Ikke "se min kat", næ... "Hør min skrigeballon" :)

Jeg kan “tilgive” ALT når man ser det her fjæs :wink:

også selv om hun synger :hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jamen hvem kan da også sige nej til det ansigt?

Men jeg tror nu ikke jeg skal afspille klippet for Manden… så går mine opdrætterideer da i vasken før de nogensinde når at blive bare halvt til virkelighed :tihi:

Endelig ER der forskel på hvor meget de larmer. Dione er meget højlydt, også fordi hendes stemme er så dyb. Jeg husker ikke Ylle som SÅ højrøstet. Men måske jeg bare har fortrængt det i årens løb :klapper:

To af mine har også tendens til at lyde som om de er i løbetid, til trods for at de har været kastreret i flere år. Men jeg synes ikke, det kommer i perioder lige som løbetider, det er mere jævnt fordelt (som fx 1 gang om dagen).

fnis… hun minder mig om min Tickie min første fertile kat… Hun lød også sådan de første 3 løbetider… Derefter fandt hun ud af hvor fantastisk genlyd der skabes når man bræger i et badeværelse uden vinduer lige når hendes slaver går i seng…

(jeg har nu også prøvet at snakke i tlf med en opdrætter som troede jeg havde et barn der græd. Dengang var det bare min hankat der kaldte på damer.)

Fnis… dem jeg har nu er heldigvis stille i løbetid og Ludvig er den evige i killing…

[QUOTE=DK Sugieh;914578]Jeg kan “tilgive” ALT når man ser det her fjæs :wink:

også selv om hun synger :hjerte:[/QUOTE]

Wow hvor er hun smuk. Der er altså et eller andet over de der masker.

:smiley: Både Sugieh og Rose sagde sådan :slight_smile: Jeg er endda ved at tro Sugieh var værrer :slight_smile: Hende og Kaya var i vores soveværelse på første sal om natten, mens vi sov i stuen. Den eneste måde vi fik søvn på :slight_smile:

:lol: Line… sådan et badeværelse har jeg også. Døren er MEGET lukket derind lige nu :smiley:

OMG… er hun i løb :yikes: :blegne:… ved ikke rigtig om jeg skal sætte den der orientaler-drøm på is… for jeg ville da blive tosset og rundforvirret af det spetakkel.

Men Ih, hvor vil jeg give dig ret i at det er et skønt fjæs :inlove:

:smiley: Jep hun løber for fuld skrue :slight_smile: Vi er nu på 3 døgn :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;914578]Jeg kan “tilgive” ALT når man ser det her fjæs :wink:

også selv om hun synger :hjerte:[/QUOTE]

Hun er uimodståelig:hjerte:, så her ville hun også få tilgivelse.
“Far tilgiver alt”, som vi plejer at sige… :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;914578]Jeg kan “tilgive” ALT når man ser det her fjæs :wink:

også selv om hun synger :hjerte:[/QUOTE]

:love2: Hun er bare ubeskriveligt smuk!

Men jeg ER altså glad for, at hankastrater ikke går i løb! :høhø: Eller…måske kan de??? :høhø: Måske er det rent faktisk DERFOR, at Bailey har støjet som ind i h****** størstedelen af sidste uge? :? :tihi:

Han havde flere dage i træk, hvor det bare var miavmiavmiavmiavmiavmiavmiav - nej, jeg gider ikke spise mor, nej, jeg gider ikke kæle mor…gider KUN gå rundt lige i nærheden af mor og sige miavmiavmiavmiavmiav…:argh::tihi:

Men jeg elsker ham nu alligevel, den bette jammerlap…:hjerte:

Åh… ingen løbetid her… men det lyder lidt som Tullen, da hun var mest fortvivlet :frowning:
Godt der er en bedre grund her. :ok:
Og hvor er hun da bare køn :lovelove:

Hahaha - ihhh det lyder bekendt!! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Smuk stemme hun har - ikke nær så hysterisk træls at høre på som en Europé i løb… Dèt er jeg virkelig glad for at jeg IKKE skal høre på mere - sådan en skinger Mrrrrriiiiaw mrrrrrrrrrriiiaw mrrrrrrrriiiaw KORS det er et H****** at høre på! :besvimer:

Egl. meget sjovt, at nogle mennesker er lige ved at gå i koma over en skønsang som Diones og andre ikke kan klare et højere toneleje (mig feks.!).
Skal man brøle, så gør det da med maner! :ok:

:thumbup: You go girl! :thumbup:

/Mette

Hun er rigtig yndig, men jeg må blank indrømme, at jeg ville blive aldeles sindssyg hvis jeg skulle leve med det 24-7 :slight_smile:

Synes det er alt rigeligt at jeg har tøser i løbetid i ny og næ, og de lyder ikke engang så højt som hende :wink:

KH
Linda

Hvor er hun skøn med sin syngen :hjerte::hjerte:

Og du kalder hende højlydt? Her er det da normal siam lyd :tihi: der kan skrues mere op for volumen når man er sulten :hjerte: