Iiiih alltså mine døgtige små Nullermænner <3

Vi er lige taget en smuttur til Ærø, kattemisserne og jeg. Og Nullerne opfører sig bare som om, de er vokset op i en transporttaske :slight_smile:

De er SÅ dygtige :wehuu:

Men de har selvfølgelig også verdens bedste lærermester, Tarzan :inlove:

Vil bare lige (STOLT :hjerte:) vise et billede taget med mobilen på færgen her til aften:


Jamen så ligger vi da bare lige her :inlove:

Og de fik sååå mange komplimenter - men det er jo ikke så svært at forstå, vel? :love2: Styrmanden kom endda og spurgte, om han ikke nok måtte tage et billede af dem, med sin mobil telefon, som han kunne vise sin kone og børn derhjemme :tihi:

Lige et bonusbillede af verdens bedste Gwendo :hjerte::hjerte::hjerte:

Åha altså. De er bare så dygtige og dejlige, mine små Nullermænd :slight_smile:

Sikke dygtige matroser de er! :wehuu:

De ser godt nok også ud som om de hygger sig:tihi:

Ved de slet ikke,at man skal være totalt hysterisk,skriiige på livet løs,mens man prøver at splitte tasken ad:uha:

Tine

Hvor er de altså bare dejlige, Tine :wehuu:

[QUOTE=skoglund;773858]Ved de slet ikke,at man skal være totalt hysterisk,skriiige på livet løs,mens man prøver at splitte tasken ad:uha:

Tine[/QUOTE]
Nej, nej - ikke da bimser! Det er de letteste katte på denne jord at rejse med, langt de fleste er fuldstændigt cool :slight_smile:
VH
Susanne

Hvor er de kære, ja min nando ville fare rundt blandt de andre passagerer og forlange at blive nusset.

De er meget dekorative, så ikke noget at sige til, hvis de vækker interesse. :slight_smile:

Hvor er de kære :hjerte: :hjerte:

Jeg GLÆDER mig til at nusse dem :thumbup:

:høhø: Ja det er da dét de er :tihi:

[QUOTE=skoglund;773858]De ser godt nok også ud som om de hygger sig:tihi:

Ved de slet ikke,at man skal være totalt hysterisk,skriiige på livet løs,mens man prøver at splitte tasken ad:uha:

Tine[/QUOTE]

Nej det har deres mor vist glemt at fortælle dem…det er kun 2. gang de er med på tur, men første gang var de nøjagtigt lige så cool. Haylee prøvede lige at par gange, om hun ikke nok lige måtte komme ned på gulvet og kigge, men da hun ikke fik lov til det, lagde hun sig bare sammen med Gwendo og nød turen :smiley:

Jaa, ik? :hjertehop: Tak :slight_smile:

Tak og enig :tihi: :hjerte:

Haha, ja den var nok ikke lige gået. Men de trissede begge lidt rundt på bordet og ned på mit skød og ligge (og prøvede også begge at komme ind i Tarzans transportkasse :S ). Jeg er ret imponeret over, at de er så seje :slight_smile:

Tak Finn :slight_smile:

[QUOTE=galath;773880]Hvor er de kære :hjerte: :hjerte:

Jeg GLÆDER mig til at nusse dem :thumbup:[/QUOTE]

Taaak :hjerte: Og de glæder sig til alle gæster, som gider nusse dem :rundtosset: :tihi:

Hvor er de bare dygtige :slight_smile:

Din tur lyder lidt som min da jeg skulle til Bornholm med Carla. Hun fik også tasken lynet op (altså jeg lynede den op) og gik rundt på bordet imens hun spandt. Hun fik også masser af opmærksomhed fra de andre passagerer :tihi:

Ja, de er godt nok dygtige…
Billedet af dem der i transporttasken… :wehuu:

Hvor er de bare seje, de to lækre nuldere… Fedt at de reagerer som de gør når I er på tur :slight_smile:

Ja, du ved jo jeg er pjattet med dem, så GIDER slet ikke skrive det denne gang suuuuuk :slight_smile: