I'm hooome )

Så er det ved at være nogle dage siden at jeg har fået benene på dansk jord igen, efter at have tilbragt 13 måneder i egyptens land :hjerte: :thumbup::hjerte:
Min blog har været død de sidste mange måneder da jeg fik stjålet min pc - så den må jeg få skrevet lidt på nu her :surrender1:
Jeg har haft et helt fantastisk år, og tager også afsted igen. det har været fuldstændigt ubeskriveligt
Men vil lige dele lidt billeder fra mine sidste måneder dernede

Jeg brugte meget tid på facepainting i mini club - nogle gange fik børnene dog overbevist mig om jeg det var min tur til at blive malet :uha:

Stort set hver aften forgik i udklædning, hvilket passede mig ganske fint :thumbup:

Jeg har selvfølgelig også haft besøg af familen - et fint billede af søster Anja og mig :rock:

Anni (jeg havde bragt hjemmefra) mig og Ksusha, selvom vi har haft vores ture, har jeg aldrig fundet nogle bedre veninde :hjerte:

Min sidste “familie” blandet med lidt gæster :hjerte:

What can I do? It’s Egypt :ups:

Flere billeder kan findes her

Haha, velkommen hjem! Herlige billeder, jeg kan knap genkende dig på mange af dem :smiley:

Jeg ved ikke lige hvad der er sket, logger ind på mig selv - men havner på mors profil (så pænt undskyld til mor for at stjæle din profil) :wink:

Velkommen hjem Mette - det lyder til du har haft et fantastisk eventyr under de fjerne himmelstrøg.

velkommen hjem :slight_smile:

Velkommen hjem :slight_smile:

Velkommen tilbage og tak for kigget

:slight_smile:

Velkommen hjem, Mette. Jeg huskede det heller ikke som, at det var Anneth, der var taget til Egypten… :smiley: