Indtryk fra Frijsenborg Explorer

Jeg fik langt om længe taget kameraet op af tasken i løbet af søndagen og det blev der en række billeder ud af, som I da bestemt ikke skal snydes for…

Gizmo tager en slapper i buret

Udsigten lige bag katteteltet

Teltet udefra

Indgangen

2 små skovtrolde med en spændende udsigt

Der studeres havemagasin i en pause imellem bølgerne af publikummer

Tyrkiske Vaner i afslappet stil

Angoraerne er ikke meget bedre

Gizmo er også midt i en morfar da jeg kommer forbi

Til gengæld er der liv og glade dage hos burnaboen

Eva K’s Jako og Diego i vanlig tilbagelænet stil

Og Lainas Bamse og Basil der tog første gang i et udstillingsbur rigtigt flot

Diego tænker helt sikkert: Skrid pomfrit eller jeg kommer efter dig…

Der snakkes kat

Kia med søde lille Romano

Og endnu et - de er nu et godt motiv de to sammen

Kiras langnæser behøver da ikke et dobbeltbur, de ligger jo alligevel lårene af hinanden i den ene ende

To små Cooner fra RushCutters

Og det er altså svært at tage billeder af en stor flot avlshan når han bare kaster sig om på ryggen når man kigger på ham

Siameseren var også repræsenteret

Flere følger i næste indlæg…

Virkelig dejlig billeder. :thumbup: :thumbup:

Synkronsovning

Et kig ind i teltet

Overblik

Og pludselig var Eva væk. Jeg fandt hende udenfor - ifærd med at være sine katte utro - med en helt anden dyrerace -what

Hunden har opdaget mig

Og så opdagede Eva også at hun havde fået paparazzi efter sig

Men de var da meget søde…sagt af en inkarneret katteelsker

Udkig over Royal Canin området

Og med kameraet i en anden retning

Der nydes lidt frisk luft udenfor katteteltet

Indgangen

En lille smule af slottet kunne vi også se fra vores placering - det var under renovering og dækket af stilladser

Kig ind i teltet

2 små pus der tager sig en velfortjent lur ovenpå en masse sanseindtryk

Gizmo var til gengæld lige pludselig vågen igen

Diego forsøger at regne ud hvordan man liiiige kommer op på en stol fra bagsiden

Og der nusses

Halloooo…er der nogen? Jako ser undrende til imens Diego undersøger burene

Det var de sanseindtryk der endte med at komme ud af mit kamera, håber det giver et lille indblik i vores hyggelige weekend med en lidt anderledes form for kattefremvisning.

århhhh dejlige billeder Tak Tina…ønsker jeg havde været med

Jeg er SÅ forelsket i de vidunderlige grønne øjne Gizmo har:wehuu::wehuu::wehuu:

Sikke gode billeder Tina, selv jeg ser nogenlunde normal ud :tihi: Og jeg huskede nogenlunde rigtigt, han blev 17 uger i søndags.

Hvor ser det bare HYGGELIGT ud…

Jeg ville egentlig have været nede og kigge, men valgte ufrivilligt at tilbringe weekenden i min seng/sofa og havde ondt af mig selv.

1000 tak for de mange dejlige billeder:-)

Hvor har det bare været hyggeligt :thumbup:

Må jeg hapse et par billeder til min veninde? Det er nemlig hendes små blå killinger på et par af billederne :wehuu:

Den flotte avlshan, hvem er det?
Det skulle vel ikke være diablo??

Sikke nogle skønne billeder der er blevet taget af en skøn weekend - sikke et lækkert vejr i fik :wink:

og sikke nogle skønne misse-fotos :slight_smile:

det var bare rigtig hyggeligt - og ja mine behøver ikke andet en en enkelt kurv - så er de glade.

billedet af eva og pyrenær hunden er super fedt

Nu ved jeg godt at det handler om katteudstilling … men de vovser der :savle::savle::savle:

[quote=Rikke F;246165]Hvor har det bare været hyggeligt :thumbup:

Må jeg hapse et par billeder til min veninde? Det er nemlig hendes små blå killinger på et par af billederne :wehuu:[/quote]
Du hapser bare - hvis hun vil have dem i større format kan det også lade sig gøre :ok:

[quote=Vibeke J;246178]Den flotte avlshan, hvem er det?
Det skulle vel ikke være diablo??[/quote]

Det skulle være Diablo jo - øj, for et temperament :inlove:

Ihh… jeg var der lørdag, men der var i allerede gået :frowning: Ville så gerne have set de fine misser…

Øv altså, du må være kommet allersidst på dagen så. Mener klokken var fire eller noget i den stil da vi fik at vide vi måtte pakke sammen for den dag.

Forhåbentlig kom du så gratis ind ved indgangen? Ved de havde pakket pengekassen ned på det tidspunkt :tihi:

Vibeke - Det var Diablo, så det var rigtig sjovt at have Diego og helbroder med på samme udstilling :smiley: Og at de også havde kendte Jamanako/Jako som lille hos Monica.
Diablo er godt nok en kælegris.

Tina - Haha, tak for billeder. Har lige set dem på facebook men sidder alligevel og klukker over dem, især pga. kommentarer ved dem :smiley: :smiley: :smiley:

Kira - De var altså også bare dejlige de store hvide. Lige en størrelse til mig -tihi
Jeg synes det af Diego på vej op på stolen er rigtig fedt, han ligner en lille mini bjørn pga. al pelsen og de store poter -love

Åh en pyreneer! Dem har jeg også været kattene utro med - endda ved at være lige ved at købe en:-)

men de GØR og GØR og GØR - og mine naboer skal også være her:-)

Dejlige fotos:-)

[quote=Eva K;246640]Vibeke - Det var Diablo, så det var rigtig sjovt at have Diego og helbroder med på samme udstilling :smiley: Og at de også havde kendte Jamanako/Jako som lille hos Monica.
Diablo er godt nok en kælegris.

Nej hvor ville jeg gerne have set ham, altid spændende med brøderne, men lidt specielt med en kuld bror…:slight_smile:
Lyder som han er lige så kælen som Sardor.

Så nu også ud som om i havde det rigtig hyggeligt…

Vibeke - Ja, det havde været super hyggeligt hvis du og Sardor også havde været der.
Jeg glæder mig til at se ham i Gram. Du må endelig komme forbi mig og vise ham. Jeg skal gå steward begge dage. Det bliver især interessant at se ham nu jeg lige har set Diablo

[quote=Gizzemissen;246373]Øv altså, du må være kommet allersidst på dagen så. Mener klokken var fire eller noget i den stil da vi fik at vide vi måtte pakke sammen for den dag.

Forhåbentlig kom du så gratis ind ved indgangen? Ved de havde pakket pengekassen ned på det tidspunkt :tihi:[/quote]

Ja… Vi kom gratis ind :slight_smile: Vi var der omkring halv fem… Skulle bare lige hurtigt have været inde og se kattene, men nåede det desværre ikke… God billederne er så gode så :slight_smile: