 ml kildevand. Der tages 4 dråber minimum 4 gange dagligt.

Ingredienser:
Blomsterekstrakter af Soløje (Helianthemum nummularium), Balsamin (Impatiens glanduifera), Klematis (Clematis vitalba), Fuglemælk (Ornithogalum umbellatum) og Kirsebærblomme (Prunus cerasifera) i alkohol opløsning D6.
[/I]

Åh nej Vimmer - har du nu igen været for tæt på de store hankatte, håber du snart er helt kvik igen, din missemor giver dig sikkert masse af knus og kæl :inlove:.

Forhåbentlig slipper du for infektioner i sårene :kryds::kryds:

Stakkels lille Vimmer, du er da også uheldig.
Vores hans Otto, det gamle fjols, har også lige været turen igennem og har måske idag igen. Jeg må nemlig heller ikke undersøge ham, før han har sovet ud.
Vi krydser poter, haler og fingre for der ikke er sket noget med Vimmerdrengen.
Knus Elin

-what-what-what

Jamen Vimmer dog !?

Hvem er det, der er så fræk at daske til dig ??

Sig det til Tante Therese, så skal jeg nok komme og mule ham/dem.

-grrrierdumme-grrrierdumme

Rigtig god bedring til dig, din lille hjerteknuser…

:hjerte:

Ih, hvor er de altså bare dumme alle de der andre misser :frowning:

Jeg sender en masse :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: i jeres retning med håbet om, at det går over uden infektion.

Hæ… jeg syn’s al’så at Vimmer er ret sej!
Hans slagsmålsmærker sidder i ansigt og front… hvilket betyder at han ligesom mig ikke viger fra kampen…
Det ville da være for flovt, at have rifter på rumpen, fordi man var gisp synk flygtet som en lille killing!
Så Vimmer, nu skal du bare lære, at sørge for at de der fremmede møgmisser, ikke tør at komme hvor DU er!!! Vil du have nogle trick?
Jeg har masser gemt oppe i halen…

:pote: Tjalfe - tidligere Krigshøvding :muhaha:

Lille Vimmer da - tror du ikke du skal tage din bodyguard med, når du går ud?

Jeg er sikker på, at de frække katte spæner, når de ser Molly.

:kryds::kryds::kryds: for at du snart er helt OK igen.

Ejjjj Vimmer … ikke nu igen :blegne:

En håndfuld :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at der kun er overfladiske skrammer :bebe:

Nååå det lille fjols, ærgerligt Mona ikke var med og kunne jage dem på flugt. Håber han undgår infektioner :kryds:

Iih… Altså… Kan ikke forstå de skal være så hårde ved hinanden :confused:
Har også lige været ude og hente Bølle fra en kamp, som lød meeget drabelig. Han havde pels i en af kløerne da han kom ind. Men tror han ofte løber… Han har ihvertfadl lige haft en stor byld på haleroden efter et bid… :frowning:
Men nu er han jo heller ikke heeelt så gammel endnu… :wehuu:

Ihh, stakkels Vimmer. :frowning:
Håber ikke, at det er alt for slemt ?

Stakkels mis :frowning:

Tusind tak, alle sammen -gruppekram

Nu har jeg tjekket Vimmer godt igennem og der ser ikke ud til at være slemme skrammer :wehu:
Det jeg kunne mærke i hans nakke, var et neglehylster fra en anden kat… pudsigt, for sådan et sad der også i nakken på ham sidst han havde været oppe at slås.

Han er godt puttesyg. Jeg fik lige fanget ham, da jeg rejste mig fra sofaen. Han ligger i sin kurv og har selv taget tæppe på :inlove:

Det har jeg godt nok aldrig set før :slight_smile: