Indmad fra ænder og gæs?

Vi har lige hentet 2 friske ænder og en gås. Nala er gået total i selvsving over duftene, og vi smider hende ned fra køkkenbordet konstant.

Må hun få noget frist indmad, lever, hjerte (undskyld svigerfar), kråse? Skal det steges først, eller må hun få det råt? Eller må hun slet ikke få det?

Mvh Mette

[QUOTE=Cookie;757291]Vi har lige hentet 2 friske ænder og en gås. Nala er gået total i selvsving over duftene, og vi smider hende ned fra køkkenbordet konstant.

Må hun få noget frist indmad, lever, hjerte (undskyld svigerfar), kråse? Skal det steges først, eller må hun få det råt? Eller må hun slet ikke få det?

Mvh Mette[/QUOTE]

Ja til alle dine spørgsmål :slight_smile: Kråse ville jeg dog kun servere råt, bare for en sikkerheds skyld, selvom det er brusk og ikke ben, der er i.

Kog det dog til en lækker fond til sovs og kattene vil elske den kogte indmad:høhø:
Stegt bliver det som gummi.

Marina

Giv hende kråserne og kog fond på resten :slight_smile: (jeg ville aldrig kunne NÆNNE ikke selv at spise det L - med undtagelse af kråserne… de er altså lidt… viskelæderagtige næsten uanset hvad man gør ved dem - men de vil da være perfekte til katteguf :slight_smile:

Jeg ville gi’ hende det som hun foretrækker det -råt eller tilberedt

Vi giver også vores indmaden af den kalkun, som vi skal have juleaften. Men vi koger det.

Tilbyd det råt - er det et nej tak, så kog det og se om det er bedre :).

Tak for jeres svar. Hun fik lige lidt lever…hold da op. Nu sidder hun her og kigger på mig og slikker sig om munden…råt er godt åbenbart :smiley:

Jeg laver saucen på vinger og hals, så må svigerfar nøjes med et enkelt hjerte og lidt lever i år <3

Mvh Mette

Dejligt for hende. Indmad er frygtelig sundt (som din svigerfar åbenbart også har opdaget), og det er godt for dem at bruge tænderne i noget råt kød :). Bon appetit til frøkenen.