I sne og slud - Somalien skal ud

Rags du pynter jo også fantastisk i sneen og har du en dejlig tyk underuld under din smukke pyntepels, ja, så kan jeg godt forstå, at du synes , at sne er hyggelig:smelter:

cats og Conni

Skønne billeder af en smuk hankat.[/QUOTE]

Mange tak, Tut. Han er nemlig en rigtig hankat - på nær et par mindre detaljer… :slight_smile:

Mange tak, Ea. Ja, uanset vejret - ud skal han, den fjollede kat. :slight_smile:

Mange tak, Vivi. Jeg kan kigge på ham i timevis.:hjerte:

Jeg er født og vokset op på landet, men er nok blevet lidt skadet af bylivet… :wink:

[QUOTE=galath;995327]Jeg har kun set Asani ude i sneen én gang. Hver eneste gang han løftede en pote, blev den rystet noget så eftertrykkelig :høhø:
Jeg tror, Asani ville synes, at Rags er meget modig :rock:[/QUOTE]

Mange tak, Ingrid. Så vidt jeg kan forstå, kan Asani lære det af Magic og Chili. :smiley:

[QUOTE=Eva;995350]Mine to katte synes at Rags er en superkat, når han tør bevæge sig ud i alt det væmmelige hvide :ok:
De skulle ikke nyde noget - sofahjørnet er meget hyggeligere og ikke mindst varmere, synes de :thumbup:[/QUOTE]

Mange tak, Eva. Snehvide gider heller ikke sneen så meget mere… :slight_smile:

[QUOTE=Milles mor;995384]Men Rags forstår at holde sig på havegangen, der er ikke så dybt kan man se :).
Da jeg gik tur med Mille idag, sank hun i til skulderen :yikes: for hun skulle jo op i haven, og der er ikke gravet sti, som der er i gården:D.
Skønne billeder af den flotte nyhedsformidler :hjerte:.[/QUOTE]

Mange tak, Milles mor. Sidste år var Rags også ude i en drive, hvor han næsten forsvandt… :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;995385]Skønne foto af en rigtig wikinger :slight_smile:
Her skal de også ud og kigge…og så ind igen og så ud igen og så… :tihi:[/QUOTE]

Mange tak, Lisbeth. Det er fordi, de ikke vil indrømme, at de fryser. Ligesom børn… :slight_smile:

Mange tak, Anja. Han har heldigvis en farve, så han kan findes igen…

Mange tak, Conni. Han har i hvert fald haft det sjovt de seneste dage. :slight_smile:

Og videoen er nu kommet op i sin egen tråd - [B]Den flyvende Snesomali[/B]

Hvor er han smuk, og det hvide element passer også godt til ham. :love2:

Mange tak, Karina. Og nu kan vi få øje på ham. Det kunne vi ikke altid i efteråret… :slight_smile:

Ja det kan være du er skadet af by livet Finn :tihi:

Fine billeder Finn! Rags skal selvfølgelig sondere terrænet og rapportere tilbage til herskerinden Snehvide! :slight_smile: Uanset om han fryser på poterne!

Han er bare så skøn! Jeg er bare så vild med ham! Tusind tak for kigget af den meget fine herre!

Mange tak, Karina og Chelle. :slight_smile: