Jeg elsker at bo på landet -forelsket
Århh hvor smukt! -lovelove
Det kan jeg godt forstå -thumbs seje billeder i øvrigt.
Flotte, flotte billeder -thumbs
Ja, det er netop sådanne ting jeg kunne tænke mig var fordelen ved at bo på landet
gud hvor dejligt - Bambi i baghaven… det var da nogle skønne billeder du har fået der
der er ikke noget smukkere end en råkold frostbelagt have der er helt klar i luften og så med så smukt et dyr…
jeg vil også med til utopia!!!
Hov har du været hjemme i vores have.
Nej pjat, der er ikke noget smukkere en at have rådyr i haven, derfor plukker vi heller aldrig alle vore æbler. Bambi skal også have mad.
Pludselig smager morgenkaffen meget bedre efter sådan en oplevelse.
Knus Elin
Sikken da nogle fine billeder… Som Elin siger kunne jeg sagtens forestille mig at kaffen pludselig får en bedre smag!
Jamen…jamen… søde Lise
Ih…du milde et eventyr.:julepolka
Smukke smukke billeder.
Jeg kan sandelig godt forstå, at du
er glad for at bo på landet
Kærlige hilsner
Mona
hvor ser det bare skønt og dejligt ud!!! så kunne jeg også sagtens fristes til at bo på landet hvis man fik sådan en udstigt til morgenkaffen.
Tak for nogle skønne billeder -forelsket Der er da ikke noget mere idylisk end det -thumbs
Åårh, hvor smukt. -love
Åh hvor der dog bare kunne nyde sådan et skønt syn!!
Hvor hyggeligt, kan godt gorstå at du er glad for at bo på landet
hilsen lisbeth
Det er en SÅ smuk oplevelse… Her i min have, har jeg hele efteråret haft en rå, der kom og spiste æbler, først af træet, og så de der var falde ned… Der er bare en ting, hun kommer altid i tusmørket og jeg har ikke et kamera, der kan tage billeder i mørke… Det er ellers ret idylisk, for sådan et træ, med store røde æbler, lidt frost og sådan en smuk rå…
Til gengæld er jeg osse velsignet med at se små, da skoven er min baghave… Så samme rå, kom i sommers tidligt om morgenen, og spiste i skovkanten, og de 2 små, skulle i starten blive liggende inde i skoven, men som tiden gik, fik de så lov af deres mor, til at komme med ud og spise…
Og tro det eller lad vær, men HVER gang jeg så dem, lå mit kamera der inde… Øv
Derfor er jeg da ekstra glad for at se billederne…
Nååårrrrr hvor er de smukke
Åååhh hvor er det bare super flot og smukt -wehuu