Ih du goeste jeg gjorde det sørme

tog mit Kamera og fik et par faktisk ret glimrende billeder af Mille, men hvordan får jeg dem så herind? for det virker vist ikke…

Lidt tekniske problemer skal ikke stoppe os fra at se søde Mille! :wehuu:

Ihh … hvor er hun bare fiiiiin :hjerte:

Tak Marie - ja det var ikke nemt at tage billeder hun er så snaksagelig og kælen og kan så ikke lide støvsugeren - hun er faktisk ret utrolig og er vist for øvrigt også ved at være blevet mættet - hun spiser slet ikke i samme tempo og mængder som for en uge siden

Hun er smuk :slight_smile: Dejligt at hun falder så hurtigt til :ok:

Ja hun er nemlig - jeg anede faktisk ikke hvilken skønhed hun var da jeg sagde ja til hende. Hun er på alle måder indtil nu et fund. Hun har fået klippet klør, er friseret, spiser hvad hun får og har ikke gjort anstand til at lange ud efter nogen trods hun så hurtigt kom ud af værelset… men hun er simpelthen for nysgerrig til at være derinde hele tiden.

Jeg fatter seriøst ikke at nogen har steriliseret hende og så ikke sat himmel og jord i bevægelse ofr at få hende hjem igen så easygoing og lækker hun er. For hulan da - hun sover jo i arm om hun bliver indbudt

Hun er blevet friseret:? Hun ser da ikke langhåret ud:confused:

nej hun er en hel alm. huskat… men hun fælder fra i dag og jeg kom i tanke om hvorfor jeg har maine coons

Tillykke med den smukke huskat, en lækker missepige er hun:hjerte: og et fint navn hun har fået:) .

Hun er godt nok fin! Og heldig, at hun lige fandt dig :wink:
VH
Susanne

Hvor er hun dejlig:hjerte: - bruntabby med hvid er altså noget af det smukkeste, der findes. :smiley:

:hjerte: :hjerte:

Hvor er hun dejlig ! (og heldig at få så godt et hjem hos dig)

Tak for jeres pæne ord.

Jeg tror faktisk hun er ret tilfreds. Nu ser jeg an et par uger - mdr. endnu og satser på at hun snart går rundt blandt de andre og dermed bliver en del af huset på fulde betingelser

Hun er godt nok smækker :hjerte:

Nårh, hvor er hun sød. :slight_smile:

Og jeg friserede da også mine korthårede huskatte i fældningsperioder - bare en hurtig tur i ny og næ med en almindelig ‘menneskekam’ af plastik. :høhø: Det tog da lige det værste af de løse hår og underpels… :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;1220626]Nårh, hvor er hun sød. :slight_smile:

Og jeg friserede da også mine korthårede huskatte i fældningsperioder - bare en hurtig tur i ny og næ med en almindelig ‘menneskekam’ af plastik. :høhø: Det tog da lige det værste af de løse hår og underpels… :)[/QUOTE]

Jeg indrømmer så at jeg fandt en af de mest tætte kamme af hundenes. Ikke en tættekam men tæt på. Hun kunne lide den. Men havde jo ikke tid at stå stille åh så kælen hun er. I nat var der brug at katteværelset blev gæsteværelse og ja hun fulgte da bare med det rene sengetøj :slight_smile:

Hun er godt nok fin :smiley:

Her er Faxe faktisk en af de katte der bliver redt mest. Han kan lide det og de tager en del af de løse hår.

Og han fælder ligeså meget som de 4 andre tilsammen! :smiley:

Hvor er hun smuk :):hjerte: