Idag er det Ibs, Whiskeys, Ales, Coffees og Baileys fødselsdag!

Nå, men så starter jeg en fødselsdagstråd for de fem små I’er. :slight_smile:
(Håber I andre opdager det, og poster en maaasse billeder her…:høhø:)

TILLYKKE allesammen! :flag:
Håber I bliver forkælet i ‘snude og numse’ med alskens lækkerier i dag. :smiley:

:tillykke:

Tillykke Bailey, din dejlige chokomisselade. :hjerte:

Min klatreabe og udbryderkonge, min snakkesalige samtalepartner, min kælne plageånd, min LIDT for dygtige fuglejæger…:uha:

Min lille brune ‘pude’, der sover ved - eller mellem - mine ben hver nat sammen med din elskede putteven og legekammerat, Alban. :hjerte:

Bailey, du kan noget særligt - din stædighed og charme har fået selv Artemis til at overgive sig - hvad du ikke kan slippe afsted med overfor hende…uha, det er der ingen andre katte, der har ‘fået lov’ til før! :høhø:

Tillykke med fødselsdagen min skat - vi håber på MINDST 15 mere af dem! :flag:

Og så må vi hellere vise lidt billeder…:cool2:

:tillykke: til Jer alle 5 fra Far-mand Lucky :wink:

Tillykke med fødselsdagen til Ib, Whiskey, Ale, Coffee og Bailey. I var bemærkelsesværdige lige fra starten. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

:tillykke: Mis mis mijav…

tak for det gode vejr, for nu kan det være at min mor rykker ud på altanen - hvis det ikke er for koldt - så jeg kan ligge derude som den konge af skovkanten som jeg nu engang er.
Håber i får en dejlig dag med alllllle jeres favoritter

:pote: Smokey

:tillykke:
Tillykke til jer alle 5!

TILLYKKE til det smukke farveladekuld :flag::flag::flag::flag:

Stort tillykke med fødselsdagen til jer alle 5 :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:

:flag::hjertehop::flag::hjertehop::flag::hjertehop::flag::hjertehop::flag::hjertehop:

Tillykke til et helt specielt kuld, som vi stadig har den stor fornøjelse at følge på KG.

:yourock::blomstergave::storrespekt::puuuuust:

Tillykke til de fine mis…allesammen.
det 3. sidste billede hvor han posèrer i træet er HELT og aldeles formidabelt

Tillykke med fødselsdagen til de smukke farvelader:tillykke:
Må i alle blive fejret med guf, nus og leg :puuuuust:

Tillykke til Jer alle … fine misser.

Diana, det der billede af ham under måtten… ja, du kan jo næsten gætte hvorfor jeg godt kan lide det, efter du har set min billedtråd her til morgen :slight_smile: Men alle billederne er skønne :ok:

Bailey siger mange tak for alle lykønskningerne og de fine ord om ham. :slight_smile:

Mht. måtte-billedet, så er det her faktisk ikke et ‘måtteslåsse-billede’ (selvom den tit får nogle klø, og også er go’ at gemme sig under). :høhø:
Næ, dette billede blev taget på et tidspunkt, hvor han havde viklet sig ind i det og lagt sig til at sove. :hjerte: Det er lige ved terrassedøren, og der stod jo en dejlig solstråle lige ind og lunede så dejligt. Ved ikke helt, hvorfor det så var mere lækkert med tæppe omkring også - det må da ha’ været RIGELIGT varmt. :tihi:

[QUOTE=kamikaze;895905]Tillykke til de fine mis…allesammen.
det 3. sidste billede hvor han posèrer i træet er HELT og aldeles formidabelt[/QUOTE]

Det er det nemlig :slight_smile: og man kan ligefrem høre, hvordan det bobler i skallen på han… for hvordan kommer jeg over og ud? :smiley:

STORT TILLYKKE til “mine” missebørn! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

I er alle 5 vokset op og blevet til smukke smukke katte og har fået nogle helt fantastiske hjem! :thumbup:

