Ideer til H-navne

I har sikkert en masse kreative ideer til H-navne, og tænkte derfor jeg nok kunne få nogle gode her inde fra. :thumbup: Eller blive inspireret til hvad de 2 drenge & pingen skal hedde.

Manden har nedlagt totalt veto, på det navn jeg havde fundet til pigen. (Honny boo boo) :tihi:

Hildi :tihi: se om i tør… :fløjte:

hang-over
honky tonk
hit-man
hades
hubba bubba
high five
he man
hulk
hindenburg
hippy hippy shake
hole in one

kan sikkert blive ved meget længe, her i er ihvertfald lidt inspiration

Hudson

Huxi
Havanna
Hayley
Honolulu

:uha: :tihi:

[QUOTE=Wijelo;1312587]Huxi
Havanna
Hayley
Honolulu[/QUOTE]

Honolulu står på min liste, syntes det er så fint ét navn. :thumbup:

Enig med Wijelo - HUXI

(som i min ældste nevø) :smiley:

Holly
Henna (hvis rødmasket :))

[QUOTE=Juvena;1312571]I har sikkert en masse kreative ideer til H-navne, og tænkte derfor jeg nok kunne få nogle gode her inde fra. :thumbup: Eller blive inspireret til hvad de 2 drenge & pingen skal hedde.

Manden har nedlagt totalt veto, på det navn jeg havde fundet til pigen. (Honny boo boo) :tihi:

[/QUOTE]

Hermand
Honny Boo Boo er ellers godt :slight_smile:

www.kattepatruljen.dk

[QUOTE=Katte-Manden;1312618]Hermand
Honny Boo Boo er ellers godt :slight_smile:

www.kattepatruljen.dk[/QUOTE]

Enig, men efter manden slog navnet op på nettet, og der efter fik set nogle klip på youtube :klapper:har han nedlagt veto.

Til drengene: Herkules og Hermes.
Til pigen: Hera eller Hestia.

Græsk tema. :smiley:

:thumbup: Der er så mange gode, det har klart givet noget inspiration. Nu skal vi bare være enige om de 3 navne. :høhø:

Hernia :høhø:

Honeybuns
Hope
Hystade
Hekla
Hulona
Hilda

Hugo (skide godt navn :wink: )
Helmer
Henning
Hero
Hemingway

HiawathaHoudiniHyacinth

Jeg ved ikke, hvorfor ovenstående ser så tosset ud - jeg skrev navnene under hinanden og har forsøgt at rette, men det kan ikke lade sig gøre.

Hiawatha

Houdini

Hyacinth

Må se, om det lykkes denne gang :kryds::kryds:

Åhh, havde helt glemt navnet Hiawatha, godt du lige huskede mig på det - det havde jeg ellers sagt længe at når vi kom til H og hvis der var nogle drenge skulle én hedde det. ELSKER den film (tegnefilmen), har den stadig på VHS fra da jeg var barn. :thumbup:

:ups: Nu får jeg sådan lyst til at se den igen, så nu ved jeg hvad datteren og jeg skal i morgen. :rock:

:høhø:

Hermione, Harry, Hagrid :slight_smile: