Ih altså!

Jeg kan ikke sove!!!

Jeg glæder mig alt for meget til imorgen! Jeg er som et lille barn juleaften!

Jeg skal ind og tatoveres med min mor imorgen! Vi skal have en mor-datter tatovering, og jeg har glædet mig som en vanvittig siden januar da vi blev enige om det!

NU er det imorgen!

Jeg har spist sovepiller for anden gang nu. første sæt blev spist kl. 22. men jeg er overhoved ikke træt! Jeg er faktisk ret hyper - ARG!!!

brokke brokke

Hehe, din stakkel. Jeg kender det kun alt for godt.
Men du kommer altså ikke af at sove ved at sidde her -høhø
Hvad med at tage en god bog med i seng? :slight_smile:
Og pas nu på med din utålmodighed ifht. de sovepiller, kunne ikke forestille mig at det var hensigtsmæssigt eller sundt at tage for mange der. (Aner ikke hvad der står på pakken mht. dosering dog)

bare rolig søde eva :slight_smile:

Det er indsovningspiller. Circadin - virkemidlet er melatonin et stof hjernen selv udvikler. så det er ikke farligt.

De får bare en til at falde i søvn - intet andet :slight_smile:

Gry - Super-duper :slight_smile: Så længe du bare selv har styr på det, hehe…

Har du ikke en god bog eller film som du kan lægge dig i seng med? Ofte hjælper det at være i sengen, så bliver kroppen træt selvom hjernen ikke er det -høhø

jo jeg har en feeeeed bog af Ann McCaffrey om verden Pern og deres drager - super nice bogserie. Kunne være jeg skulle kaste mig i kanen og hygge med den. :slight_smile:

Gry - Ih, hvilken af dem? :slight_smile:
Har læst Ildøglernes sang, skjaldenes hal og dragetrommer temmelig mange gange, og de andre også en del gange (det var bare kun de tre første der kunne fås på mit lokale bibliotek, da jeg som barn opdagede Anne McCaffrey)

[quote=Eife;358033]Gry - Ih, hvilken af dem? :slight_smile:
Har læst Ildøglernes sang, skjaldenes hal og dragetrommer temmelig mange gange, og de andre også en del gange (det var bare kun de tre første der kunne fås på mit lokale bibliotek, da jeg som barn opdagede Anne McCaffrey)[/quote]

Uh du MÅ bare læse de resterende også!

Desværre findes de kun på engelsk. Jeg skal igang med “Dragonflight” som handler om hvordan redekvinden Lessa (som var slave) blev opdaget på en søgning og hvordan hun blev dronningerytter og redekvinde, og hvordan HUN opdagede at man kunne flyve “imellem” i tiden.

Jeg har læst den mindst 5 gange - men jeg vender altid tilbage. Det er en elsket klassiker i mit hjem :hjerte:

Gry - Jeg har også læst de resterende (det er “de andre også en del gange”), men ikke så mange gange som lige de tre og så faktisk også Dragonflight, da de andre skal bestilles via fjernlån (skal jo være på engelsk -tihi) og det er jo lidt mere besværligt.
Og ja Dragonflight er fantastisk, og det synes jeg også især ildøglernes sang (husker ikke den engelske titel) er. Det er sådan nogen, hvor man både griner og græder ved læsningen.

Årh maaan! Mme McCaffrey er uovertruffen!
Jeg skal have genlæst bl. a. Dragondrums!

Derudover må jeg anbefale
Mercedes Lackey - fra " By the Sword" til serierne…
Den om “de rødhårede”…
Og om “Romerne…”

Jeg har slet ikke tjek på det, men de 2 serier er bare guld!

I aften kan jeg heller ikke sove :venter:

Kommer til at tænke på Jack (?) Smiths serie om - ja, den starter med et bind om en kniv smedet af månesten via en meteor, der landede på jorden under kong Arthurs regeringstid… og så følger der en række bind, som DKs biblioteker desværre har valgt fra.
1’eren er ellers utroligt medrivende og velskrevet!

Nu må jeg prøve at tøffe i kassen - ledsaget af mit latterlige gameboy Harry Potter-spil…
Hvis nogen har sådanne liggende ubrugt hen, så er jeg liebhaver :thumbup:

Ih hvor spændende gry :slight_smile:
hva skal I have lavet ? Kan vi få billeder når i har fået dem lavet ? :smiley:

[quote=NamNamp;358057]Ih hvor spændende gry :slight_smile:
hva skal I have lavet ? Kan vi få billeder når i har fået dem lavet ? :D[/quote]

Jeg skal prøve at se om jeg kan få min mor til at tage et billede når min er lavet for jeg har fået lov til at være den første der får den.

Vi skal have lavet et unikt og specielt design af “The celtic loveknot”. Den symbolisere evig kærlighed uden begyndelse og ende, og at man er forbundet i krop og sjæl.

Jeg glæder mig helt vildt meget! Jeg skal under nålen kl. 11 :S

Hvor spændende Gry :yatta: så forstår jeg bedre hvorfor du glæder dig til at komme under nålen, som du skriver på FB :thumbup: Glæder mig til at se et billede af resultatet :venter:

Kan du ikke bare gå på Statsbiblioteket? Og der må da være et “Århus hovedbiblo” :slight_smile:

Tilbage til emnet:

Gry, det må jeg høre alt om! Jeg har lovet min opdrættermor at researche på dygtige tatovører herovread, fordi hun ikke er tryg ved de lokale, og ofte er herovre.
Alle gode tato-tips modtages :slight_smile:

Jeg glæder mig rigtig meget til at se billeder af jeres tatoveringer. :slight_smile:

DEt bliver først sent i aften nok.

Jeg har lige kæmpet med min computer i 10 timer, og til sidst måtte jeg opgive og gendanne fabriksinstillinger.

Det betyder at jeg har mistet alle billeder :frowning: også af misserne tude

Så jeg skal lige have arbejdet lidt, men i skal nok få billeder at se - lover!

Hvis du kan finde en computerkyndig, kan du muligvis redde en masse billeder fra harddisken :slight_smile: Det er sjældent, alt forsvinder helt.

too late - jeg har gendannet til fabriksindstillinger. alt er væk.

Jamen så nemt er det slet ikke at komme af med alting :wink: man skal bogstaveligt talt smadre en harddisk med en hammer for at komme af med alle data. Giv det en chance.

det betyder at du har mistet alle dine opsætninger ect - det skulle ikke ret gerne på nogen måde påvirke dine data…

nu aner jeg ikke hvordan din PC har været sat op - men hvis du har haft 2 drev C & D påsamme harddisk - og har brugt D til billeder… så kan de nu ligge på C…

normalt burde det ikke påvirke alm data - så få en til at se på den…

Jeg havde ALT liggende på c