Immunecare Colostrum

Jeg spøger fordi Missebarnet er på Zylkene - med et supergodt resultat.

Hun har lidt for rødt tandkød, og Jens Ruhnau anbefalede tandbørstning.
Det er hun heldigvis rigtig dygtig til :slight_smile:

Men jeg vil gerne “booste” hende med Colostrum pga alle de gode erfaringer jeg har læst om her.

Jeg har bestilt to glas til hende.
Hvor meget og hvor længe skal hun have det?

Jeg har en helt anden indfaldsvinkel til produktet.
Som nogen måske ved er jeg lungeopereret og efter den omgang (lægerne fjernede et stykke af min højre lunge og nederste lungelap p.gr. af en byld) har jeg været forkølet og haft lungehindebetændelser meget ofte. Forkølelserne har taget fra 6 til hele 10 uger og jeg har været fuldstændig sat til fra hårrødderne til navlen. Men så kom May-BrittS på banen…hun fik mig til at spise Immunocare C. og det sidste gang jeg var kanon mega forkølet. Det tog ikke forkølelesn MEN forløbet varede KUN 5 uger og TA_TA…jeg har ikke været forkølet siden. D.v.s. nu i omkring 5 uger.
Jeg spiser mine kapsler 1-2 gange dagligt og JA…jeg tør fisme ikke lade være:tihi:

HVIS nogen skal købe inden længe må I meget gerne tænke på mig…så vil jeg gerne have et par dåser med

[quote=PiaR;486275]Jeg spøger fordi Missebarnet er på Zylkene - med et supergodt resultat.

Hun har lidt for rødt tandkød, og Jens Ruhnau anbefalede tandbørstning.
Det er hun heldigvis rigtig dygtig til :slight_smile:

Men jeg vil gerne “booste” hende med Colostrum pga alle de gode erfaringer jeg har læst om her.

Jeg har bestilt to glas til hende.
Hvor meget og hvor længe skal hun have det?[/quote]

Jeg ville da forsøge mig om Colostrum ikke kunne gøre det samme som Zylkene, jeg har jo en overforsigtig kat blive helt medgørlig ved at spise sammen med en der får Colostrum.

Hvor længe, tja, det er jo immunforsvarsbooster - så jeg vil tro det er for livstid. Men man jo forsøge sig frem med hver anden dag, hver anden uge eller hvad man synts virker …

Det kunne jeg jo forsøge - der er heller ikke så mange Zylkener tilbage i dåsen. Så det passer nok fint med at Colostrum kommer i huset når det er slut med Zylkenen.

Giver du det hver dag?
Og hvor meget?

Nu har jeg jo en bengal med tandkøds betændelse ?

Hvor meget skal han havde hver dag ?

opstart en kapsel daglig - når der ses bedring kan der gives det halve, f.eks. hver anden dag.

Jeg har pt. en kat der har fået bedre tandkød - går sammen med en med fint tandkød - de deler en kapsel daglig. Jeg vil ikke proppe i halsen, så de får det på vådmad

:S Den er godt nok rodet den side :S

Hver gang man ser produktet så er det en samlet pakket man skal købe med andet produkt, jeg fatter ikke en meter af det bestillings system

[quote=Lis Dahlstrøm;486404]opstart en kapsel daglig - når der ses bedring kan der gives det halve, f.eks. hver anden dag.

Jeg har pt. en kat der har fået bedre tandkød - går sammen med en med fint tandkød - de deler en kapsel daglig. Jeg vil ikke proppe i halsen, så de får det på vådmad[/quote]

Tak Lis :slight_smile:

Jeg drysser svarende til 2-3 kapsler ud over skålene med tørkost ca. hveranden dag - og det spiser alle 6 katte af. Vores katte fejler “aldrig” noget - om det så er fordi, de får deres regelmæssige “kosttilskud”, kan jeg jo ikke garantere. Men jeg ofrer gladeligt pengene på forebyggelse fremfor at lægge pengene hos dyrlægen :ok:

Hjalte har stadig tendens til rødt tandkød, men det er mindst 2 år siden, han har haft betændelse. Og sjovt nok er det også hos Hjalte, det har vist sig virksomt, så han nu ligefrem opsøger os for at blive kælet for. Han har tidligere holdt sig meget for sig selv - nu ligger han ved siden af os i stuen om aftenen og spinder, så det er en fryd :wehuu:

Jeg bruger det også til mig selv, hvis der er optræk til noget. Indholdet svarer i øvrigt til en del af det, der er i sugetabletterne “Væk i morgen”.

