Ib - den fredeligste kat i verden! (ja, mere spam med de to r

Altså jeg ved ikke hvorfor Mette hele tiden skulle fortælle hvor “skrækkelig” Ib var. Det lille pus må ha’ været under dårlig indflydelse… for han er da noget af det fredeligste. Se selv:

(og ja, han SNORKsover!)

Til gengæld er STEVIE en lille rod der slet ikke kan la’ den lille brune engel være. Se selv :

//youtu.be/7MKmj_3rJKA

:wink:

Det er nogle værre banditter begge to. Og nu har de da i hvert fald fundet sammen. :smiley:

:lol:

:smelter:

Jeg synes det’ synd for Ib, send du ham hellere herhjem, mine katte skal nok passe godt på ham! :tihi:

Ib har jo tydeligvis brug for en nullerput, der er mindst dobbelt så stor, Lisbeth. Det er da helt urimeligt, at han skal forsøge at folde sig sammen i sådan en lille bitte en :venter:

:klapper: :klapper:

Tak for dagens grin, De er da for pragtfulde de to banditter.

Jeg kender godt det med falsk varebetegnelse på katte. Jeg fik at vide, at Skaldepanden var noget af det frækkeste man kunne finde, meeen jeg sgu blevet snydt. :mad: Hun er både sød og kærlig - og nogle gange kommer jeg lidt i tvivl om jeg egentlig har købt en kat for hun logrer med halen som en hund. Nogle gange er hun da på speed og der skal bare fuld fart på, men der går ikke mange minutter før, at hun er blid som et lam, og forlanger kys på panden.

Ib skal da vist også have en større nullerput. Han kan jo slet ikke være dér.

Alt afhænger af øjnene der ser :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;724584]Alt afhænger af øjnene der ser :p[/QUOTE] Eller også har jeg en dårlig indflydelse på frække katte (i hvert fald på racerne Sphynx og Maine Coon), så de bliver søde og rare. :høhø: Men du har selvfølgelig ret. Både temperament og udseende afhænger af øjnene, der ser og hvordan mennesket tolker katten (hvis man kan stille det sådan op). Endnu en årsag til, at det er væsentligt, at besøge opdrætteren - gerne flere gange - før man tager beslutningen om et nyt familiemedlem.

;-D…

Elsker simpelthen de misser :slight_smile:

Hehe, hvor er det hyggeligt! :slight_smile:

Stevie er dygtig - dejligt at nogen kan holde Ib nede :wink:

/Mette

De er DARJLIGE! :hjerte:

[QUOTE=Mette Mejdahl;731526]Hehe, hvor er det hyggeligt! :slight_smile:

Stevie er dygtig - dejligt at nogen kan holde Ib nede :wink:

/Mette[/QUOTE]

Ja Ibbermand har fået sin sag for… her er der indtil flere katte som SLÅR IGEN :uha:

Men han virker nu ikke specielt kuet af det L Her i morges fik han Phumba til at hvæse, og sad bare med det der “hvorfor mon hun siger sådan en lyd?!”-udtryk. For han var jo da helt klart for sød til at nogen ku’ hvæse af ham, ikke? :slight_smile:

Han er DEJLIG!! (ja det er de andre osse, men Ib kan man stadigvæk skovle op i én hånd og kramme :wink: :hjerte:) )

ÅH, vil du ikke give mig billedet så jeg kan printe det ud og sende det til adressen nedenfor så jeg kan laminerer det…så folk kan se hvor dejlig en nullerputseng er at nullerputte i
[email protected]

Jo da. Du kan osse bare downloade det ) Det er vist egentlig det nemmeste :slight_smile:

(her er linket til billedet)