I sne og slud - Somalien skal ud

Rags har nydt snestormen, som ramte i formiddags…
Ikke fordi han vil være ude ret længe ad gangen, men hele tiden skal han ud og kigge.

Der var sne på savannen - dyb sne, der blev ved at vælte ned…

Sneen ved fuglebrædtet dufter åbenbart af fugl…

Og når man løfter et forben, fryser man da på en pote mindre…

Og så hurtigt ind igen og fortælle Snehvide om det alt sammen…

Det ser hylende koldt ud - men Rags viser det ikke - men han har jo også masser af pels.

Skønne biller af en dejlig kat i sneen, meeeen storm og storm, det ser mere ud til det bare sner og blæser lidt :tihi:

Hehehe, da jeg så titlen tænkte jeg “Yes!”, og du skuffer ikke, FF… :wink:

Rags ser dejlig ud, og står rigtig frem mod sneen. :smiley:

Skønne Rags :inlove:

Dejlige billeder som sædvanligt.

Der skal åbenbart mere end lidt sne til at kue hans ansvarsfølelse :slight_smile:
Selvfølgelig skal haven afpatruljeres i al slags vejr, så prinsessen kan få de daglige nyheder :tihi:

Så er det jo godt at han kan blive lukket ud og ind. Det er jo vigtigt at sørge for at Snehvide får de daglige nyheder.

Hvad med prinsessen … var det under hendes værdighed at gå ud i dag :tihi:

Mange tak, Lis. Ja, halen er busket, men sammenlignet med en tæt huskattepels, er der ikke meget varme i hans silkepels… :smiley:

Mange tak, Pia. Nej, det er helt sikkert mere dramatisk ude på landet, men vi har da trods alt fået 10-15 cm nu. :slight_smile:

[QUOTE=Ravn;995233]Hehehe, da jeg så titlen tænkte jeg “Yes!”, og du skuffer ikke, FF… :wink:
Rags ser dejlig ud, og står rigtig frem mod sneen. :D[/QUOTE]

Mange tak, Saga. Men hvor havde det været flot, hvis solen også havde skinnet lidt i dag… :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;995244]Skønne Rags :inlove:
Dejlige billeder som sædvanligt.[/QUOTE]

Mange tak, Susanne. Og der er video på vej også… :slight_smile:

[QUOTE=Theomilou;995247]Der skal åbenbart mere end lidt sne til at kue hans ansvarsfølelse :slight_smile:
Selvfølgelig skal haven afpatruljeres i al slags vejr, så prinsessen kan få de daglige nyheder :tihi:[/QUOTE]

Mange tak, Maja. Ja, de to har en klar arbejdsfordeling - og han føler sig vist egentlig ganske betydningsfuld ved at tjene sin prinsesse. :smiley:

Tak. Marie. Der har været et rend hele dagen. Og ikke noget at sige til, at han hurtigt vil ind, for han er gennemkold efter et minut derude. :slight_smile:

Mange tak, Lene. Hun var kun lige ude at vende i formiddags. Så besluttede hun sig for at lægge sig op i mors seng igen… :smiley:

:wehuu: der kommer video! :smiley:

:rock:
Finn Frode-video YES!

:hjerte:

Skønne billeder af en smuk hankat.

Dygtige Rags som holder styr på haven, uanset vejret :hjerte:

Åhh hvor er det bare hyggeligt at han sådan kommer rundt :smiley: :smiley: han er bare en smuk smuk misser - også med snebaggrund

Ja Finn det er det måske, selvom jeg da bor rimeligt på landet, og selvom der kommer meget sne er det jo ikke det samme som en snestorm.

Jeg har kun set Asani ude i sneen én gang. Hver eneste gang han løftede en pote, blev den rystet noget så eftertrykkelig :høhø:

Jeg tror, Asani ville synes, at Rags er meget modig :rock:

Mine to katte synes at Rags er en superkat, når han tør bevæge sig ud i alt det væmmelige hvide :ok:

De skulle ikke nyde noget - sofahjørnet er meget hyggeligere og ikke mindst varmere, synes de :thumbup:

Der var sne på savannen - dyb sne, der blev ved at vælte ned…

Men Rags forstår at holde sig på havegangen, der er ikke så dybt kan man se :).

Da jeg gik tur med Mille idag, sank hun i til skulderen :yikes: for hun skulle jo op i haven, og der er ikke gravet sti, som der er i gården:D.

Skønne billeder af den flotte nyhedsformidler :hjerte:.

Skønne foto af en rigtig wikinger :slight_smile:
Her skal de også ud og kigge…og så ind igen og så ud igen og så… :tihi:

Dejlige vinterbilleder af den skønne dreng:wehuu:. Det var godt at den smukke mis kom ind igen inden han kom til at ligne den afskyelige snemand:)