I snakker for meget (statistikker) ;)

Puha… Nu har det taget mig ca. 2½ time at få kigget hele forummet igennem, og svaret på alt hvad jeg nu lige mente jeg havde en mening om… Bare fordi jeg ikke har været på siden i går aftes… I må altså lige styre jeres skrivelyst lidt, kan jo slet ikke nå at følge med -hæhæ -rofl

Ej, I skal da bare fortsætte… Det er jo helt vildt hvad folk kan nå at skrive om herinde… -what

Er der nogen former for statistikker over hvordan fremgangen har været herinde?

Altså hvor meget bruger antallet er steget? Indlæg? tråde? aktiviteten?

Kan se at max antal brugere på engang er steget ret pænt… og kan da også godt mærke at der er kommet flere brugere på, men har ikke rigtig en fornemmelse af hvor mange der er kommet på siden jeg selv kom herind…

-shhhh -shhhh -shhhh Du må da ikke sladre -shhhh -shhhh

nu har jeg lige kigget på det og det ser lige nu sådan her ud

7239 indlæg
567 emner

fordelt på 156 brugere

det er ca 46 indlæg pr bruger

og dette er på en mdr

Johnny, har du nogle tal fra et tidligere tidspunkt, hvor I måske har skrevet dem ned? Kunne bare være lidt sjovt at vide [bigloony]

det har jeg da, eller rettere de ligger her på siden et sted, kigger lige efter dem

fandt det her, det er det eneste jeg lige ka hitte

viewtopic.php?f=2&t=389

Dvs. på 10 dage er der kommet

101 flere brugere.
4489 flere indlæg.
og
313 flere emner

Ikke så mærkeligt jeg ikke kan følge med -buba -bil

pt kører vi Google Analythics på siden… det er statistik over trafikken på vores site

om kort tid håber vi på at få Webtrends på - hvis det lykkes er der ingen grænser for hvad vi kan se…

Statistikkerne på forummet kan vi skrive ned løbende… det kunne da helt sikkert være super sjovt…

Knus og -pote dask

Jeg har opgivet at læse alle trådene - og at svare i dem. Nu ser jeg overskrifter i de forskellige kategorier og håber jeg fanger det mest påkrævede og spændende. Har prioriteret at få taget godt imod de nye … og at nyde det dejlige vejr … og lige nu virker det ikke med smilies her :frowning:

Ja, for mig er det også helt overvældende - jeg får mest læst, men ikke svaret så meget. Jeg har mange hængepartier i velkomstdelen, men det VIL jeg råde bod på.

Jeg synes, at det er så flot, som dettte forum er kommet fra start. [bigloony]

Jeg syntes det er et godt forum I har fået stablet på benene, men jeg får heller ikke skrevet i alle indlægene, jeg er inde og kigge på de fleste, men skriver kun i dem, hvor jeg føler at kunne bidrage i på en god måde.

Mine smileys virker heller ikke, hvilket jeg syntes er R… irreterende.

Her er godt nok sket meget siden de første dage [bigloony]

Jeg har også opgivet at følge alle tråde, især i dette dejlige vejr, men prøver da at holde mig opdateret.