Indy - Bøllemis - Knækpølse

Ja kært barn har mange navne, og ham her er meget kær!

Indy, Ignis kuldbror, som har boet med sin søster på Fyn, flyttede i går tilbage til Københavnstrup.
Vi startede med en netdør som vi har lånt af Vivi, med en forventning om at Glamour nok ville være en sur kælling (igen :høhø:) Vores forudindtagethed blev dog gjort til skamme, der kom ikke et pip fra madammen!

Vi byttede rundt på dem igår i lidt tid, så han også fik set resten af lejligheden, men han sov i soveværelset hos os. Noget af tiden under dynen på min mave :hjerte:

I morges bestemte vi os så for at bytte rundt igen, så de stakkels forsømte gamle katte kom ind til os, og så lidt tv. Men så skete dette:

Og så var det slut med netdør :klapper:

Han er stadig ikke særlig begejstret for Sid, han må IKKE kigge på ham, for han er stor og farlig :uha: Så de grimme gloser der har været, er kommet fra Indy. Men Sid vil meeeget gerne lege, og kurrer og blinker alt hvad han kan, så jeg er optimistisk på deres vegne.

Han er spændende!

Han er godt nok stor og grim ham der!

Hvor er han kær - og SÅ dygtig en dreng, sådan selv at forcere hegnet for at hilse på sine nye bofæller :hjerte:

Hvor er han bare skøn :hjerte::hjerte: og jeg er HELT sikker på, Sid har lært nok “abysk” til snart at overbevise ham om, at de skal lege :ok:

Nøj en nusertrold :hjerte:

Jeg er bare så glad for, at det hele løste sig - og der ikke er problemer med sammenføringen.
Dette er den bedste løsning for alle.

Meeeen … jeg må også indrømme, at da vi skulle hente ham i Odense og det første han gjorde var at springe i favnen på Michael for at tungekysse og jeg bagefter gik rundt med ham liggende på ryggen i mine arme, var jeg faktisk lidt misundelig over, at han ikke skulle hjem til mig og bo.

Håber Sid og han bliver lige så glade for hinanden som Sid og Ignis var - det er i hvert fald det, der er planen (selvom Sid ser farlig ud ;))

Hvor er han dejlig :wehuu:

Og snart er de de bedste venner :slight_smile:

Ham den store pelsklump ser farlig ud, men mon ikke de om få dage kan finde udaf at slåsse :kryds:
Han ser dejlig ud :inlove:

STORT Tillykke med den unge mand :thumbup: Han ser skøn ud :inlove: og sammenføringen lyder da lovende :rock:

Jeg er sikker på at han og Sid snart blive de bedsteste venner i verden :høhø: og Glamour skal også nok finde ud af at sætte ham på plads skulle det blive nødvendigt.

Hvor er det godt for Jer at der kom en så god ende på en trist historie og at der igen er glæde i hjemmet :slight_smile:

TilLykke til jer alle, mennesker som katte, en tiltrængt glæde oven på den svære tid :slight_smile:

Endnu en gang tillykke med den smukke Indy:hjerte: og med en meget fin sammenføring. :thumbup:

Han skal lige have fundet ud af, at det dér med “Gentle giant” ikke bare er tom reklame, men at Sid faktisk er sådan én. :smiley:

Dejligt når en sammenføring går så godt :slight_smile:

Ja vi var også imponerede :tihi: Der sad oprindelig også pap der hvor han kom igennem, men det kravlede han så bar op af lågen og skubbede til, så faldt det ned :ups:

Han gør i hvert fald hvad han kan, mit lille skrummel :hjerte:

Jaah! Tak :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;962217]Jeg er bare så glad for, at det hele løste sig - og der ikke er problemer med sammenføringen.
Dette er den bedste løsning for alle.

Meeeen … jeg må også indrømme, at da vi skulle hente ham i Odense og det første han gjorde var at springe i favnen på Michael for at tungekysse og jeg bagefter gik rundt med ham liggende på ryggen i mine arme, var jeg faktisk lidt misundelig over, at han ikke skulle hjem til mig og bo.

Håber Sid og han bliver lige så glade for hinanden som Sid og Ignis var - det er i hvert fald det, der er planen (selvom Sid ser farlig ud ;))[/QUOTE]

Det var virkelig et sammentræf af den heldigste slags! Og jeg håber også de kan blive bedste venner, selvom Indy stadig ikke er overbevist. Men ind til videre glemmer Indy da fuldstændig at være muggen når der er mad, så mon ikke det nok skal komme. Om ikke andet bliver de gode venner, og fede :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;962219]Hvor er han dejlig :wehuu:

Og snart er de de bedste venner :)[/QUOTE]

Tak Lisbeth :slight_smile: - det satser vi på.

[QUOTE=Skattekat;962226]Ham den store pelsklump ser farlig ud, men mon ikke de om få dage kan finde udaf at slåsse :kryds:
Han ser dejlig ud :inlove:[/QUOTE]

Tak Hrönn, han er også ret så dejlig :inlove: Dejlig oppe på skabet, dejlig oppe på dørkarmene, dejlig på køkkenbordet når man prøver at lave mad, dejlig halvt nede i toilettet (imens man sidder på det)… Han er kort sagt 100% aby :tihi:

[QUOTE=Wijelo;962228]STORT Tillykke med den unge mand :thumbup: Han ser skøn ud :inlove: og sammenføringen lyder da lovende :rock:

Jeg er sikker på at han og Sid snart blive de bedsteste venner i verden :høhø: og Glamour skal også nok finde ud af at sætte ham på plads skulle det blive nødvendigt.

Hvor er det godt for Jer at der kom en så god ende på en trist historie og at der igen er glæde i hjemmet :)[/QUOTE]

Taak Lone :slight_smile: Ja det er da en lykkelig udgang på en meget trist sag. Og Glamour er skam højt uddannet i at sætte lømler på plads!

Tak! Det virker i hvert fald, det er svært at være trist med sådan en lille bandit i huset :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;962438]Endnu en gang tillykke med den smukke Indy:hjerte: og med en meget fin sammenføring. :thumbup:

Han skal lige have fundet ud af, at det dér med “Gentle giant” ikke bare er tom reklame, men at Sid faktisk er sådan én. :D[/QUOTE]

Ja hvis han ikke snart tør op, er det i hvert fald ikke Sids skyld, han gør hvad han kan. Og man kan se at han bare SÅ gerne vil lege med Indy.

Ja vi er også bare så glade. Det er utroligt så pænt de gamle tager det, selv når de bliver hvæset af.

:smiley: Han er da godt nok en bette lækker sag :slight_smile: og tja… netdøre er jo bare en slags godt legetøj :wink: :smiley:
Tillykke med ham :slight_smile: Det skal nok blive et rigtigt godt trekløver :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;962816]:smiley: Han er da godt nok en bette lækker sag :slight_smile: og tja… netdøre er jo bare en slags godt legetøj :wink: :smiley:
Tillykke med ham :slight_smile: Det skal nok blive et rigtigt godt trekløver :)[/QUOTE]

Tak Luise :slight_smile:

Så mangler vi bare at Indy holder op med at pive over at Sid reagerer glad og fro på han opfordringer til leg. Don’t talk the talk, if you can’t do the walk, er det ikke det man siger? :tihi:

Hvor ser han skøn ud. Tillykke med ham :slight_smile: Dejligt at læse, sammenføringen gik nemt.

Tak :slight_smile: - og ja, det går over al forventning!

Til lykke med ham - han ser dejlig ud -. elsker kloge aby’er selvom de til tider kan være noget anstrengende - men hekt ærlig pap, hvad antager du ham for?

Kan jeg undskylde mig med at det var Michael? :høhø:

Og så er/var hverken Glamour eller Ignis nær så over det hele som ham, Glamour kunne ikke drømme om at kravle op af den låge, så vi har nok undervurderet ham lidt :tihi:

Men man kan jo ikke stå for det fjæs der…

Hvor er han dejlig :hjerte:, tillykke med ham :).

[QUOTE=Highfield;963039]Men man kan jo ikke stå for det fjæs der…

[/QUOTE]

Nej, det kan man virkelig ikke :hjerte: