Indsamling til Pjevs

Jeg vil bede jer om at besøge tråden [B]Pjevs søger nyt hjem[/B] i afdelingen for Køb og salg af killinger og voksne katte.

Vupti har startet en indsamling, så den stakkels Pjevs kan få “den fulde pakke” hos dyrlægen og derefter et bedre liv hos Henriette.
Hvis I kan afse et beløb - stort eller lille - så er kontonummeret:
7230-0002063903

Trækker lige tråden op igen…

Håber det bedste for Pjevs :slight_smile:

Har desværre stadig ikke fået net på den nye adresse, men håber det kommer i denne uge…
Pt. sidder jeg hos de gamle, for lige at se hvordan det går med ham…

Indsamlinge til Pjevs på konto
7230-0002063903
modtager stadig bidrag - store som små. :slight_smile:

Da der stadig mangler en lille slat til at han kan ordnes trækker jeg lige denne tråd frem. Han fortjener virkelig at få en chance :slight_smile:

Er der nogen der ved hvad der sker med Pjevs. Jeg ville sætte stor pris på en lille opdatering

Pjevs fortjener et bedre liv

Alle bidrag tæller
Giv dit på konto: 7230-0002063903

I morgen er lønningsdag for mange - og nu vi altså se at få stampet de sidste kroner op!

Se også tråden Pjevs søger nyt hjem.

jeg vil gerne give et lille bidrag

efter skilsmissen har jeg ikke så meget at gøre godt med, men Pjevs fortjener en chance :slight_smile:

I dag onsdag står der hele 1050 kr. på indsamlingskontoen, så mon ikke der kan bestilles tid til dyrlægen i næste uge…:slight_smile:

Det tror jeg roligt du kan gøre. :slight_smile:

jeg vil meget gerne bidrage men har ikke netbank (slem-id tog modet fra migf)…men kan jeg lave en aftale med Brita (hittekat) så kommer der også en skilling fra mig

Det kan du sagtens

super 150 penge på vej (Tusind tak Brita), men de kan nok først SES på kontoen tirsdag/onsdag på grund af kristi flyvdag

Men de kan først overføres på mandag…siger banken. Åbenbart er fredag også inkluderet i dèt man kalder helligdage.
Men nu er jeg sikker på beløbet er nået…eller meget tæt på, så jeg syntes en tid til Pjevs skulle bestilles så hurtig som mulig