Ihhh, der er nemt at være opdrætter

-græd -græd -græd -græd -græd
Hmmm, her sidder jeg og piller næse, min lille No Angel, vise mig i morges at det var tid til hendes kommende Engle basser.
Men nej, efter 4 timer med presse veer, har jeg nu overladet min Elskede Engel til doktor dyr, som nu er ved at lave kejsersnit på hende.
Åhhhh, hvor jeg hadder denne del af opdrættet, sidder bare her og har lyst til at tude, er bange og edder nervøs. Og kan kun vent og have tålmodighed, noget jeg ikke ejer.

Har gjort det hele klar, til hun kommer hjem, med eller uden killinger.
Shit noget lort, -ked -ked -ked -ked -ked
Har bare lyst til at skrige, og skælde ud.
Ihhh, det er nemt at opdrætte, og ihhhh, nej tror bare jeg skal stoppe, nu. Eller kommer alle mulige grimme ting ud af min mund.
Snøft, må finde den tålmodighed et eller andet sted, suk.
Pia -ked -ked -ked -ked -ked -ked -ked

Åh føler med dig Pia -ked

-kramer

Det er sandelig ikke altid en dans på roser at være opdrætter -ked

Held og lykke med No Angel, det skal nok gå godt… og inden længe har du både hende og hendes nye små skabninger hjemme i god behold -lovelove

Hejsa Pia…

Nej altså - jeg er ked af at hører at en af dine piger har problemer med fødslen…
Noget nyt…?? -jegkrydser for at alt går vel…
anna

Sender dig hermed en masse trøstekram sammen med en masse tålmodighed.

Jeg håber alt går god med No Angel og de små!!!

Mange kærlige hilsner

-jegkrydser -HUG

Øv altså. Den smukke pige.

Fortæl os når der er noget nyt. Jeg krydser fingre for jer.

-uha -uha -uha
Har lige hørt fra doktor dyr. Englen havde to killinger i sig, og der var en der sad fast, om den klarer sig kan kun tiden fortælle. Den anden ser fin ud, så nu er det bare at vente, vente og vente til hun kan komme hjem. Og få ro til at vågne rigtigt op, og finde ud af det det med killinger. Jeg har en reserve mor klar. Hvis Englen skulle syntes det er en dårlig ide med killinger. Syntes piger der har fået kejsersnit kan være temmeligt besværlige.
Så Ziggy er klar, hun ligger med sin 5 dage gamle killing, som er ved at blive kvalt i patter og omsorg.
Så pis… Pia -ked

Det var ærgerligt med et kejsersnit, men hvor skønt at du har muligheden for at den lille kan komme til en anden mor hvor alt kører på skinner.
Man bliver altid nødt til at kigge på det positive når man opdrætter :slight_smile:
marina

Det gør mig ondt og høre du og missepigen måtte igennem et kejsersnit. Jeg krydser hvad jeg kan for hun snart er frisk igen og begge små klarer sig -jegkrydser Supert du har en reserveremor klar i tilfælde det skulle blive nødvendigt -forelsket

MVH
Gitte

Uh Pia som jeg sagde til dig i telefonen, der er sku ikke noget der skal være nemt

Føler bare så meget med dig og Angel lige nu, men ja den lyse side i dette er at du har en reservemor :slight_smile:

Men ved kun alt for godt, hvor svært det er at se lyst på det lige nu. :frowning:

Ja vi opdrættere har det sku nemt, og hvor vi dog tjener kassen :-)))

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser Jeg krydser alt hvad jeg kan for at de begge to klarer sig.

Som de andre også skriver hvor er det godt, at du har en anden hunkat som kan tage over, hvis ikke det går med No Angel.

Ja, dèt er den ene af medaljens sider du ser lige nu.
Folk der tror det hele er en dans på roser, kan godt tro om igen
Jeg kan godt forstå du er helt til rotterne og et nervebundt.
Jeg har stået i din situation 2 gange. Mit allerførste kuld og det var præcist samme problematik.
Og J-kuld…fordi det ene horn var fyldt med stenfostre så det ikke kunne trække sig sammen og føde killingerne. (2 fine hanmislenger overlevede heldigvis udaf 7…1 blå han og 1 sort)
Jeg håber du får missemor hjem i god behold og helst også med mindst 1 barn.
Et godt råd…som jeg er sikker på du allerede kender, men er der blot èn der læser med der ikke gør, er det brugbart. Smertestil missepigen, for både mælkeproduktionens skyld med så sandelig også for hendes.
INTET menneske får kejsersnit uden smertestillende præparater, så hvorfor ikke også være dyr.
Blot en smule Rimadyl to gange dagligt og hun vil både have det bedre OG komme sig hurtigere, for smerter stresser og stress hæmmer helningsprocessen.
HÅBER DET BEDSTE og godt du har en anden med små mislinger i huset.
At have kuld i klumper er på mange måder godt…også fordi…så længe det er levende væsener vi har med at gøre kan alt gå galt…OG gør det af og til.
De der ikke har prøvet noget som helst har enten været fabelagtig heldig eller ikke opdrættet længe nok.
Du får lige verdens største held og lykke…det har I brug for -kramer

Hejsa Pia…
Godt du traf en hurtig beslutning og tog afsted til dyrelægen…py ha…det kunne have gået gruligt galt…
Jeg x.rer stadig for, at de alle tre kommer sig oven på denne barske omgang.
anna

Halløjsa

Jeg har lyst til at kramme - men du må selv finde en Smily, for mine du’r ikke . . . . ;-))

Du har før haft et kejsersnit og er kommet om på den anden side - og tro mig, det gør du også denne gang, selvom det ser tæmmelig gråt ud lige nu.

Knus knus . . . fra os alle her Nord på. . . .

Jeg sender dig en masse dejlige tanker og håber at alt går vel - samt at de 2 killinger og mormissen snart kommer hjem til dig.
For et år siden prøvede vi det samme, så jeg ved hvor hårdt det er. Derudover så kan man nemt få et stærke bånd til de små killinger.
Held og lykke med dem:).

Louise

Pia søde -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Pia har ringet og er meget ked, hendes No Angel har det meget skidt og er indlagt igen. håber i alle krydser alt hvad i kan for No Angel. -ked -ked -ked -ked

Jeg vil prøve at opdatere ind imellem -jegkrydser -jegkrydser

-gruppekram -gruppekram -gruppekram

Det kan du tro, jeg vil gøre -jegkrydser -jegkrydser

Åh nej, håber at No Angel kommer sig, jeg vil -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser alt hvad jeg kan.
Puha hvor må det være hårdt for Pia -kramer -kramer -kramer

Åh nej.

Sender gode tanker og krydser. -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser