Ida fortæller om sin første tid her hos os

Nu er det (endelig) blevet min tur til at forklare, hvad det er, der er sket med mig :smiley:

Jeg må nok hellere introducere mig selv først :heya: Jeg hed Magnolia, da jeg flyttede, nu hedder jeg Ida :slight_smile:

Jeg har boet hos to-ben Susanne og to-ben Claus, og maaange fir-ben :slight_smile: Det var lidt svært at være mig den sidste tid, jeg boede der, fordi de andre katte drillede mig :ked: Jeg havde slet ikke gjort dem noget, men heldigvis fik jeg lidt sær-vådmads-behandling af de to to-ben :ups:

Susanne to-ben satte sig ned sammen med mig en dag, hvor hun forklarede mig, at jeg skulle flytte ud til min mor… Min mor, hvor bor hun, tænkte jeg :gruble:
Jeg befandt min pludselig i en stor hal sammen med en maaasse andre katte, men alle i bur. Jeg blev sat alene i et, men jeg var ikke alene længe. For lige pludselig blev der åbnet, og en kat blev sat ind :uha: Det var en pige, der satte hende ind, og jeg kunne godt genkende katten :smiley: Det var nemlig min MOAR :hjertehop::venner: Hun var i knap så godt humør, så jeg var liiidt bange :uh: Men hun tøede op allerede dagen efter :inlove:

Efter hvad to-benene kaldte “udstilling”, blev jeg kørt ud til et fremmed sted. Jeg var slet slet ikke bange, eller måske lidt, men ikke sådan bange-bange :please: Da lågen åbnede sig, så så jeg for første gang mit nye hjem! Min mor var allerede smuttet ud, og hun så meget rolig ud, så jeg turde godt gå ud til sidst! Jeg brugte noget tid på at kigge, snuse, afprøve kradsetræer (jeg fik meget ros for det :fin:) og jeg kunne godt lide, hvad jeg så :thumbup:
Da alle to-benene var smuttet, og hende pigen, der satte min mor ind til mig, var den eneste tilbage, så kunne jeg godt regne ud, at hun måtte være det to-ben, der hørte til det her hjem! Så jeg tænkte, det var et ret godt tidspunkt at se, hvorvidt hun var noget værd :muhaha: Så jeg hoppede op til hende i sofaen, hun tog mig op i sin favn, og dér vidste jeg, at hun og jeg nok skulle få det godt :love2:

Nu har jeg boet her i, hvad der egentlig synes at være en evighed (en god evighed :D), og jeg kan godt lide det her :ok:
Jeg er så glad for, at jeg kan bo her sammen med min mor :inlove: Hende har jeg faktisk savnet rigtig meget :hjerte: Hun er blevet lidt gammel, men jeg kan godt få hende til at lege med mig alligevel :tonguenanananana: Og om aftenen har jeg lært to-ben (som jeg har fundet ud af, faktisk hedder Malene-mor), at vi skal lege med mit nye yndlings legetøj :rundtosset: Hun serverer vådmad hver dag, dog arbejder jeg meget hårdt på at få lært hende klokken :muhaha:
Jeg har fået af vide, at jeg er rigtig dygtig, fordi jeg slet ikke er bange for den der larmende tingest, der suger ting op :ok:
Her er meget roligt, og ingen driller mig mere :yah: Jeg er rigtig glad for, at jeg er kommet herhen og bo, sammen med min mor og Malene-mor :rock: Så det var et gooodt valg mine to tidligere to-ben Susanne og Claus tog, for her vil jeg bo for evigt :tak: Og min Malene-mor har sagt, at jeg ingen steder skal, og at jeg har fuldendt familien :hjertehop:

Selvom nye ting godt kan være liiidt skræmmende, så kan de faktisk vise sig at være rigtig gode :wehu: Det eneste min Malene-mor ikke er heeelt tilfreds med er, at jeg godt kan finde på at nappe lidt, når jeg rigtig gerne vil i kontakt med hende :fløjte: Men så kan hun jo bare se mig med det samme, nå

Malene-mor er godt nok lidt stresset lige nu, fordi hun siger, vi skal flytte, men at hun ikke ved, hvor hen :øhmm: Men jeg er ligeglad, bare min mor og min Malene-mor er sammen med mig, for så har jeg alt det, jeg har brug for i HELE verden :lovelove:
HKKH Kronprinsesse Ida den mindste

Her er lidt billeder af skønheden:

Jeg er simpelthen så nuttet, über nuttet :fin:

Men jeg er også rigtig farlig :slem:

Vi hygger bare moar og mig :venner:

Jeg er rigtig god til at smile, og selvom Malene-mor knipsede på liidt forkerte tidspunkter et par gange :venter: Så ser jeg stadig ligeså sød ud :rock:

Min moar og mig venter på rigtig mad (vådmad) :venter: Malene-mor var noget langsom, men hun overgav sig tilsidst, og vi fik mad :smiley:

Vi flader totalt ud :hjerte::hjerte:

Jeg har lidt sjove sovestillinger, eller det siger min Malene-mor i hvert fald :ups:

Jeg har været ude at gå i sele, og min mor og mig er mega gode til team-work :high5:

Min mor vasker mig, jeg er dog ikke så glad for det endnu, det tager lidt tid at vænne sig til. Jeg vil nemlig meget hellere lege :muhaha:

Men så sød og uskyldig ser jeg normalt ud :fin: Og jeg ved godt, at ingen kan stå for mit nuttede ansigt, og mine store uskyldige blå øjne :slem:

Det var alt for mig, nu vil sove lidt videre, før det er tid til vådmads-plagning omkring middag :muhaha:

:love2:

:inlove:

Dejlig serie. Hvor har det da bare været en god løsning for alle parter. :slight_smile:

Hvor er I alle 3 heldige sådan at have hinanden :hjertehop:

Hvor er hun smuk - ligesom sin mor :wehuu: Er de begge blåtabby? De bimser (og katte) kan bare give noget som intet andet kan :slight_smile:

Dejlig fortælling og skønne billeder dejligt når alt ender godt [:thumbup:](javascript:void(0))

Cats og Conni