Idag

I dag … har jeg nået meget mere end jeg turde håbe på, da jeg stod op i morges :rock:
Maling af vægge - Tjek :ok:
Maling af fodpaneler/dørkarme - Er i gang :slight_smile:
Nu vil jeg logge af og køre op på Tornemarksvej … mon ikke der er nogle sultne katte, der bliver glade for at se mig :savle:

I dag har jeg været på arbejde, og der var kun et enkelt problem med DMR. Et af vores oplyste
P-numre var åbenbart forkert, så de kunne ikke få nummerplader. Jeg skyndte mig at ringe til
SKAT og fik fat i “min” skattedame lige inden hun gik til et møde (kunne faktisk høre hendes
chef brokke sig over at hun gik tilbage til sit skrivebord) og så fixede hun det på stedet, så jeg
kunne ringe tilbage til Kurt og sige at nu kunne han få de sidste plader også :ok:

Da jeg kom hjem gik jeg ud i haven for at tage 9 ugers billeder af killingerne. Jeg troede jeg
havde travlt fordi det små dryppede, så jeg ventede styrtregn når som helst, men det kom
aldrig. Så jeg fik hygget med de skønne babyer ude i æbletræet :hjerte:

Derefter har jeg lavet mad, boller i karry, som smagte godt! :slight_smile:

Nu sidder jeg i sofaen imens Thomas renser jordbær, for jeg kom til at sige at jeg havde helt
vildt lyst til jordbær fordi nogen herinde skrev vildt meget om det, så han kørte ned i Fakta og
Hentede nogen til os :smiley:

Så lige om lidt skal jeg gnaske jordbær med fløde :savle:

Har stadig ondt i halsen, trods varm cacao med cognac inden sengetid i går. Så jeg har ikke været ret effektiv på arbejde.:ups:

Hentede manden på vej hjem fordi han ikke ville cykle i det frygtelige regnvejr - der i virkeligheden kun var en kort, heftig byge, og for længst afløst af solskin inden jeg nåede frem :høhø:

Fandt en opskrift på lækker thai-kylling og cyklede hele vejen til Netto for at købe ind (det er mindst 500 meter! :rock: ). Tænk, hvor jeg sparede Gelsted og omegn for bilos. :ok:

Jeps, der er ikke meget afstand mellem de to byer…men hvis jeg husker rigtigt så ligger Næstved da imellem de to? Må ærlig talt indrømme jeg ikke kommer så tit i den ende af “landet”. :g:

Men ellers så er jeg øm efter at have redet for første gang i flere måneder. Cyklede da osse ind til Næstved igen, men var så heldig at jeg kunne køre i bil hjem…var da godt nok osse helt færdig. Sad og nikkede ret meget igår aftes. :wink:
Idag står bare på at hygge med missen og pleje mine ømme muskler.

Jeg sidder her og venter på at mit tog kommer (om sådan ca. ½ time) så jeg kan bruge Sct Hans aften på at køre til Aalborg i stedet for at flyve til Bloksbjerg med alle vennerne…

Dagen i går gik med lidt let rengøring om dagen.

Jeg var græsenke, da Thomas var til noget arrangement. Debbie var hos sin kæreste, så jeg tog drengene og Fnuggi med ud i Dragør hvor vi købte en is og klatrede helt ud på den længste af de der sten-moler og nød udsigten. Bagefter kørte vi til den nærmeste strand hvor der var bål. Vi gik en tur langs vandet med Fnuggi. Det var rigtig hyggeligt :slight_smile:

I dag har stået på lidt mere rengøring + vasketøj og ved et tiden kom Rikke og Michael for at besøge killingerne, det var hyggeligt :slight_smile: Bagefter kom der besøg til Cherry. Nu må vi se om der kommer noget ud af det, for det er godt nok en sur madamme han har fået på besøg :tihi: Bagefter lavede vi mad, og nu er det tid til at hygge til Terranova :slight_smile:

Vi har haft mine forældre ovre i weekenden. Det gav bl.a. en tur i Ikea igår.
så idag er gået med at

  • sætte lamper op
  • samle møbler
  • sætte gardiner op
  • sætte knagerække op

De gamle havde rababer fra haven med også, så der skulle også bages rababer/jordbærkage og vi fik også plukket hyld, så selvfølgelig skulle der også laves saft :slight_smile:

Vi har været aktive idag hehe

jeg har ligget på sofaen meget af dagen i dag :S
altså lige indtil fanden tog ved mig, for så blev der bagt 32 pølsehorn, 3 hamster bure skiftet, dværgsyvsovernes bur rengjort og fyldt op igen - og her til aften blev hytten så lige ryddet lidt op i igen og støvsuget overalt :slight_smile:

klapper mig selv på skulderen :tihi: for vejret har ikke været til andet end at ligge på sofaen og se tv :S