Jeg kan deltage i tråden med et par billeder af Coffee & Ale :slight_smile:

Coffee flyttede i går, det gør ondt i maven at tænke på det, men jeg er sikker på at hans nye familie vil elske ham ligeså højt som vi gør! :slight_smile:
Jeg går bare og håber på snarlig godt nyt om sammenføringen med familiens andre katte…! :kryds:
Her er et par enkelte billeder jeg fik snuppet inden han flyttede:

Med sin BIS pokal/kokarde fra Herning :slight_smile:

Ale har jeg lidt flere billeder af - jeg har nemli lige fotograferet den unge dame :wink:
Hun ser nu sådan her ud:

/Mette - der nu synes hun ser sluppet meget godt fra det kuld :wehuu:

[QUOTE=Mette Mejdahl;896025]STORT TILLYKKE til “mine” missebørn! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

I er alle 5 vokset op og blevet til smukke smukke katte og har fået nogle helt fantastiske hjem! :thumbup:

Jeg kan deltage i tråden med et par billeder af Coffee & Ale :slight_smile:

Coffee flyttede i går, det gør ondt i maven at tænke på det, men jeg er sikker på at hans nye familie vil elske ham ligeså højt som vi gør! :slight_smile:
Jeg går bare og håber på snarlig godt nyt om sammenføringen med familiens andre katte…! :kryds:
Her er et par enkelte billeder jeg fik snuppet inden han flyttede:

Med sin BIS pokal/kokarde fra Herning :slight_smile:

Ale har jeg lidt flere billeder af - jeg har nemli lige fotograferet den unge dame :wink:
Hun ser nu sådan her ud:

/Mette - der nu synes hun ser sluppet meget godt fra det kuld :wehuu:[/QUOTE]

Det er et rigtig smukt kuld, og skulle du få et, der ligner, skal jeg gøre mit bedste for at overtale min stopklods til en spidssnude :høhø:

Stort tillykke sammen sammen! :flag:

:lol: JA - noget i dén stil! Meeeen han har nu ikke været stukket af, siden jeg ændrede hegnskonstruktionen ved hækken! :cool2: Jeg TROR ikke (med forbehold - det ER jo flyvende abe-Bailey, vi taler om) at han kan komme ud længere…:høhø:

Men det er en dejlig udkigspost - så kan man rigtig holde øje med fugle og folk og fæ ude på havegangen. :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;896025]STORT TILLYKKE til “mine” missebørn! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

I er alle 5 vokset op og blevet til smukke smukke katte og har fået nogle helt fantastiske hjem! :thumbup:

Jeg kan deltage i tråden med et par billeder af Coffee & Ale :slight_smile:

Coffee flyttede i går, det gør ondt i maven at tænke på det, men jeg er sikker på at hans nye familie vil elske ham ligeså højt som vi gør! :slight_smile:
Jeg går bare og håber på snarlig godt nyt om sammenføringen med familiens andre katte…! :kryds:
Her er et par enkelte billeder jeg fik snuppet inden han flyttede:

Med sin BIS pokal/kokarde fra Herning :slight_smile:

Ale har jeg lidt flere billeder af - jeg har nemli lige fotograferet den unge dame :wink:
Hun ser nu sådan her ud:

/Mette - der nu synes hun ser sluppet meget godt fra det kuld :wehuu:[/QUOTE]

Kan det blive mere underdrevet jysk? ‘Sluppet meget godt fra det kuld’…:høhø:

Det ER et fantastisk kuld - de er bare allesammen så superlækre! :love2:

Dejligt at se dugfriske billeder af Coffee og Ale - smukke som altid…:hjerte:
Det må være SÅ hårdt at skulle slippe Coffee nu…pyha… :frowning:
Nu har du vel fortalt hans nye familie, at de skal oprette sig på KG, så vi andre også kan følge ham…ikke? :cool2:

:flag::flag::flag:Hurra, hurra, hurraaaaa! Stort tillykke til det flotte kuld :flag::flag::flag:

Jeg håber, at I alle får en super god dag! :hopla: