Indkøbsvaner

BHvordan har du det med at købe ind ??[/B]

BJeg ville gerne være fri - jeg ser det ikke som dagens oplevelse at farte rundt om kølediskene i et supermarked.[/B]

BJeg er begyndt at købe ind til 3-4 dage ad gangen, det er langt billigere, man køber ikke så mange UPS-står-ikke-på-sedlen-ting.[/B]

B:)[/B]

BDet mest hyggelige ved at købe ind, er for mig alle de dejlige gamle kendinge man støder på i sit lokale supermarked - alt det andet, kunne jeg snildt undvære - føler nærmest, at det er spild af tid - som jeg kunne have brugt meget bedre.[/B]

B-engel[/B]

BHvordan har du det med at købe ind ??[/B]

Jeg har vist dèt der populært kaldes indkøbsdepression :tihi:
Jeg kan udskyde mine indkøb i det uendelige :ups:
Brita, som skal i Bilka lige om snart -what, men så bliver der også handlet for 2384645 trilliarder så jeg i hvert tilfælde ikke behøver handle andet end småtterier frem til jul

[quote=kamikaze;303615]
Jeg har vist dèt der populært kaldes indkøbsdepression :tihi:
Jeg kan udskyde mine indkøb i det uendelige :ups:
Brita, som skal i Bilka lige om snart -what, men så bliver der også handlet for 2384645 trilliarder så jeg i hvert tilfælde ikke behøver handle andet end småtterier frem til jul[/quote]

:wehu: :yah: :wehu: :yah:

Weeeeeeeeeeeeeeeee - så er jeg ikke alene, det er da rart at vide.

Tak fordi du turde at dele…

:høhø:

elsker at købe ind, undtagen når der er mange mennesker i butikkerne, syntes det er lidt hyggeligt og man finder altid en eller anden underlig dims el dimsedut som man bare ikke ka leve uden ihvertfald indtil man kommer hjem med den:høhø:
vi handler stort ind ca 1 gang om ugen og ellers er det de småting vi mgl i løbet af ugen vi køber.
både fru tonya og jeg er vildt gode til at spotte de rigtig gode tilbud og vi henter faktisk en hel del penge på den konto:thumbup:
nogen gange hvis vi keder os ka vi sagtens finde på at køre til helt bestemte butikker kun for at kigge hvad de har af spændende tilbud

[quote=Johnny;303633]elsker at købe ind, undtagen når der er mange mennesker i butikkerne, syntes det er lidt hyggeligt og man finder altid en eller anden underlig dims el dimsedut som man bare ikke ka leve uden ihvertfald indtil man kommer hjem med den:høhø:
vi handler stort ind ca 1 gang om ugen og ellers er det de småting vi mgl i løbet af ugen vi køber.
både fru tonya og jeg er vildt gode til at spotte de rigtig gode tilbud og vi henter faktisk en hel del penge på den konto:thumbup:
nogen gange hvis vi keder os ka vi sagtens finde på at køre til helt bestemte butikker kun for at kigge hvad de har af spændende tilbud[/quote]

:besvimer::besvimer::besvimer:

Jøsses dog - så meget kommer jeg heldigvis aldrig til at kede mig.

:høhø:

jeg hader at handle ind …
Gør det så sent som muligt så der ikke er hyldende unger og de små børne vogne som køres op i hælene.

Handler en gang i ugen og handler en del frugt/grønt og kød på nettet for det man kan finde i supermarket er i meget dårlig kvalitet.

[quote=skeem;303638]jeg hader at handle ind …
Gør det så sent som muligt så der ikke er hyldende unger og de små børne vogne som køres op i hælene.

Handler en gang i ugen og handler en del frugt/grønt og kød på nettet for det man kan finde i supermarket er i meget dårlig kvalitet.[/quote]

:inlove::inlove:

BJa, jeg skal også bare have det overstået - det med børn i butikkerne, har jeg ingen problemer med - men kunne jeg handle til en måned ad gangen, ville det passe mig fint.[/B]

BFatter ganske enkelt ikke at nogen kan vade fra det ene supermarked til det andet hver dag - bare for at ose.[/B]

-what-what-what-what

Her handles ind om fredagen i Føtex i Glostrup Centret.
Men daglig går jeg over gaden ved mit arbejde og henter avisen og køber dagligdagsvarer- Det er dejligt nemt og det er en skøn Netto vi har, ved Øresundsbroen. Bortset fra ved middagstid, så kan der være fuldt af Svenskere :høhø:

Altså jeg hygger mig ikke ligefrem med at handle dagligvarer - men jeg kan sagtens få en hel dag til at gå i Rosengårdscenteret med en veninde :slight_smile:

Vi er begyndt kun at købe ind en gang om ugen for at spare tid og penge. Søndag bliver aftensmaden for hele ugen planlagt og det bliver tilpasset så vi ikke skal smide mad ud. Vi lægger alle kvitteringer i en dåse, når så måneden er omme gennemgår vi kvitteringerne for at se hvor vi kan spare og hvad vi handler unødigt.

[quote=Denise;303641]Her handles ind om fredagen i Føtex i Glostrup Centret.
[/quote]

Og DET er ikke sjovt for tiden, fordi de har flyttet alle reoler og hylder og
byttet rundt på varerne fra gang til gang, man kommer der :besvimer::besvimer::besvimer:

Vi havde susende travlt for et par uger siden og skulle bare lige ind og
hente et par liter mælk. Og så var selve mælkemontren flyttet :høhø:

Nåh, de siger, at de er færdige til marts - så indtil da må vi lege “find
Holger”, eller hvad vi nu skal have.

Med hensyn til indkøb så er det ikke noget, der som sådan er belastende
for mig. Men vi har bare så travlt for tiden, at vi stresser rundt efter os
selv, og derfor har vi den sidste måneds tid købt rigtig meget ved
Årstiderne. Frugt, grønt, fisk og kød bliver leveret til døren. Lidt dyrere
end hvis vi selv handlede, men til gengæld er alt økologisk og meget fin
kvalitet - og vi stresser ikke rundt på samme måde :slight_smile:

Alt andet end dagligvarer ELSKER jeg at købe. Man skal vel også lige holde
sit Dankort vedlige - tænk om man glemte koden en dag :cool:

[quote=Nevadaisy;303647]
Vi lægger alle kvitteringer i en dåse, når så måneden er omme gennemgår vi kvitteringerne for at se hvor vi kan spare og hvad vi handler unødigt.[/quote]

-what …hold da op, det er godt nok struktureret. Hvor kan man mon købe så
stor en dåse :høhø:

Nogle dage skal det bare overståes, andre dage kan jeg godt gå og hygge mig med det. Har jeg fri en dag handler jeg helst ind om formiddagen, hvor butikkerne ikke er så overrendte, og hvor der stadig er varer på hylderne.

Men jeg vil da helst handle ind til nogle dage af gangen :slight_smile:

Jeg gider ikke rigtig mere handle fødevarer; nu hvor jeg er pensionist og skal starte min bil - blot for det.
Før handlede jeg på vej hjem fra arbejde.
Det var næsten hver dag.

Jeg er prisbevidst - så jeg handler meget efter tilbud.

M.h.t. tøj er det straks værre - der kører jeg gerne afted :tihi:

Jeg er heller ikke vild med at handle.
En dag om ugen handler vi stort ind, ellers bliver det kun til småting som vi lige mangler.
Jeg hader det faktisk øv.
Jeg kan dog godt lide at tage en tur i et storcenter for at shoppe, bare det ikke er de kedelige dagligvarer.
Hilsen Lisbeth

Jøsses dog - så meget kommer jeg heldigvis aldrig til at kede mig.

:høhø:[/quote]

Kære TUT… :hjerte:
Ovennævnte… som er en kommentar til Johnnys indlæg - vil jeg lige
kommentere.

Du skal vide, at det er de intelligente mennesker, der kan kede sig. :fløjte:

Jeg er (desværre) købsoman :tihi:

Jeg elsker at gå i forretninger og finde gode tilbud (det er dog ikke ret tit maven tillader det) - og kan snilt bruge 2 timer i en netto hvis det skulle være :ups:

[quote=Charlotte Oeh.;303662]-what …hold da op, det er godt nok struktureret. Hvor kan man mon købe så
stor en dåse :høhø:[/quote]

:fin::fin:

Jeg er struktureret på en anden måde :

Jeg får kostpenge af Tante T hver torsdag - og de skal bare holde til torsdagen efter - og det gør de faktisk, nogen gange har jeg endda overskud.

-engel

[quote=Mona Jensen;303676]Kære TUT… :hjerte:
Ovennævnte… som er en kommentar til Johnnys indlæg - vil jeg lige
kommentere.

Du skal vide, at det er de intelligente mennesker, der kan kede sig. :fløjte:[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Jamen, det er jeg skam sikker på at du har ret i - jeg bliver dog aldrig så intelligent, at min kedsomhed får mig til at daske rundt i flere timer i et supermarked.

:høhø:

[quote=Coon Danica;303670]Jeg er heller ikke vild med at handle.
En dag om ugen handler vi stort ind, ellers bliver det kun til småting som vi lige mangler.
Jeg hader det faktisk øv.
Jeg kan dog godt lide at tage en tur i et storcenter for at shoppe, bare det ikke er de kedelige dagligvarer.
Hilsen Lisbeth[/quote]

:yah::yah::yah:

Ja, jeg kan skam også godt bruge et par timer eller tre på diverse loppemarkeder og sårn’t - men ski ikke med at fare fra supermarked til supermarked - for at komme hjem med… 1 liter mælk.

-what

Jeg kan godt lig at købe ind :slight_smile:
Jeg Synes det er hyggelig at gå rundt og kigge lidt på de forskellige ting, jeg er heldigvis god til kun at købe de ting jeg skal bruge.

Nu hvor julen nærmer sig er der ikke noget bedre end en tur ind til byen. Jeg synes der er så smukt pyntet op og hyggelig her i Aalborg.