Iiiiihhhh jeg savner at opdrætte

Og det bliver da helt tosset, hver gang jeg ser billeder af den ene skønne killing efter den anden…

Min opfordring til jer alle - opret/upload ALLE de billeder I har, så jeg kan sidde og savle foran skærmen…

Misundelig???

OVERHOVEDET IKKE

-shhhh :stuck_out_tongue: -lyside

Kun lige en lille smule…

Og sig mig så lige hvorfor opdrætter du ikke mere? Noget jeg er gået glip af… :? -ked

Men du må da gerne se på min lille misling… Ida har liiige sendt nye pic… -breakdance

Det kan jeg godt forstå at du gør, men hvorfor ikke starte igen???

ØV ØV jeg kan kun se et rødt kryds :frowning:

Jeg holder lige en pause på ubestemt tid… lang historie jeg lige gør kort.

Sidste år ville Karsten skilles, så huset skulle sælges og jeg kunne ikke overskue tingene. Jeg var nødt til at sælge en del af kattene, hvis jeg ville være sikker på, at de nok skulle klare sig…
Vi blev ikke skilt, men huset blev solgt, så nu har jeg kun 2 katte tilbage (kastrater) og vi må kun have 2 dyr her hvor vi bor nu. (hø hø - vi har så 4 dyr - 2 hunde og 2 katte, men jeg vil ikke undvære en eneste af dem)

Jeg sukker efter at få noget andet at bo i, men umiddelbart ser det ikke for godt ud…

Jeg ved godt det ikke lige virker helt forståeligt, men for pokker det var en af de sværeste beslutninger jeg har måtte tage…

[quote=“Annette O”]

ØV ØV jeg kan kun se et rødt kryds :frowning:

Jeg holder lige en pause på ubestemt tid… lang historie jeg lige gør kort.

Sidste år ville Karsten skilles, så huset skulle sælges og jeg kunne ikke overskue tingene. Jeg var nødt til at sælge en del af kattene, hvis jeg ville være sikker på, at de nok skulle klare sig…
Vi blev ikke skilt, men huset blev solgt, så nu har jeg kun 2 katte tilbage (kastrater) og vi må kun have 2 dyr her hvor vi bor nu. (hø hø - vi har så 4 dyr - 2 hunde og 2 katte, men jeg vil ikke undvære en eneste af dem)

Jeg sukker efter at få noget andet at bo i, men umiddelbart ser det ikke for godt ud…

Jeg ved godt det ikke lige virker helt forståeligt, men for pokker det var en af de sværeste beslutninger jeg har måtte tage…[/quote:y7de0qun]

Ej Annette det er jeg da ked af at høre… Så kan jeg da godt forstå du savner det, men ja nogen gange må man tage nogle svære beslutninger… Desværre… Men håber da i har okay nu så… -forelsket

Hmm jeg kan da godt se billedet? Hmm mærkeligt… Virker det her heller ikke? Det er godt nok et gammelt et, men synes det er så sødt… -love

Sine Gry - hvad med lige at vise Annette din smukling du snart får hjem… :stuck_out_tongue:

SUK -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Og jaaaa Sinegry… Vis mig en masse billeder [smilie=hate-tunz.gif]

OG det gælder selvfølgelig også I andre :wink:

Jeg er okay. Jeg savner at opdrætte, og i perioder er det helt tosset, men det går…

Min helt store drøm er, at få et nedlagt landbrug, hvor jeg kan starte op igen stille og roligt. Så vil jeg også få muligheden for, at få den kæmpe voliere med kanariefugle jeg går og sukker efter :wink:

Annette, hvor gør det mig ondt… Mon du så kan tåle at se dem her…

-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Hanne - du sender bare lige den til højre over til mig -shhhh

en fra eller til (når jeg nu alligevel bryder reglerne) gøør vel ingen skade :wink:

Nåårrrhhh hvor er de skønne -forelsket

Er det ham her du mener

SUUUUUUUUUUUUK - han er da cute Hanne -forelsket

Stort at du sørgede for kattene [smilie=hate-tunz.gif]
Jeg husker selv, da vi traf den endelige beslutning, om at stoppe med at opdrætte NFO og kun beholde MCO, det var den værste dag i mit liv, og selv idag år senere hopper mit hjerte ekstra slag når jeg ser smukke NFO’er [smilie=hate-tunz.gif]
Du skal nok vende tilbage… spørgsmålet er kun om hvornår…

Jeg er leveringsdygtig i et styks meget drægtig, ja nærmest eksplosionsklar, hunkat var det noget? Hun er rød :stuck_out_tongue: men killingerne bliver rødsølv eller sortsølv og de sortsølv kan du bare sende ned? til Anne [bigloony]

[/quote:355w1xf4][/quote:355w1xf4]

Jo da hun kommer her… Suk og savl bare Annette :stuck_out_tongue:

[quote=“LenA - DK EverCatz”][quote=“Annette O”][quote=“LenA - DK EverCatz”]

Hvor er det bare et super dejligt, sødt charmerende lækkert nuttet og helt fantastisk billede -love -love -love

uha søde er du ude på at pine dig selv :smiley: :smiley:

Du skal nok komme igang igen -HUG

[/quote:2p154wmq][/quote:2p154wmq]

Hvor er det bare et super dejligt, sødt charmerende lækkert nuttet og helt fantastisk billede -love -love -love [/quote:2p154wmq]

Ihh Tusind gange tak Sine… :smiley: Det er nu Ida der har taget det… hihi :stuck_out_tongue: Men tager komplimentet til mig alligevels… thi -høhø

LOOOOOOOOOOOOOL det skal du også bare gøre [smilie=hate-tunz.gif] -thumbs :stuck_out_tongue:

Århhh du skal da have dig et lille nedlagt landbrug -forelsket Det kunne da også være mega skønt!

Skulle hilse fra Kuzco og Mushu :stuck_out_tongue:

I er fandeme dejlige -HUG jeg elsker at sidde og savle over alle de skønne billeder -forelsket -forelsket

En dag med tiden kmmer jeg på banen igen, det er jeg sikker på og i mellemtiden vil ejg nyde synet af diverse smuklinger herinde ;-))

Birgitte - tak for dine ord… Jeg har det selv på samme måde, når jeg ser en super lækker NFO… jeg kan slet ikke lade være.
Jeg kan godt huske, da du stoppede med at opdrætte NFO. Mit hjerte græd med jer, og nu - hvor je selv er på standby - kan jeg føle den frustration du følte dengang…

Vibeke - he he joooh det kunne være hyggeligt, men det fede ved at opdrætte, er at kende sine katte fra de er helt små :stuck_out_tongue: Det synes jeg ihvertfald… LOOOL Men jeg takker mange gange for tilbuddet [smilie=hate-tunz.gif]

Karen - nej jeg er ikke ude på at pine mig selv (eller jo det er jeg vist -høhø ) Jeg ELSKER at se smukke katte og killinger, og jeg smiler over hele hovedet, når jeg ser lækre mitter… det gør mig bare så glad :wink:
OG sikke glad jeg blev, da jeg så din lille hvide smuksak…

Sinegry - OOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH for en kanon lækker bimse du har i vente… -forelsket -forelsket
SUK -forelsket SUK -forelsket SUK

Og Lena - din killing er bare for skøn…

Celina - Åååååhhh hvor er Kuzco og Mushu bare dejlige -forelsket -love

Annette, så vil jeg da lade dig nyde synet af nogen helt små skovtrolde
-love

-love

-love

Er de en fryd