Ihhh sikke smukt juleskin

Stor ros til kattegales smukke juleskin i år. :thumbup:

Og det ser endda ud til, at det er frivilligt i år :yah: :?

Yeps jeg har været inde på min profil og ændre det, men det er meget mere afdæmpet i år, så det ligner ikke til forveksling tuborgs reklame.

Det var sødt :ok:

Fyhhhh …Det må I slet ikke opdage endnu :høhø:

Vi er nemlig slet ikke færdige endnu, men vi lover det nok skal blive klar inden 1. december :slight_smile:

[quote=Alice;500764]Fyhhhh …Det må I slet ikke opdage endnu :høhø:

Vi er nemlig slet ikke færdige endnu, men vi lover det nok skal blive klar inden 1. december :-)[/quote]

Ups :tihi: Det er jo første søndag i advent, så mon ikke jeg bliver tilgivet så jeg kan få en julegave alligevel?

Så pyt da :tihi:

Hvordan og hvor ændre man skin?

Jeg fandt det… Hvor er det fint :thumbup:

hvor er det bare fint…

Det er ihvertfald rødt :tihi: Hvordan er det nu, Ann K plejer at sige ved synet af en perser - øøhhh flot farve!

Så fandt jeg det også:-)

Vi overvejer ellers at fjerne den MEGET flyserøde, men kan næsten ikke nænne det, da vi jo ved hvor glad Ann er for lyserød :stuck_out_tongue:

Oh wow. Så er vi røde :smiley: Hvad med noget julegrønt også? :slight_smile:

:julestjerne

[quote=Eife;500831]Oh wow. Så er vi røde :smiley: Hvad med noget julegrønt også? :slight_smile:

:julestjerne[/quote]

Det var faktisk min mening at jeg ville lave flere valgmuligheder …Der iblandt en med julegrøn, men af helbredsmæssige årsager, så slap tiden op, og jeg må erkende at jeg ikke kan nå det i år …Men næste år, skal I nok få flere at vælge imellem :slight_smile:

Rød er da osse fin her i december, ikk’ ? :slight_smile:

Alice - Ah, mente bare noget grønt i denne her, ikke en til. Men jo, den er rigtig fin. Omend meget bleg-lyserød -høhø Men så er Ann K nok glad -engel

Hvor finder jeg det ???

Hvor finder jeg det ???

Hvor finder jeg det ???

Hvor finder jeg det ???

Tut - Under din profil, rediger indstillinger, og så næstnederst eller sådan noget, er der noget med skin/forummets udseende :slight_smile:

Eller helt nede i bunden af din skærm - Der er en drop down menu ved siden af hvor der står ‘Dansk’

Du er godt klar over at du læner dig gevaldigt op af en indberetning… ikke??? :stuck_out_tongue:

Damn… det er godt nok… RØDT -surrender

Tror bare, at jeg undlader yderligere kommentarer og skifter tilbage til det almindelige skin :slight_smile: