Ikke løbegår men løbesnor

Misserne har fået løbesnor - dog er den Nunuu har på i dobbelt længde da han også lige lånte Charlies - det er skide smart at de har en rimelig kort snor og alligevel kan gå fra huset og langt ud på græsplænen :høhø:

Stubben som ses på billedet bliver fjernet imorgen så de heller ikke kan komme i kamblage med den :høhø:

:wehuu:

Det var godt nok et smart system, sådan at hæfte ham fast til tørresnoren

:ok:

Hvorfor dog fjerne stubben ??

Sådan en konge-kat, skal vel have sin egen trone ???

-engel

I guder, den måde han har sine farver på er bare det mest specielle jeg endnu har set.

:hjerte::hjerte:

Det var godt nok et smart system, sådan at hæfte ham fast til tørresnoren

:ok:

Hvorfor dog fjerne stubben ??

Sådan en konge-kat, skal vel have sin egen trone ???

-engel

I guder, den måde han har sine farver på er bare det mest specielle jeg endnu har set.

:hjerte::hjerte:[/quote]

Fordi at når de er i kort snor så vikler de sig meget let omkrig stubben :slight_smile:

Jep, han er smuk og se her hvordan han nyder at fange græshopper :høhø:

[quote=birtheras;422886]Fordi at når de er i kort snor så vikler de sig meget let omkrig stubben :slight_smile:

Jep, han er smuk og se her hvordan han nyder at fange græshopper :høhø:

[/quote]

:hjerte::hjerte:

Han ser godt nok dybt koncentreret ud - fangede han nogen ??

:slight_smile:

Han ser godt nok dybt koncentreret ud - fangede han nogen ??

:)[/quote]

Selvfølgelig - han er da storvildts jæger :tihi:

Hvor smart! Det tror jeg, at jeg vil give videre. Min Mor har en veninde som har kat i snor i haven hver dag, men det er totalt umuligt, da snoren skal være så lang, så kan de bare gør som du har gjort. Smart! :slight_smile:

:yatta::yatta::yatta:

De skulle efter sigende smage ret godt :s:S og være fyldt med proteiner …

:savle:

Tak, jeg fik ideen i Frankrig da jeg så det hos en ejer af en tankstation - i hans have ved siden af løb denne mis rundt og var lykkelig :slight_smile:

Men hvad hvis katten har brug for at bringe sig selv i sikkerhed fra en bidsk/løbsk hund eller andet i den dur?

For jeg kan godt se pointen, jeg turde bare aldrig lade en kat være bundet fast uden opsyn.

Hvor er han bare sød og dejligt at han nyder livet i snor :slight_smile:

[quote=Eife;422904]Men hvad hvis katten har brug for at bringe sig selv i sikkerhed fra en bidsk/løbsk hund eller andet i den dur?
[/quote]

Han er jo storvildtjæger, så mon ikke han klarer sig? :høhø: :tihi:

Synes nu det er rigtig smart, hvis jeg havde en have ville jeg også bruge den metode.

man skal dog stadig passe på.

min venindes forældre har også katte på den måde, og deres kat Mushu fik krænget selen af på en eller anden måde, og var væk i 2 dage før han kom hjem.

men ja - smart er det

[quote=Eife;422904]Men hvad hvis katten har brug for at bringe sig selv i sikkerhed fra en bidsk/løbsk hund eller andet i den dur?

For jeg kan godt se pointen, jeg turde bare aldrig lade en kat være bundet fast uden opsyn.[/quote]

Nu er han der ikke uden opsyn, ellers kan jeg da godt se din point :slight_smile:

Birthe - Hehe, så kan jeg godt forstå at du tør. Jeg ved bare jeg ville være alt for skrækkelig til liiige at skulle ind og tage telefonen, eller, eller, eller… :slight_smile:
Men han er sååå nuser der hvor han fanger græshopper -tihi