Immunecare Colostrum

Feline (med renset tænder og tandkødsbetændelse) har nu været på Immunecare Colostrum i knap 2 uger, og hendes tandkød er nu stort set lige så flot som før betændelsen :thumbup: MEN der er også sket andre ændringer med Feline - hun hopper op og sover i min datters seng og er helt syg for at blive nusset :thumbup::wehuu::thumbup::kryds:
Vi har haft Feline i 5 år, fra IK og hun har aldrig været en skøde-kat, eller en der ville ligge ved siden af og blive nusset, tværtimod en lidt sky kat. Pt virker det som om hun nærmest ikke kan få nok af os. Der er ikke sket andre forandringer herhjemme så jeg tror det skyldes Immuncare Colostrum som hun får en af dagligt.

Så herfra skal lyde en kæmpe stor tak til Lis Dahlstrøm som anbefalede IC :thumbup::tak:

Tak Tine - det glæder mig virkelig. Og den behandlig foregår helt uden nogen form for overgreb - og langt billigere end så meget andet:-)

Jeg har også oplevet katte der har fået det, blive helt anderledes, både hvad angår aktivitet og imødekommenhed.

Colostrum er bare så godt for meget - måske jeg skulle skrive en “klumme” om hvad det er godt for og gør en synlig forskel:-)

Jeg vil så gerne takke May-Britt der fandt supergod Colostrum til en fornuftig pris.

[quote=Lis Dahlstrøm;485513]Tak Tine - det glæder mig virkelig. Og den behandlig foregår helt uden nogen form for overgreb - og langt billigere end så meget andet:-)

Jeg har også oplevet katte der har fået det, blive helt anderledes, både hvad angår aktivitet og imødekommenhed.

Colostrum er bare så godt for meget - måske jeg skulle skrive en “klumme” (om hvad det er godt for og gør en synlig forskel:-)

Det synes jeg helt sikker at du skal gøre :smiley: bruger også colostrum efter at have fået det anbefalet

Jeg vil så gerne takke May-Britt der fandt supergod Colostrum til en fornuftig pris.[/quote]

Hvilken side er det fra? :? :slight_smile:

http://www.immunecare.co.uk/product2.html#immu

hmm nok et dumt spørgsmål, men er immunecare Colostrum ikke et produkt som man også selv kunne ind tag , kunne godt bruge noget for mit immunforsvar.
Og hvis ja
Hvor finder jeg det henne til fornuftig pris.

[quote=Noël;485521]hmm nok et dumt spørgsmål, men er immunecare Colostrum ikke et produkt som man også selv kunne ind tag , kunne godt bruge noget for mit immunforsvar.
Og hvis ja
Hvor finder jeg det henne til fornuftig pris.[/quote]

Jo da - det er ikke lavet til katte:-) Linken er ovenover

Bestilles 3 får man nr. 4 gratis - så køb ind sammen evt.

[quote=Noël;485521]hmm nok et dumt spørgsmål, men er immunecare Colostrum ikke et produkt som man også selv kunne ind tag , kunne godt bruge noget for mit immunforsvar.
Og hvis ja
Hvor finder jeg det henne til fornuftig pris.[/quote]

Det er oprindeligt beregnet til mennesker, så det kunne du sagtens :slight_smile:

For en fornuftig pris så se det link, Lis har lagt ind ovenfor :slight_smile:

Kunne se mit spørgsmål var besvaret længere oppe Men tak for svarende.

Synes helt bestemt en klumme om Colostrum ville være skønt :slight_smile:

Vi bruger det også herhjemme til Mosier, som er plaget af tandkødsbetændelse.

Vi købte det også fra http://www.immunecare.co.uk/product2.html#immu
2 eller 3 dage efter bestillingen var det i postkassen. Jeg blev godt nok overrasket over hvor hurtigt det gik!

Ej hvor er det bare skønt at høre :slight_smile:

Er der nogen der skal til at bestille…

hvis der er nogen skal bestille inden Middelfart er jeg også med på en bestilling. Har lige brugt produktet i 3 uger til Primula som havde lidt rødt tandkød i forbindelse med tandskifte og det ser bare super ud nu

MVH
Gitte

her er det billiger…http://www.auravita.com/product/Colostrum.WITL10004.html

[quote=GitteS;485562]hvis der er nogen skal bestille inden Middelfart er jeg også med på en bestilling. Har lige brugt produktet i 3 uger til Primula som havde lidt rødt tandkød i forbindelse med tandskifte og det ser bare super ud nu

MVH
Gitte[/quote]
Gitte, hvis det er hvor mange glas skal du have

jeg var lige lidt hurtig da du sente det andet link, så har lige bestitl 2 glas selv.

MVH
Gitte

Ja, men ikke bestiller man tre og får nr. fire gratis :slight_smile:

Men det tilbud kunne jeg ikke se på den anden hjemmeside

MVH
Gitte

Hvordan er erfaringerne med Immunecare Colostrum givet sammen med Zylkene?

[quote=GitteS;485659]Men det tilbud kunne jeg ikke se på den anden hjemmeside

MVH
Gitte[/quote]

Jamen så får du lidt hjælp

http://www.immunecare.co.uk/digicart/fusebox.cfm?FuseAction=productDetails&PrID=15072EF0-1F7C-45A3-9987692E88898A21&CFID=29466956&CFTOKEN=21382708

Immunecare Colostrum
Our Price : £19.99 GBP
RRP: £19.99 GBP
Size : 120 capsules, 480mg
You Pay : £19.99 GBP each

· 37 immune factors to fight infection
· 12 growth factors to heal and repair
· 100% pure New Zealand product
· Heals Leaky Gut
· Helps ME and Chronic fatigue
· Probably the best single immune supplement you can take
· Colostrum researched since 1970
· Over 3500 scientific and medical studies done
Great for M.E. as well as gut disorders.
buy three and receive another one free of charge

Jeg har ikke prøvet at give vores Zylkene, men har oplevet den beroligende og afbalancerende virkning som en sidegevinst, når jeg har givet kattene Immunecare Colostrum. Umiddelbart ville jeg ikke tro, at det skulle være formålstjeneligt at give begge dele - men måske andre har praktisk erfaring med det.