Immunstyrkende tiltag søges

Lige præcis. Der er ikke noget galt med Purevax RCP.
Det er RCPCh - altså den med chlamydia-delen - jeg skriver om.

Her i huset bruges kun RCPén. men jeg har en opdrætterkollega og nær samarbejdspartner, som er dyrlæge…hun sværger til RCPch, og ser aldrig reaktioner hverken hos sig selv, eller de katte hun har i sin konsultation.

nå en rettelse, og når jeg ser på vaccinepapir, så må jeg være blind…vi får Purevax rcp,og ikke ch… Den bruger min dyrlæge netop ikke mere, da de ikke ser nogen grund til at putte mere i killingerne/voksne end nødvendigt - så den bliver KUN brugt hvor der er clamydiaudfordringer. Desuden mener min ikke, at Zigurds immunsvækkelse har noget som helst med vaccinen at gøre, som jeg også mener. Men derimod samme retning som jeg tænker. Men kan kun anbefale at vi får prøvet noget immunstyrkende til dem. De har ok erfaringer med Immunicare, men der er netop i sidste uge langceret et nyt produkt ala det. Dog i spray form og ellers med gode dokumenterede elementer i sig. Det hedder Respiral men idet det er helt nyt kender de ikke selv effekten af produktet. Umiddelbart tænker min dyrlæge ikke, at der er den store gevinst for det ene frem for det andet, ud fra deklarationen. Men har som sagt ingen erfaringer med det. Det er fra England forstod jeg. Det koster 387,- ca plus moms og holder så til 3 mdr. Immunicare koster ca. 225,. for 2 mdr incl. moms.

Jeg vil lige have set mere på det nye produkt inden jeg beslutter mig hvilken vej vi går - men de har bestilt Immunicare hjem til mig, hvis jeg vil bruge det - så det er dejligt.

Hilsen Heidi

Hvordan går det med lillemanden…er han vaks og frisk ellers ?

han har været frisk og vaks hele sit liv, men har ufattelig svært ved at tage på. Han har kun haft ½ dag hvor han var lidt sløv…ellers er det utrolig han ikke bukker under ellers. Men snottet er han stadig og dyrlægen har givet ham Ronoxan, så nu håber jeg han snart er total fit for fight

Så håber han er frisk til vaccine den 2 juli, hvor dyrlægen skal sterilisere og kasterere et par katte