I dag har jeg sagt farvel til Batari - på den gode måde :slight_smile:

Hun har fået et nyt hjem hos en dejlig dyreglad familie, hvor hun rigtig kan blive forkælet :love2:

Det var dog hårdt alligevel :ked: da vi var ude med hende, var det ligesom hun fornemmede, at hun skulle sige farvel til mig. Men jeg sad og snakkede med hendes nye familie hoppede hun op på skulderen af mig og gav sig stor spindende til at nusse og slikke mig i ansigtet. :inlove: Helt overvældende kælen :hjerte:
Husets 14 årige datter spurgte meget misundeligt om hun måske også engang ville gøre det med hende :ups:

Det håber jeg da -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser

Jeg fældede lige et par tårer hjem i bilen :brist: men jeg ved hun har det bedre nu, hvor hun ikke bliver jagtet af de andre katte, så må jeg jo bare komme over savnet af min lille mus :S

… er jeg og misserne endelig rykket over i det nye hus :wehu:
Der er desværre stadigvæk en del der mangler at blive flyttet fra det gamle hus, så jeg må knokle videre med at få styr på det hele :surrender1:
Kattene har taget flytningen pænt, på nær Bambina, hun har hylet meget :S
Nu har hun gemt sig og jeg ved ikke hvor, men jeg håber hun kommer og putter med mig som hun plejer, når jeg går i seng …

Jeg har dovnet lidt rigeligt i dag :wink:

Sov helt til 9.30 og brugte laaang tid på morgenmad og avislæsning. Eneste “fornuftige” jeg fik gjort, var at ordne badeværelser.

Til gengæld har jeg været i storcenteret i flere timer med ungerne, og bagefter har vi siddet og hygget i køkkenet: Spist tatarmadder og pariserbøf, den ældste har læst til eksamen og jeg har løst 3 krydsord i Politiken :slight_smile: Imens var manden ude og fange endnu flere havørreder i styrtregnen (vi har vist 11-12 stykker i fryseren nu :smiley: ).

Må se at få taget mig sammen til at tage opvasken, og så har jeg også planer om en White Russian inden sengetid. :skål:

… Vågnede jeg ved at der stod en fremmed mand inde i mit køkken (hoveddøren åbner ind i køkkenet) :uha: Efter han havde stået og stirret skiftevis på mig og rundt i lejlighed i 30 sek siger han “undskyld, jeg er vidst gået forkert” :tihi:

Og så lige idag hvor jeg havde glemt at låse døren inden vi går i seng, det plejer vi ellers altid at gøre.

Må indrømme jeg havde svært ved at falde i søvn igen bagefter, også selvom jeg var oppe og låse døren efter han gik.

[QUOTE=Skattekat;881224]… er jeg og misserne endelig rykket over i det nye hus :wehu:
[/QUOTE]

:wehu::wehu::wehu::wehu:
SÅ godt!!!
Stort tillykke til dig…det har du virkelig fortjent!!

Idag vil jeg give mig selv et spark bagi…og få fingeren ud og komme igang!!
Jeg vil få lavet nogle hængepartier, få trænet, ryddet op i det der skab, som virkelig trænger.
NU skal det være!!
Det er ved, at være længe siden, at min hverdag kom til at se anderledes ud fordi min mand blev fyret og vi ikke længere arbejde på samme tidspunkt.
GET OVER IT…og kom videre, dame!!
LIVET ER SKØNT…også selv om det regner!!

… har jeg pakket, sorteret, smidt ud og vasket en masse. Sådan ser alle mine dage vist ud i øjeblikket indtil jeg endelig rykker teltpælene. Dog husker jeg også at hvile lidt ind imellem og hygge med misserne… Ellers ville jeg nemlig gå helt bananos på øverste - og det duer jo ikke :slight_smile:

… endte med at blive en god dag :smiley:
Udlejer har givet efter, så når jeg er helt ude af det gamle hus 1. juli, er vi kvit og jeg skal forhåbentlig aldrig se ham eller hans ‘‘hvalp’’ igen :cool:

… er jeg MEGA glad på Hrönns vegne… MEGA GLAD :hjerte:

Lige nu er der ro i huset.
Alle killingerne sover middagssøvn og de store er ude, selv om det blæser meget. Hvor er her stille, efter en morgen og formiddag med killinger " flyvende" over hele huset - mad -lege - nusses og gå på opdagelse, bare fuld fart på…dejligt og sjovt at være med til, men også dejligt, når der som nu er : Helt stille! :))

I dag har jeg set to katte parre sig ude midt på vejen, så bussen måtte stoppe til de var færdige :uha:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: