Ikke noget Frankrig alligevel

Jeg skal ikke til Frankrig alligevel:græde::græde::græde:

Vi plejer at være ca. 50 på turen, men i år var der kun 30 der havde tilmeldt sig.
Vi fik så at vide at for at turen kunne blive gennemført skulle vi betale 150 kr ekstra. Jeg skrev tilbage at det ville jeg meget gerne betale, og endda også det dobbelte hvis det kunne hjælpe.
Fredag kom så en mail at nu var der 5 der var hoppet fra pga prisen, så hvis vi skulle gøres os forhåbninger om at komme af sted i år, var merprisen 400 kroner.
Igen meldte jeg tilbage at dette ville jeg hellere end gerne betale, men ikke alle kunne/ville det.
Så nu er turen helt aflyst:græde::græde::græde::græde:

Er så ked af det lige nu. Ville så gerne have været af sted. Det ville være 5. gang jeg tog derned til det kloster, og det giver mig bare så meget at være af sted den uge.
Inde i hovedet havde jeg faktisk pakket kufferten og det hele. Det eneste jeg - heldigvis - ikke havde gjort var at hæve €…

Nu har jeg hele uge 42 hvor jeg skal finde på ting… Nogle der har nogle gode ideer???

:s:S:S

Øv… hvor er det da bare ærgerligt, Louise.

-ihhaltsåå

Måske kan du lege turist i din egen by ??

Der er mange spændende ting lige rundt om hjørnet, og måske kunne du tage på nogen dagture lidt længere væk ??

Besøge museer, tage i skoven, invitere nogen, gå ud og solde lidt for de penge du skulle have brugt til turen ???

Forkæl dig selv, det har du fortjent.

:hjerte::hjerte:

Nej, hvor ærgerligt. Du har flere gange skrevet om den årlige tur herinde. Det må være krisen der kradser og afføder den slags konsekvenser. :frowning:

Therese - prøver om jeg kan komme til Esbjerg og besøge en veninde i et par dage.
Og ja, vil solde lidt for nogle af pengene, for trænger enormt meget til nye bukser, alle dem jeg har er jeg ved at tabe, fordi de er blevet alt for store til mig.
Jeg har lige afbestilt kattepensionen til Buster. Hun var så sød, jeg skulle ikke betale afbestilling, noget man ellers skal gøre.

Hvis du gerne vil ud at rejse, så kan du jo se, om du kan finde en afbudsrejse :slight_smile: Men ellers ville jeg nok gøre som dig: Hygge med missen, besøge et par veninder og shoppe lidt :smiley:

Det var ærgerligt Louise-pige.

Jeg ved jo, at du have glædet dig MEGET.
Køb noget lækkert tøj - nu hvor du har tabt dig. :wehuu:

Og så har jeg lige fået en mail om at de stadig arbejde på højtryk for at få os af sted.
Får endelig besked i morgen…:kryds::kryds::kryds:
Sådan går det når man ikke læser sine mails ordentligt…

Håber du kommer afsted :kryds::kryds::kryds: Og husk nu billeder :thumbup:og jeg da meget gerne se billeder derfra :slight_smile:

Håber at du kommer afsted :kryds::kryds::kryds:

Det er bare så ærveligt hvis det bliver aflyst nu når du har glædet dig i lang tid.