Ikke lige planen.....(langt)

Hvor er hun fin og så smuk blå :hjerte:
Heldigt for hende at hun mødte dig.:thumbup:
Hilsen Lisbeth

Hvor er hun skøn - og heldig, at hun endte hos dig:)
Dejligt at høre, at det går godt hjemme hos dig.

Venligst
Dorthe

Det kan bestemt ikke være tilfældigt at det lige er dét lager hun har søgt tilflugt i, det har der helt sikkert været en højere meningen med :høhø:

Tillykke til jer begge to, for er sikker på at I bliver rigtig glade for hinanden, og dejligt at hun så småt er begyndt at blive venner med de andre katte :hjerte:

Hvor ér hun bare dejlig :wehuu: :wehuu:

PS. Skønt at se endnu “et kendt ansigt” herinde :ok:

Long time…?!
Dejligt at “se” dig igen, var ved at tro du var gået under jorden :wink:

Og ja… missepigen er rigtig fin, heldigt for hende at det var på din arbejdsplads hun dukkede op :wink:

Knus!
/Mette

Hej Katrine - velkommen tilbage, godt at ‘se’ dig igen (det er i øvrigt alt for længe siden sidst!) :slight_smile:
Og tillykke med Hedvig - selvfølgelig skulle du da ha’ en blå kat mere!

Åhhh hvor bliver man bare varm om hjertet når man læse dit indlæg Katrine… og hvor ser Hedvig dog dejlig ud… forstår godt du måtte tage dig af hende, sådan er det nok for os kattemennesker… vi er nødt til at hjælpe en kat i nød - sådan er det bare :wink:

Det gjorde mig så godt da jeg læste hvor glad Hedvig blev for at se andre katte, jfr. nedenfor :wehu:

"men aldrig har jeg set en kat blive så glad for at se andre misser som hun blev, da netdøren kom i :rundtosset:
Husmisserne tager det hele med ophøjet ro. De ældre misser skælder lidt ud. Det er forståeligt" :slight_smile:

“Hej Rufus!” sødt som de dutter næser :hjerte:

Held og lykke med det hele Katrine, håber vi hører mere om Hedvig og hendes nye venner :wehu: