Ikke helt - Amelia fødte i nat

Jeg håbede på at kunne lave en online fødsel, men det ville Amelia ikke :tihi: hun ville i spise kammeret for at føde :S men det var vi ikke enig om :argh:

Hun havde adskillige kasser og huler at vælge imellem, fordelt i flere rum, men nej ingen duede, så det endte med at jeg tog hende med i soveværeslet og lukkede døren, der gik desværre lidt tid til hun faldt til ro og hun valgte at fødte første killing i sengen mellem Knerk og mig, hvorefter vi listede hende og killingen op i en kasse, som fik lov til at stå under dynen, resten af fødslen foregik stille og rolig.:thumbup:

Jeg havde ikke forventet hun fik andet et et par stykker, men der kom 4 fine sort sølv babyer med flotte haler :rock: og profilen er meget lovende på dem :slight_smile:

Meget aktive små mislinger, der hurtig knappede sig på mælkebaren :thumbup:

Pige KBL ns 23
Pige KBL ns 22 .
Dreng KBL ns 23
Pige KBL ns 22

billeder kommer senere

Amelia er en fantastik mor og jeg kan da love for de killinger knapper sig på, når hun går ud af jule, ja, så hænger de stadig ved :tihi:

Pige KBL ns 23

Pige KBL ns 22

Dreng KBL ns 23

Pige KBL ns 22

Det ser nærmest ud til, at vi bliver nødt til at ofre os og tage en sommertur til Vemb :hjerte:

Tillykke med dem!

[QUOTE=Lykke;1286178]Det ser nærmest ud til, at vi bliver nødt til at ofre os og tage en sommertur til Vemb :hjerte:

Tillykke med dem![/QUOTE]

I er så hjertelig velkommen :hjerte:

overvejer om vi skulle invitere til en gang killingenus i aug/sep :?