Immucare colostrum

Hvor køber man det billigst toldfrit?

Søgefunktionen virker ikke for mig

jeg er i stedet gået over til denne version og er godt tilfreds 21st Century Health Care Colostrum 500 MG 120 Capsules for sale online | eBay

Jeg plejer at købe her:

Men vil da lige se på Gittes link :slight_smile:

http://www.nzgreenhealth.com/shop/colostrum-products/11-colostrum-powder-450g.html

[QUOTE=Marianne;1056203]Jeg plejer at købe her:

Men vil da lige se på Gittes link :)[/QUOTE]

Gittes link er faktisk til Big Vits’ Ebayshop hvor de tilsyneladende har lavere priser end i deres egen webshop - bare en servicemeddelelse :wink:

[QUOTE=Marianne;1056203]Jeg plejer at købe her:

Men vil da lige se på Gittes link :)[/QUOTE]

Gittes link er faktisk til 21st Century Colostrum fra BigVits Ebay-shop - og priserne er billigere der end i BigVits egen webshop :slight_smile:

Tak alle sammen - kapsler fordyrer produktet og det irriterer mig at lukke dem op. Jeg har købt 500 gram pulver for 45.49£ der har 30% IgG (som er det der anbefales),her

Bestilt i går - sendt i dag - fragt 5.95£

Jeg synes det er så dejlig nemt med kapsler, og dem jeg har er i al fald nemme at åbne :slight_smile: Det er i mine øjne meget nemmere at dosere når man bare kan åbne en kapsel og drysse ud over maden :slight_smile: Men det er dejligt at der er begge muligheder :slight_smile:

Jeg kunne godt tænke mig at mine to guldklumper på 10 mdr skal ha colostrum. Kan man gi det som kosttilskud uden at de
fejler noget - i så fald- hvor meget skal de ha pr dag? altså som forebyggende :slight_smile:

Er der nogle af jer derude der bruger det der gider fortælle hvad I bruger det til?

Kan huske jeg har læst om en her eller et andet sted på nettet, som brugte det til en kat der havde problemer med tandkødsbetændelse. Efter en behandling hvor man havde fået bugt med betændelsen blev Immuncare colostrum brugt forebyggende for at undgå problemet i fremtiden og det havde været rigtig godt. Så vil du ikke lige dele DIN oplevelse med mig så jeg får en idé om hvad det bruges til/kan bruges til?

Takker :slight_smile:

Jeg bruger Colostrum som en fortsættelse af en kur med Zylkene - og det går fantastisk. Og så skader det nok heller ikke mit lille hjertebarn med foderallergi at Colostrum styrker immunforsvaret.

Jeg har brugt det mod mild tandkødsbetændelse med godt resultat :slight_smile: