Ikke kat - men sjovt!

“Ballet er kedeligt” - eller hvad :tihi:
[ame=“- YouTube”]YouTube- Emmanuel Thibault, Dorothée Gilbert et le Ballet de l’Opéra de Paris - Hommage à Jerome Robbins[/ame]

Lad den stå og “summe”, til den røde streg er fyldt ud. Spol så 2 min. frem - der begynder grinet for alvor :wink: :yah:
-LOL

PS Det er “The Concert” af Jerome Robbins. Nårsomhelst du ser, at den er på plakaten, så gå ind og grin med - hele salen, hele teatret ligger flade af grin!

Ja, det er kedeligt - jeg kan slet ikke se videoen, men måske det er min computer :?

Åh ja, one born every minute.

Kan godt huske den slags typer fra dramaholdet på min ungdomsskole. -kaisålæredet (kan godt se det symbolske i det også, dog :høhø: (selvom jeg ikke kan balletsprog) )

Nu kunne jeg se den :ok:

-LOL-LOL

Kan godt se den, men hmm tja jo den fangede jeg så ikke lige humoren i. Sorry.

Fik nu helt lyst til at kunne se hele balletten:)
Marina

[quote=Sheer;346507]Åh ja, one born every minute.

Kan godt huske den slags typer fra dramaholdet på min ungdomsskole. -kaisålæredet (kan godt se det symbolske i det også, dog :høhø: (selvom jeg ikke kan balletsprog) )[/quote]

Også, hvis I spoler 3-4 minutter frem til “det klumrede ensemble”?
Det er for mig det sjoveste!
Men 1. akt er heller ikke ringe, den kan også findes på youTube.
Jeg tilstår, at jeg for år tilbage så en genialt filmet udgave med nærbilleder (sikkert af vores egen verdensberømte-ballet-filmer Thomas Grimm), hvor hele mimikken a la Ups! til Hey - herover! kom med - det var endnu mere -LOL

:smiley: Den var faktisk morsom, og hvis man virkelig kigger efter i anden omgang så opdager man endnu flere “småfejl”.

MiSi jeg tror du misforstod mit indlæg, for jeg synes bestemt det er sjovt. Min kommentar var skam til indholdet i scenen, indefra. Lissom “Åh ja de kludderhoeveder som slet ikke holder øje med de andre i dansen” Mai og jeg er overhovedet ikke enige om videoklippet. Jeg synes det er sjovt.

Men jeg underspillede blot og kommenterede scenen udfra dens indre strukturer, så at sige. Men ironi går jo som bekendt ofte tabt her på fora. Forstår godt balletten og synes også de er dygtige til at danse forkert og at det er sjovt.

Nåh - jeg læste dit indlæg i forlængelse af Charlottes første ditto. Og ja, man skal nok pinde tingene lidt mere ud på skrift :slight_smile: Jeg kommer selv let til at skrive lovlig indforstået.:ups:
Den sekvens, hvor de hæfler rundt med “dukkerne” er også hylende morsom, når man kan se den bare lidt tættere på… :klapper: