Idag er det Ibs, Whiskeys, Ales, Coffees og Baileys fødselsdag!

Tillykke med fødselsdagen alle I fem smukke misser :flag::flag::flag::flag::flag:

                                 :tillykke::puuuuust:

Stort TILLYKKE! til jer alle 5, specielt fra jeres gamle legeonkel Helmut :slight_smile: :balloner: :tillykke: :happybirthday:

Jamen så må jeg jo også hellere komme med et par dugfriske billeder af Ib. Jeg har planlagt en fødselsdagsmenu for ham, så der kommer nok lidt flere billeder i løbet af dagen, men her er de første, allesammen fra i dag:


Dagen startes med lidt Godzillatræning


De her master er altså sjove at tygge i - og så er man sikker på at få opmærksomhed…


Hvad mener du med at den nye Nullerput ikke var en gave til mig?


Gode venner vasker hinanden!


Hej Ozzy… Er vi ikke osse gode venner?


Jo selvfølgelig er vi da det

:bananer:Kæmpe stort tillykke til alle 5 :bananer:

Jeg glæder mig til at følge jer i mange år frem!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;896094]Jamen så må jeg jo også hellere komme med et par dugfriske billeder af Ib. Jeg har planlagt en fødselsdagsmenu for ham, så der kommer nok lidt flere billeder i løbet af dagen, men her er de første, allesammen fra i dag:


Dagen startes med lidt Godzillatræning


De her master er altså sjove at tygge i - og så er man sikker på at få opmærksomhed…


Hvad mener du med at den nye Nullerput ikke var en gave til mig?


Gode venner vasker hinanden!


Hej Ozzy… Er vi ikke osse gode venner?


Jo selvfølgelig er vi da det[/QUOTE]

Ihh din Ib er altså virkelig virkelig skøn! :wehuu: :smelter:

Og herfra lyder det fra The Irish Paddy AKA Whiskey AKA Bøllemand m.m.m. - at han absolut ikke kan høre noget som helst, når der tales om, at han nu skal opføre sig voksent… :dokdok: :muhaha: :cool: :høhø:

Tillykke til ham og hans dejlige søskende :klap: : :hjerte: :flag:

Vi har ønsket han tillykke mange gange - og her er dagens høst af fødselsdage -øhm - barnet… de ER allesammen fra idag :slight_smile:
(Det eneste jeg kunne få at ham i hel figur idag skulle selvfølgelig være på en hylde med helt ekstremt urolig baggrund, så jeg har snydt ;))

Og den lille tynde fyr der bekymrede sin madmor så meget, at hun troede han ikke klarede det - han er ikke helt så tynd mere. :pose: Han er sååå madglad…

:tillykke:

Et hjerteligt og stort tillykke til alle 5!! Så mange bekymringer de forårsagede som små, og så store og flotte de alle er blevet :love2:

Nårh…dejlige billeder af både Ib og Whiskey! :love2:
(Mine billeder af Bailey var altså ikke fra i dag…jeg har snydt lidt…de er fra de sidste par uger…:ups:)

Tak, fordi I ville være med på ‘legen’ - det er lidt sjovt at have nye billeder af dem alle fem i samme tråd, synes jeg. :slight_smile:

Så er der lidt flere billeder af Ib (og Stevie)

Advarsel… Der er billeder med død kylle… så hvis det ikke lige er sagen, så scroll hurtigt ned i bunden :slight_smile:

Ellers kommer Ib’s fødselsdagsmenu her:


Menuen bestod af en kylle og en dåse Gourmet Diamant (fint skal det være) - med laks i sovs. Det er Ibs absolutte yndlingsmad nu.


Mens Ib smaskede laksesovs i sig underøgte Stevie lige Kyllen…


…og bortførte den :uha:


Men nu var den jo altså til Ib, så den kom retur til fødselaren (bare rolig, Stevie blev ikke snydt!)


Så sku’ den Kylle ha’ lidt flyveundervisning


Det er et vældig sjovt legetøj…


…som man kan danse med…


Stevie fik hul ind til “cremen”…


…og så skulle Ib da også lige smage igen


Om nom nom


Men når man nu har spist sig mæt i lakseforretten, så gør det ikke noget at Stevie får resten…

De fik med vilje kun én kylle til deling, for jeg orker ikke Kylle-rester alle mulige steder i huset, og det er altså nemmest kun at skulle holde øje med ét kylle-lig L

Den er ikke rigtig blevet spist (endnu) dennegang, udover blommesækken… men de har moret sig godt og længe med den, og det er jo bedre end ingenting.

:wehuu:Stort tillykke med dem

Hahaha Trekkie…dejlig billedserie! :thumbup:

Herhjemme har menuen i dag indtil videre stået på Porta 21 holistic med tun og kylling, lidt almindelig orange Lux, en stor portion kyllingefilet, lidt mere lux - og så lidt mere kyllingefilet - og til sidst en omgang tun i vand. Suppleret med et par guf-stænger hist og her. :slight_smile: Det har vist passet dem alle tre ganske glimrende at få lækker mad i stride strømme i dag… :cool2:

Jeg har dog ikke lavet en fin billedserie - beklager…:høhø:

flere skønne billeder :wehuu:

De der kyllebilleder… især det første med åben snerrende? mund fra Ib og Kylle i luften er skønt

Mette, hvis du læser med… total suverænt kuld du har fået lavet der… i hvert fald dem jeg har set billeder af og hører historier om :slight_smile: