Indsamling til Jesper

Jesper har progeria som den eneste i vort lille land, og han ønsker sig sådant, der kunne stables et arrangement på benene til sommer, hvor andre børn med samme sygdom fra Europa, kunne mødes her i Danmark.I får lige et link med alle oplysninger OG et reg. nummer hvorpå man kan støtte, så Jespers ønske opfyldes. Så vidt jeg ved har man ind til nu samlet omkring 40% af det beløbet, så der er en smule vej endnu. Jeg kender ikke Jesper personligt, men en af mine søde kolleger er med i indsamlingen, og jeg syntes også I glade kattegale-mennesker skulle have chancen for at hjælpe, så Jesper bliver glad.Tiden er lidt imod Jesper for hans sygdom gør han ældes ca. 8 gange det normale og da han er 16 år så er han faktisk langt over den alder man kunne formode og håbe et progeria-barn bliver. Der for skal arrangementet afholdes denne sommer. Vi har sammen med vort lokale Bageri laves et arrangement der hedder Kagens dag, hvor man kan købe en kage-billet for 75 kr. (og hvor alle pengene går til Jesper) og dermed spise sig rund og mæt for 75 kr. Arrangementet afholdes d. 13. maj og sjovt nok er Line og undertegnet på vagt…muuums:savle::høhø::tihi: www.progeriadk.blogspot.dk

Min mand og jeg har støttet da vi personligt kender Jesper.
Min lillebror gik i klasse med hans lillebror, og mine forældre bor ét stenkast fra familien.

Jesper er så flink og bestemt et bidrag værd :thumbup:

Done - go´ tur til Jesper!