Det gør den altså…det ville ikke gøre noget, hvis de blev ved med at være bitte små Men omvendt kan de nu klare lidt større krammere fnis Og tak
Taaak… og iih hvor jeg elsker dit nye signatur-billede
Det kan jeg jo godt forstå Tak søde Marianne.
[QUOTE=PiaR;719229]Der er altså noget ved de blå-øjede
Og Haylee / Hailey er jo samme navn på to måder.
[/QUOTE]
Hedder hende den hvide skønhed også Hailey? Det anede jeg faktisk ikke…nu var jeg nødt til ind og lure dine billeder på din profil, hun er jo bare SÅ lækker!!! Og ja, de der blå øjne… Mums.
[QUOTE=galath;719319]Det er nogle gode billeder, du tager, Tine. Du har talent for det
Men selvfølgelig - de smukke motiver gør det jo ikke sværere at få et godt resultat :)[/QUOTE]
Tak Ingrid Jeg øver mig også meget, som I kan se Hehehe
Kan jo kun erklære mig enig
Ja, det er de, men stadig nogle værre banditter Og tak, jeg synes også kun de bliver smukkere og jeg forelsker mig mere og mere i dem for hver dag, der går (selvom man ikke skulle tro, det var muligt! )
[QUOTE=Mette S;722697]Jeg tror nok jeg har sagt det før, men jeg siger det gerne igen.
Hvis du nogensinde bliver trætte af dem så sender du dem bare til Århus [/QUOTE]
Du må somend gerne låne de små terrorister, når de bliver alt for vilde og terroriserer hele hytten (ca. hver aften inden jeg skal i seng ) G
Meeeeen jeg bliver nu aldrig træt af dem
Jeg havde besøg af min mor og lillesøster igår, og fortalte dem så, at jeg havde haft nogle købere til et kaninbur tidligere på dagen, som havde været HELT vild med Nullerne og faktisk spurgte, om jeg skulle af med en af dem :høhø: Så sagde min lillesøster: “Orh, hvorfor sagde du så ikke bare, at de ku’ købe den ene for 20.000? - ville du ikke godt sælge en af dem, hvis du kunne få så mange penge?”. Hertil svarede jeg nej og er du rigtig klog. “Hvad så hvis du fik EN MILLION??”… Så tænkte jeg lidt… mærkede efter inden i… Men nej, ikke en million kroner, ville kunne få mig til at skille mig af med hverken Gwendo eller Haylee. Det syntes hun godt nok var lidt sindssygt og det synes jeg måske også selv, for jeg har jo ikke haft dem så længe - men for hulan da, hvor er de bare elsket
[QUOTE=Tine M;723135]Du må somend gerne låne de små terrorister, når de bliver alt for vilde og terroriserer hele hytten (ca. hver aften inden jeg skal i seng ) G
Meeeeen jeg bliver nu aldrig træt af dem
Jeg havde besøg af min mor og lillesøster igår, og fortalte dem så, at jeg havde haft nogle købere til et kaninbur tidligere på dagen, som havde været HELT vild med Nullerne og faktisk spurgte, om jeg skulle af med en af dem :høhø: Så sagde min lillesøster: “Orh, hvorfor sagde du så ikke bare, at de ku’ købe den ene for 20.000? - ville du ikke godt sælge en af dem, hvis du kunne få så mange penge?”. Hertil svarede jeg nej og er du rigtig klog. “Hvad så hvis du fik EN MILLION??”… Så tænkte jeg lidt… mærkede efter inden i… Men nej, ikke en million kroner, ville kunne få mig til at skille mig af med hverken Gwendo eller Haylee. Det syntes hun godt nok var lidt sindssygt og det synes jeg måske også selv, for jeg har jo ikke haft dem så længe - men for hulan da, hvor er de bare elsket [/QUOTE]
Forstår dig godt, har det på præcis samme måde med Mini