Ihhh heldige mig

Lige om lidt vil jeg køre på nussebesøg… jeg skal ud og nusse FED og FED… samt hente 2 “verdens bedste grusskovle”…

og så fandt jeg lige 200 kr i en skuffe…nu må vi se om jeg kan bruge dem fornuftigt…

[quote=haneben;491502]Lige om lidt vil jeg køre på nussebesøg… jeg skal ud og nusse FED og FED… samt hente 2 “verdens bedste grusskovle”…

og så fandt jeg lige 200 kr i en skuffe…nu må vi se om jeg kan bruge dem fornuftigt…[/quote]

Gad vide og Fed og Fed har nogen pels tilbage, når Bente drager hjemad :øhmm:

Jeg er sgisme misundelig - ville elske at begrave fingrede i de små lodne uldtotter og møsse på dem :hjerte::hjerte:

Ihhh, at finde glemte penge inden man skal ud til fed og feds madmor…
Gad vide om du har nogen med hjem igen så ?? :øhmm:

Årh hvor skønt!

Husk nu kameraet, Bente, vi ve’ se bed’ler, mange bed’ler af nussegøj’erne -love

FED og FED er rigtgi dejlige…sikke nogle bundgarnspæle de har…de er ikke sådan at vælte…og de havde slet ikke tid til ret meget nus…
Hos Brita ligger toiletrullen pænt i bidder på gulvet…i kan tro de havde det sjovt…
Penge med hjem, nej det havde jeg ikke…Jeg købte nemlig 3 små senge til Tangobørnene i Struer…
På vejen hjem kørt jeg forbi Kludemanden…så Brita jeg har tilladt mig at shoppe lidt til dig…noget blåt Hello Kitty stof, og noget andet også med missekræ på…det får du næste gang vi ses…

Så lykkes det da for dig at komme hjem uden en ny kælepot :høhø:

Ja ærgeligt for Bente at Brita “kun” har 2 killinger at holde øje med, så er det altså ikke så nemt at proppe en i tasken uset. :høhø:

Ja, MCO er ikke MIN race…de er søde, dejlige, smukke, sociale og ikke mindst intelligente, men alt alt for tunge

:inlove::inlove:

Hvorfor spurgte du dog ikke, om jeg ville med, hva’ - hva’ ??

Så kunne vi have mødt hinanden… eeehm… midtvejs…

:venter:

Hvorfor spurgte du dog ikke, om jeg ville med, hva’ - hva’ ??

Så kunne vi have mødt hinanden… eeehm… midtvejs…

:venter:[/quote]

måske fordi du bor ret langt fra skanderborg /hammel

at skulle have hentet dig i Odense ville have været noget af en omvej…

:høhø: Intelligente er der nok nogen, der ville diskutere :høhø:

Men ja, hovedårsagen til, at Flyverprinsen af Florian aldrig flyttede ind hos mig er, at når lille 4 kgs Leise er rigeligt at slæbe rundt på, trods al min styrketræning, så ville det være lig med akut lændehold at skulle bakse 6-8 kgs MCO af sted :S

Jeg er SÅ glad for mit Falck kæledyrstransport-abonnement. God service og flinke, dyreglade chauffører :ok:

[quote=haneben;491812]måske fordi du bor ret langt fra skanderborg /hammel

at skulle have hentet dig i Odense ville have været noget af en omvej…[/quote]

Hvis du nu alligevel henter Tut næste gang så kom da lige forbi Aalobrg efter mig også :heya:

:ok: det skriver jeg mig lige bag øret…LOL

Ej lyder som et rigtig hyggeligt besøg og så med nye senge til de små Tango børn. Og så blå stof med Hello Kitty, mon man kan allerede nu bestille en seng med dette stof til Pyrus ?
Ville også gerne komme og nusse Fed og Fed, men jeg viste nu godt du ikke havde penge med tilbage, dertil er du for god en kunde i hittestanden ss ( du kan vente til mit kamera kommer hjem i morgen)

MVH
Gitte

[quote=GitteS;492103]Ej lyder som et rigtig hyggeligt besøg og så med nye senge til de små Tango børn. Og så blå stof med Hello Kitty, mon man kan allerede nu bestille en seng med dette stof til Pyrus ?
Ville også gerne komme og nusse Fed og Fed, men jeg viste nu godt du ikke havde penge med tilbage, dertil er du for god en kunde i hittestanden ss ( du kan vente til mit kamera kommer hjem i morgen)

MVH
Gitte[/quote]

det tror jeg godt jeg kan tillade mig at reservere til Pyrus (jeg tror jeg har en tjeneste tilgode)… ikke Brita ?

jeg lagde også lige en lilla PLAID MED hvide POTER… Dusty mente det var en okay plaid at ligge på (og jeg har selv syet en trøje til mig selv at det samme stof…ja rædselsfuld…men MIN)

glæder mig til du får dit kamera hjem…det er alt for længe siden jeg har set Dellen…

Der ER allerede syet to YYYNDIGE nullerputsenge af potetæppet. NUI du ville købe dem selv, Bente, hvis du så dem…OG de har Joy/Delight-strøøelse
Finder du et tæppe mere så syr jeg ganske gratis to senge til dine misser.
:ups: det besøg indbragte lige en halv hittemis…jeg tror Bente skal komme på besøg 1 gang om ugen

hint hint hint blå stof med Hello Kitty Brita

[quote=haneben;492146]det tror jeg godt jeg kan tillade mig at reservere til Pyrus (jeg tror jeg har en tjeneste tilgode)… ikke Brita ?
JO DA…du kommer bare med det…eller en dag du kommer forbi Galten Bibliotek kaster du det bare ind…mine kolleger ved altid hvad det handler om, hvis nu ikke jeg er der

jeg lagde også lige en lilla PLAID MED hvide POTER… Dusty mente det var en okay plaid at ligge på (og jeg har selv syet en trøje til mig selv at det samme stof…ja rædselsfuld…men MIN)
ER syet til to BEdårende nullerputsenge…jeg er sikker på de er de første jeg sælger på lørdag

glæder mig til du får dit kamera hjem…det er alt for længe siden jeg har set Dellen…[/quote]

Tak for en halv hittemis…altså en økonomisk halv hittemis :tak:

gad vide hvornår jeg har bidraget nok til at kunne hente en “hel hittekat” ham simbaen i kurven under trappen…hold op han var sød

jow jow dine
mco’er er bestemt også dejlige…især dem der nikker skaller… jeg tager gerne et kraniebrud med