Fortsæt selv! Jeg mangler en tråd herinde, hvor jeg kan få lov til at skrive, hvad der er sket for mig idag, og desuden høre hvad der er sket for alle jer Det er ligegyldigt om I er blevet belejret af jeres kat, har haft en dejlig dag eller om man har fået sig en dårlig tand
Så ikke en tanketråd - men en “Idag skete dette for mig-tråd”
Jeg starter selvfølgelig!
Idag… har jeg spist verdens kedeligste og mest smagløse frysepizza nogensinde! Jeg er lige vendt hjem fra Vrå efter en killer udstilling (På den gode måde!!), og selvfølgelig er der intet i køleskabet, så jeg må ty til fryseren, hvor jeg under spinat og rundstykker får gravet en pizza frem, som jeg havde glemt at om. Ved første glimt ser den tilforladelig ud med sine tomatstykker og wannabe-ost, og da der ikke er andet at finde, får jeg puttet den i ovnen. Herefter følger tid med kattenus (En weekend er aaaaalt for lang tid at være væk fra Lillemanden, Basse og Zette ) og hyggelig gumlen af kattegræs (på menuen hos misserne - ikke hos mig!), hvorefter minutgrisuret bimler, og pizzaen er færdig. Og tro mig - det er nok den fladeste fornemmelse nogensinde! Godt nok er det en frysepizza, men holy moly! Jeg kunne lige så godt have tygget i et stykke bølgepap med blendet tomat på Så kære venner - hvis I engang finder en frysepizza gemt eller glemt tilforladeligt i bundet af ishulen, så lad den for pokker blive der!!!
Hvad er der sket for jer andre idag? (Eller imorgen, da det er ved at blive sent…)
I dag … har været endnu en ‘‘off-dag’’
Stod op og samlede mine potteplanter ud i bilen og kørte siden ned i det nye hus, hvor jeg burde have svunget malerpenslen, men hvor jeg bare hang med hovedet og kæmpede mod tunge øjenlåg
Så, kørte tilbage igen og smed mig ind i sengen sammen med Bambina … og sådan gik de næste 3½ timer
I morgen kan (næsten) kun blive bedre …
I dag hyggede jeg med datteren i formiddag, fik til aften en træt mand hjem efter en hård weekend på job, samtid rumstere en masse tanker rundt i mit hoved
Var træt fra morgenstunden fordi jeg kom alt for sent i seng (men når teenagesønnen har lyst til at snakke, siger man jo ikke nej, bare fordi klokken er mange ).
Har været til arbejdsdag i hundeklubben og bl.a. ryddet op og gjort rent i rummet med agilityredskaberne.
Desværre været for træt til at lave noget resten af dagen. Helt usædvanligt har jeg faktisk ligget og småsovet på sofaen.
Nu har jeg ondt i halsen og er alt for varm - øv, måske sygdom på vej.
Jeg har været ude for at handle ind til de næste 2 uger sammen med Thomas.
Derefter gjorde vi rent i stue, spisestue og køkken, inklusive støvsugning og gulvvask. Kattebakkerne fik også en tur, og den fjerde maskine tøj er i gang med at blive vasket.
Da vi var færdige lavede vi aftensmad som bestod af tortillas. Imens vi spiste så vi det gyldne kompas.
Bagefter gik vi i bad og nu ser vi The Toothfairy på TV3 og lidt landskamp i rekvalmerne.
Når den slutter hopper vi i seng, for vi skal jo op på arbejde i morgen. Glæder mig til at starte en ny uge UDEN problemer med SKAT og DMR, for der kom vist styr på de sidste dumme fejl fredag. Så skal de sidste af vore haller bare have plader og så er vi vist med i kampen. Det er en spændende tid vores virksomhed går ind i, og jeg er glad for at være en del af det.
Idag, har jeg været inde i Næstved for at møde hende der skal stå for min rideterapi. Jeg er pave-stolt af mig selv da jeg har cyklet hele vejen derind og hjem igen.
Det skal så lige siges at fra lille Hyllinge er der nogle små 12-13km til Næstved og med min nuværende form så synes jeg det er rigtig godt gået. Det hjalp så osse at jeg havde medvind derind.
Men nørj hvor var jeg smadret da jeg kom hjem…mine ben føltes som bly!
Jeg har haft en rigtig off-dag i dag, fordi jeg ikke kan sove for tiden, så en morfar blev det også til.
I morgen er jeg væk hele dagen på kursus i Give, og det er min sidste dag på det kursus, så det bliver lidt vedmodigt, selvom jeg ikke kommer til at savne køreturen.
Indtil videre har dagen ikke budt på så meget. Jeg vågnede tidligt med en storspinnende Balloo liggende på min ryg. ÆÆÆLSGER det Stod op og ringede til min læge. Min hals blir bare ikke bedre, så nu er det vist på tide at se, hvad der gemmer sig derinde Lige om snart skal jeg ned i min bank og underskrive nogle papirer - derefter skal jeg op til den nye lejlighed og være med til fraflytter syns-noget-agtigt. GLÆDER mig til at se den igen Handler ind på vejen hjem og jaa… Så er det doktortid…
Jeg stod op til en HERLIG mail herinde på kg og det er derfor jeg nu skriver i denne tråd
Jeg syntes det er herligt med en “I dag har jeg…” tråd
Gik iseng lidt i 22 iaftes og sov lige til klokken 8…det er ti timer, men jøsses jeg trængte til det.
Nu skal kattebakker og skåle ordnes, sengetøjet skiftes, og vasketøj hænges ud. Heldigvis har gemalen gjort en stor del, så jeg regner med at være færdig med dagens gøremål ved 13-tiden og så skal bilen tømmes for hittekatteting. Har svaret de mails der var og taget imod nullerputbestillings/ordre.
Håber jeg når omkring klinikken med week-endens indtjening, og ellers bliver det imorgen hvor en ny dag “truer” bl.a. med at skulle på arbejde. Har været så forudseende at tage en afspadseringsdag idag, juble
Aftenen skal gå foran symaskinen…har SÅ mange senge i bestilling, jeg bliver helt rundtosset
Og sikke et dejligt vejr der er og misserne…de ligger strøet rundt om og snorksover. Det må da være en forsmag på eftermiddagens lur. OG…syntes jeg også jeg vil have èn tager jeg det fisme.
Havde forøvrigt KUN 6 senge med hjem ud af 59…det er vildt.
TUSIND tak til alle I der kom med ting og tusind tak til alle der købte og i det hele taget kom forbi hittekattestanden
I dag … vil jeg gerne kunne sige, når dagen er omme, at jeg er færdig med at male i denne omgang
Men det kræver li’som at jeg kommer i gang NU og bliver ved …
[QUOTE=TrekkieGrrrl;876456]… ikke for noget men jeg tro’de det var det her Tanketråden var til?
Hvis jeg ta’r fejl undskylder jeg mange gange
Og selvfølgelig har man lov til at lave nye tråde - men hvad er tanketråden ELLERS til?[/QUOTE]
Hej Trekkie
Måske nogen kan hjælpe med at svare på dit spørgsmål, for jeg er nemlig ikke helt sikker på, hvad tanketråden er til. Jeg prøvede at danne mig et overblik over den igår, men da det var sent (Note til andre: Opret ikke en tråd efter en laaang udstillingsweekend, hvis du er rigtig træt ) fandt jeg ikke lige hoved og hale i det. Men er tanketråden både til at fortælle om daglige hændelser eller “kun” om tanker eller hvordan funker det?
Hvis jeg har oprettet en unødig tråd, så sorry Jeg kan ikke love, at det bliver sidste gang
Ps. Stort tillykke med de flotte resultater i Vrå og mange tak for lån af skønne Ozzy og Ibbermand
i dag gik med at jeg på en eller anden facon faktisk kom ud af min seng, fik noget tøj på og fik mig ud på skolen… her plantede jeg mig så bag min bærbar fra 8 til 12
nu ligger jeg på sofaen under dynen og venter på at vasketøjet er færdigt nede i vaskeriet - det skal lige op at hænge og så skal jeg tilbage under dynen på sofaen…
resten af dagen skal bruges på sofaen, kun lige afbrudt af at lave og spise aftensmad, for så er det retur under dynen…
Tanketråden er til nogenlunde lige, hvad der falder dig ind og du har lyst til at berette om - om du bruger den 10 gange om dagen eller 2 gange om ugen er ligegyldigt.
Jeg er enig med Trekkie i, at jeg bruger tanketråden til det, du øjensynlig har tiltænkt denne tråd