Ikke hvid.....men cameo

Hejsa…alle

Min lille uldtotte killing er nu blevet til en ung blid svane…

Han bliver hos os…

anna

Hold da helt fest, hvor er han gudesmuk

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:wehuu: Ord er vist overflødige:hjerte:

:iloveyou:

:wehuu::wehuu:

Nøj en smuksak

Hvor ser han bare lækker ud, jeg kan godt forstå at han skal blive hos jer :wehuu:

Hvor er han skøn:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Ham ville jeg heller ikke kunne sende videre, selvfølgelig skal sådan en smuk dreng blive hjemme.
Knus Elin

:hjerte::hjerte::hjerte: Nøøøøj Anna hvor er han lækker…kan dælme godt forstå at han bliver hjemme :wehuu:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Sikke da en skønhed… han er sindssygt smuk…

:tak:

Hejsa Og tak…

Han er en rigtigt dejlig kat med et fantastik temperament…derfor selvfølgelig også navnet Tickle Me…

Egentligt skulle jeg ikke holde flere hanner til mig selv…men ham er er jo “bare” så meget sølv, at han ser næsten hvid ud…og hans pels er allerede som silke…det er bare ikke til, at stå for…hvis man er sølv fanatiker som jeg…:slight_smile:

fortsat god aften

anna

wow sikke en skønhed :wehuu::wehuu::wehuu: Han må være en drømmekat for sølvopdrættere, wow da

MVH
Gitte

Den dreng kunne jeg da egentlig godt leve med:)

Han er da godt nok flooot:wehuu:, og ja han ser faktisk hvid ud:)

Hvor ser han fin og dejlig ud :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Iiiii tak :slight_smile:

Det er - syntes jeg - rigtigt spændende - at arbejde med de forskellige farver og mønstre…Ham er Tickle Me -. er jo i virkeligheden rød…men begge forældrene bære fortynding…derfor den creme farve…her næst er der sølvet som yder mere “fortynder” 1/3 af hårets strå, hvis det er alm. sølv…og 2/3 hvis det er shaded…
ret mig hvis jeg har skrevet forkert…

god aften

anna

[quote=antocat;210572]Iiiii tak :slight_smile:

Det er - syntes jeg - rigtigt spændende - at arbejde med de forskellige farver og mønstre…Ham er Tickle Me -. er jo i virkeligheden rød…men begge forældrene bære fortynding…derfor den creme farve…her næst er der sølvet som yder mere “fortynder” 1/3 af hårets strå, hvis det er alm. sølv…og 2/3 hvis det er shaded…
ret mig hvis jeg har skrevet forkert…

god aften

anna[/quote]

Føøøfffff for en lækker sag :wehuu:
Og jow Anna . . . i mine øjne er han også shaded.

Jeg har også lavet en creme/hvid/sølv engang . . . men tydeligt, at han kun var 1/3 . . . men lækker -love . . . eeeeellsker fortyndinger

Hey Lotte og andre…hvad med en tråd hvor vi kan se på katte med fortynding og sølv…

Jeg vil da gerne se Jeres :slight_smile:
anna