Info

Blot til info vil jeg oplyse at jeg d.d. er trådt tilbage som ha’er.

Tak for nu.

Vh Annette

øv øv hvor kedeligt, men du har gjort et fint arbejde, tak for det :tak::tak:

Ja det er super ærgeligt:( Men jeg støtter selvfølgelig op om dit valg :frowning:

Tak for nu Annette. Det var hyggeligt at møde dig i Horsens - håber vi ses igen en anden gang.

Alt godt i fremtiden til dig og dine

Øv da…men det må også tage meget tid at være HA ´er ??

Tak for alt den tid du har lagt som HA på kattegale Annette. :slight_smile:

Tak for indsatsen :ok:

Tak for den tid du var HA’er-

Du har gjort det rigtig godt som HA’er :thumbup: Tak for indsatsen

Nåh, det kom da helt uventet! Men tak for dit arbejde her inde!

Hej Anette :slight_smile:

Jeg har været super glad for dig som HA - altid venlig oh høflig og meget hurtig til at reagere hvis man bad om hjælp til det ene eller det andet :slight_smile:

Jeg håber ikke din tilbagetræden som HA også betyder du forlader forum? Det ville jeg i hvert fald være smadder ked af :S

I hvert tilfælde - tusind tak for det store arbejde du har lagt i os og siden herinde :slight_smile:

hejsa anette

det er da ærgeligt at du ikke længere vil være ha’er herinde, for du har virkelig gjort det rigtig godt.
det er et til tider trælst job at sidde i ha-stolen, og jeg ved det et eller sted kræver en del af en, for det er tit svært at deltage i debatter, fordi grænsen mellem at være alm debatør og ha’er er så hårfin at det tit er et rigtigt røvjob.
derfor har jeg osse fuld forståelse for din tilbagetræden:)
jeg håber da stadig du vil bruge forummet her.

tak for dit fine arbejde som HA’er :wink: du har været meget værdsat og jeg takker for det foreløbige samarbejde

KÆMPE :kram: for det du har givet til kattegale!!!

Tak for jeres søde hilsner.

Jeg har umiddelbart ikke planer om at forlade fora dog - så helt slipper i ikke for mig.