Ilderhvalpe, 4 uger gamle

Ja, så blev mine små plejebørn lidt over 4 uger gamle.
Nu kan de høre. Tænderne virker og øjnene begynder at komme indenfor de næste par dage.

De forlader reden for at besørge, vi er lidt uenige om man bare kan bruge gulvet eller man skal bruge en bakke, men jeg undskylder dem med at de ikke kan se en brik. :høhø:

Alle er stadig ledige, der har ikke været nogen seriøse interesserede endnu. Men jeg har god tid. :slight_smile:

Først har vi lille Shreya. En lille pige som går meget sin egen vej.

Dernæst Faustus, som springer ud i alting, totalt frygtløs, og straks efter råber han på mor. :høhø:

Og til sidst Felicitas. Hun er så kærlig og så sød, hun elsker at møsse. Men jeg skal ikke prøve at servere opblødt tørfoder til hende. Så bliver hun faktisk skide sur. :tihi:

Her er lidt video fra idag. Der blev leget godt og grundigt efter at vi tog billeder. :rock:
[video=youtube_share;15vSJULaKWc]Ferretkits 32 days old - YouTube

Og er her en lille video fra senere på aftenen, hvor jeg gav et stykke kylling. Det smagte bare MUMS!

De er simpelthen bare nuttede, hvornår får de øjne?

De er på vej allerede. De er begyndt at “synke ind” i øjnhulerne. Lidt ligesom når man ser siatalere med dybe øjne. Det er starttegnet til at der kommer små sprækker ganske snart. :slight_smile:

De er vildt søde :smiley:

Hvor er det skægt, at der går SÅ lang tid, før de kan se og høre. :slight_smile:

Men nuttede er de! :hjerte:

Sådan nogle søde små klumper :hjerte:

Hvornår må de egentligt flytte fra deres moar? :slight_smile:

De er meget kære:hjerte: Hvad kalder man farverne:?

Tusind tak. Jeg er super glad for at have dem her. Det gør det lidt sjovere at gå ledig, når man kan gå ind og nusse på små hvalpe. :smiley:

De er vildtfarvede, den mest udbredte ilderfarve, den mest almindelige. :slight_smile:

De må flytte når de har fået deres vaccine, og den får de lige efter at de er fyldt 10 uger. :slight_smile:

Nuuuuuuuuser hold da helt ferie

Awww :inlove: De er godt nok søde! Hvad fodrer man sådan nogle med? Specielt ilderfoder eller?

Nej, hvor er de bare kampnuttede :slight_smile: Må vi ikke også se billeder, hvor de er lidt ældre og med øjne?

Jeg har aldrig set ildere i virkeligheden, men ud fra hvad jeg har læst om dem, er jeg helt fjollet med dem - samtidig med at jeg ved, at sådan en skal jeg i hvert fald ikke have :wink:

mvh. tina