[quote=Lis Dahlstrøm;485903]Jamen så får du lidt hjælp

http://www.immunecare.co.uk/digicart/fusebox.cfm?FuseAction=productDetails&PrID=15072EF0-1F7C-45A3-9987692E88898A21&CFID=29466956&CFTOKEN=21382708

Immunecare Colostrum
Our Price : £19.99 GBP
RRP: £19.99 GBP
Size : 120 capsules, 480mg
You Pay : £19.99 GBP each

· 37 immune factors to fight infection
· 12 growth factors to heal and repair
· 100% pure New Zealand product
· Heals Leaky Gut
· Helps ME and Chronic fatigue
· Probably the best single immune supplement you can take
· Colostrum researched since 1970
· Over 3500 scientific and medical studies done
Great for M.E. as well as gut disorders.
buy three and receive another one free of charge [/quote]

Vil det så sige, at jeg skal putte 3 stk. i indkøbskurven og så modtager jeg automatisk 4 stk. ?

Ja lige præcis:-)

Nogen af jer, der lige gider checke, hvor lang holdbarhed, der er på dem, I lige har købt??

:?

[quote=Sannela;487669]Nogen af jer, der lige gider checke, hvor lang holdbarhed, der er på dem, I lige har købt??

:?[/quote]

17.12.2012 - modtaget for en måned siden

De jeg spiser af kan vist holde sig til engang til foråret og da er de forlængst spist af mig :tihi:

Okay… ville lige checke, at der ikke var kort holdbarhed på dem, inden jeg bestiller…

Hvis 120 tabl. varer ca. 1 måned til en person…
Vil I så ikke ca. give en hund på 13 kilo 1 tabl. om dagen??
Eller??

Jeg prøvede at gå ind og bestille 3 styks - men jeg fik ikke den 3. gratis - men skulle betale for det hele ( jeg checkede dog ikke ud fordi jeg synes det blev temmeligt dyrt pludseligt).

Så - lidt falsk reklame ??

Teresa

[quote=Lis Dahlstrøm;485903]Jamen så får du lidt hjælp

http://www.immunecare.co.uk/digicart/fusebox.cfm?FuseAction=productDetails&PrID=15072EF0-1F7C-45A3-9987692E88898A21&CFID=29466956&CFTOKEN=21382708

Immunecare Colostrum
Our Price : £19.99 GBP
RRP: £19.99 GBP
Size : 120 capsules, 480mg
You Pay : £19.99 GBP each

· 37 immune factors to fight infection
· 12 growth factors to heal and repair
· 100% pure New Zealand product
· Heals Leaky Gut
· Helps ME and Chronic fatigue
· Probably the best single immune supplement you can take
· Colostrum researched since 1970
· Over 3500 scientific and medical studies done
Great for M.E. as well as gut disorders.
buy three and receive another one free of charge [/quote]

[quote=Teresa Guldager;496399]Jeg prøvede at gå ind og bestille 3 styks - men jeg fik ikke den 3. gratis - men skulle betale for det hele ( jeg checkede dog ikke ud fordi jeg synes det blev temmeligt dyrt pludseligt).

Så - lidt falsk reklame ??

Teresa[/quote]

Ja - Du skal betale for 3, og så får du den 4. gratis :slight_smile:

OK - betyder det så at man skal bestille 4 - og får den 4. gratis - eller skal man bare bestille de 3 og så sender de den 4. med gratis ?

Tak for al hjælp :thumbup:

Teresa

[quote=Teresa Guldager;496405]OK - betyder det så at man skal bestille 4 - og får den 4. gratis - eller skal man bare bestille de 3 og så sender de den 4. med gratis ?

Tak for al hjælp :thumbup:

Teresa[/quote]

Jeg TROR, du skal lægge 3 i kurven og så får du automatisk en 4. Det virker mest logisk for mig.

MEN jeg har ikke prøvet, så håber en af de andre vil byde ind :slight_smile:

Teresa, du bestiller tre og den fjerde kommer automatisk med gratis:)
Marina