Iiiiiii dag har Unni fødselsdag

Hurra Hurra Hurraaaa:kor: :flag::hjertehop:

Ja tænk sig den hunkat er allerede 3 år - fra og med i dag :smiley:
Hun har dælme spredt meget glæde og sjove narrestreger i den korte tid, og jeg glæder mig i mit stille sind over at det efterhånden er mere glæde end narrestreger hun deler med Yasha og mig :høhø::ups:

Fødselsdagsbarnet vil dog ikke forstyrres med kameraet i dag - hun sidder ude på altanen under blå himmel og solskin og kigger på fugle. Noget siger mig, at hun bruger hele dagen derude i dag med det her fantastiske vejr, hun har sørget for, at vi har :smiley: Så I må nøjes med dette fine billede taget af Susanne (Felicious)

Hun startede selvfølgelig dagen med sit yndlings tørfoder :høhø: senere står den på kyller ude på altanen, og kommer hun ind i aften, så venter der også lidt lækker rådyr til hende :smiley:

Tillykke smukke Unni med de tre år - håber du får en god dag ude på altanen i det flotte vejr.

Du må sandelig have været sød, siden det er så dejligt solskin :høhø:

:føzda::føzda::føzda:

Tillykke med de 3 år Unni :fløde::flag::fløde1::flag:

Tillykke med (h)Unni :flag:

Tillykke med smuksak’en :slight_smile:

Det er bare verdens bedste (h)Unni - tænk det er 3 år siden jeg kom hjem fra natjob, og så havde hendes foretagsomme mor pænt født i stuen, hvor hun havde fundet en passende plydskurv fremfor den til anledningen fremfundne fødekasse i soveværelset. Til lykke (h)Unni, du er nu noget særligt :inlove:
VH
Susanne

Tillykke med den dejlige Unni :hjerte:
:flag: :flag: :flag:

Tillykke til den underskønne Unni :serpentiner:

Tillykke Tantes yndlingsmissepige :smiley: Håber at din Mooooar og Yasha fejrer dig på behørig vis, men det lyder da til at mooooar har planerne på plads :krammegave::puuuuust::balloner::ballonbamse:

Tillykke til smukke Unni:tillykke:

:hjertehop::flag::hjertehop::flag::hjertehop::flag:

[B]Kære smukke Unni.

Tillykke med fødselsdagen i dag - dejligt at se dig - det er et rigtig godt billede af dig.

Håber, at du har en dejlig dag.[/B]

:playkitty1::fløde::fløde1::tænkekitty::kitty::mis::hund:

Tillykke Unni:flag::flag:. Så vi håbe at Haley snart levere en lidt forsinket fødselsdagsgave til dig.

Uhh stort tillykke smukke Unni, du er min favorit tortiemus

:flag: Hip hip hurra smukke missepige :flag:

Kæmpe tillykke til lille Unni :flag:

Det lyder som en herlig dag der er planlagt :smiley:

Tillykke med 3 års fødselsdagen smukke Unni :flag:

Aaw, tænk at hun allerede er 3 år! Så fylder Athea jo lige om snart :uha:

STORT tillykke til (h)Unni :flag:
:tillykke:

Jeg husker jo dengang hun bare var sådan en fræk lille rod her :smelter:

… og det var jo bl.a. de billeder der den gang fik mig til at forelske mig pladask i den dejlige kat! :smiley:

hendes flytten ind var både spontan, uplanlagt, dårligt timet og alligevel så perfekt timet og perfekt match som det overhovedet kunne lade sig gøre på en gang :smiley: Selv Yasha er den dag i dag helt glad for, at hun er her, og jeg tror faktisk ikke han vil undvære hende! :smiley:

Tillykke, smukke Unni! :flag::flag::flag:

Tillykke med fødselsdagen, smukkke Unni. Jeg har aldrig smagt rådyr, så hvordan fanger du dem? :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup