Ikke tosset med tør foder

Du kom liiige mig i forløbet …Jeg synes den lille charmetrold er mere blå end creme ?

BRIa24

Men i den virkelige verden er han nærmere lys creme spotted med de typiske tabby kendetegn .
Han er alt andet end den farve typiske Blå¨britter har.

Enyway skal få taget lidt flere billeder så i kan se.

[QUOTE=Creme;218446]BRIa24

Men i den virkelige verden er han nærmere lys creme spotted med de typiske tabby kendetegn .
Han er alt andet end den farve typiske Blå¨britter har.

Enyway skal få taget lidt flere billeder så i kan se.[/QUOTE]

Det mener jeg står for Blå spotted tabby - ret mig hvis jeg tar’ fejl !
Jeg synes at briter er sene til at smide deres killingepels, så måske ændrer pelsen sig en del, når den bliver ungkat - Mine nuværende blå/sølv blotched tabby killinger, har osse en snert af creme i sølvet …Det er jeg sikker på forsvinder i løbet af nogle uger / måneder.

Ja, han er da blåspotted:)
Det “creme” er rufisme som i mere eller mindre grad følger med.
Tror folk blev lidt forvirret over du kaldte ham creme:)
Marina

Hmmm det var sku da godt nok mystisk.

Han vil godt spise hans royal canin kitten tør foder hvis jeg ligger stykkerne et par stykker af gangen på gulvet.

Men når han går forbi skålen snuser han og går vidre.

Hmm

Hej

JA blå crem el what ever Dejlig det er han sku.:wehu:

Men det er også helt rigtigt at hans pels helt sikkert kommer til at forandre sig en del.

Vi var ude og kikke på noge Blå killinger fra de gamle linjer og i forhold til dem er han nærmest sandfarve.

Men med tiden ?

Hvor er han bare dejlig…

Venter spændt, og glæder mig meget til at se flere billeder af skønheden…

-felixsylvester

Hvad med Hills Natures Best Kitten. Det elskede vores drenge og gør det stadigvæk, men får det ikke så meget da de tager på af det, fyldt med alt mulig dejligt. Og flere Brite billeder :smiley:

[QUOTE=Creme;218474]Hmmm det var sku da godt nok mystisk.

Han vil godt spise hans royal canin kitten tør foder hvis jeg ligger stykkerne et par stykker af gangen på gulvet.

Men når han går forbi skålen snuser han og går vidre.

Hmm[/QUOTE]

Mystisk? Han er vel en rigtig kat -høhø
Allerede nu er han i fuld gang med at opdrage på dig :tihi:

Ja vores synes også det er meget sjovere at spise mad når man får det 1 stykke ad gangen på gulvet -høhø
Men vores gad heller slet ikke RC kitten da de synes at krutonerne var aaaaalt for små og kedelige - så prøvede vi at blande lidt Natures Best i samt alm Hills kitten og det var straks mere spændende :ok:
Men husk kun at blande lidt i hans foder ad gangen så han ikke får dårlig mavse :slight_smile: