Ihhh sikke smukt juleskin

Tak for hjælpen…

Hvor ER det bare flot lavet - lige til at blive i rigtig godt humør af.

:tak::tak:

Med sne og julepynt og katte…

Tusind tak til jer, der har lavet det.

[quote=Ann K;500862]Du er godt klar over at du læner dig gevaldigt op af en indberetning… ikke??? :stuck_out_tongue:

Damn… det er godt nok… RØDT -surrender

Tror bare, at jeg undlader yderligere kommentarer og skifter tilbage til det almindelige skin :slight_smile:
[/quote]

.oO(Jeg troede at det ville glæde dig at vi har forsøgt at matche Brians farve -engel)

Jam’n… jeg er ikke specielt vild med røde katte heller :stuck_out_tongue:

Hvis I skal matche min smag i katte, så vil skin’et nok blive temmelig dystert og alt andet end julet… Hint; det er ikke et tilfælde, at jeg har haft 4 sorte katte gennem tiderne!

[SIZE=2]Alice skal dog have ros for banneret - det er ret sødt… bare meget, meget, alt for rødt :smiley:
[/SIZE]

så fandt jeg det osse, og det er da vældig fint

Det røde er fint og julet, men synes ikke lyserød og jul hænger heeelt sammen :slight_smile:

Banneret er jeg helt vild med :ok:

Det får lov at blive her i hvert fald :slight_smile:

[quote=DK Thomani;500942]Det røde er fint og julet, men synes ikke lyserød og jul hænger heeelt sammen :slight_smile:

Banneret er jeg helt vild med :ok:

Det får lov at blive her i hvert fald :)[/quote]

Vi skal nok få dæmpet den lyserøde Annie …Så snart migrænen slipper Gitze, så kaster vi os over det igen :slight_smile:

Nu elsker jeg jo rødt så jeg er helt forelsket i det nye skin :hjertehop:

Og blev samtidigt inspireret til et julebanner til mig selv der passer ind :thumbup:

Det var nu ikke for at hundse eller brokke mig overhovedet. :slight_smile:

Men er da spændt på at se det færdige resultat :ok:

[quote=Gizzemissen;500949]Nu elsker jeg jo rødt så jeg er helt forelsket i det nye skin :hjertehop:

Og blev samtidigt inspireret til et julebanner til mig selv der passer ind :thumbup:[/quote]

Ejjj hvor er det fint, måske man kunne logge med dig, til at lave et fint lille banner til mig :stuck_out_tongue:

Sagtens - sidder alligevel og småfedter i Photoshop en del i dag og i morgen…bare giv mig et farvetema og lidt missebilleder at vælge imellem, så skal jeg kigge på det når jeg keder mig igen :høhø:

Hvor er det fint!! :thumbup:

får vi ikke faldende sne i år :kryds::kryds: Dejligt med julestemning:thumbup:

Uha nu er jeg jo ikke så god til farvesammensætning, men det skal jo matche enten en sorrel eller vildtfarvet, så mon ikke grøn og hvid ville være de bedste farver, og hvis endelig der skal være lidt rød, mon ikke så bordeux ville være bedst. Hmmm det finder du ud af, jeg sender lige lidt billeder du kan vælge imellem. :slight_smile:

Øh hvor er det lige man finder det Jule-skin :?:?:?

Allernederst på siden er der 2 drop down menuer. Den ene står der Kattegale i og den anden står der Dansk. Hvis du klikker på den der står Kattegale på kommer valgmuligheden Juleskin frem. Den klikker du bare på :slight_smile:

Uha nej, det er efter min mening noget af det hæsligste, og det sløver siden utrolig meget - Ani. filer er utrolig tunge og krævende

Tusind tak for hjælpen Annie :slight_smile:
Og det ser da rigtig godt ud :thumbup:

Den er fin allerede nu, så for min skyld behøves I ikke at ændre noget :wink:

Nejjj hvor fint.

Jeg har også sat min på med det samme. Julen kan aldrig starte for tidligt. :slight_smile:

Juble… juleskin :tak: Jeg har også sat min på nu, det er jo første søndag i advent, så Julen er startet :wehu: Men, der mangler lidt grønt på skinnet, gør der ikke :?